Hoelang zijn jullie bezig (geweest)? Ik en mijn verloofde gaan nu ronde 14 in en de laatste keren dat ik ongi werd moest ik dagen lang huilen,iedereen om ons heen wordt zwanger of is bevallen en we hebben het daar heel moeilijk mee,me vriend heeft wel een super schattig lief dochtertje van 5 jaar waar ik heel goed mee kan opschieten maar toch voel ik een soort van jaloerzie als het weer niet is gelukt..herkent iemand dit?
Hey, maakt het uit hoelang anderen bezig zijn? De meesten worden binnen een jaar zwanger. Je had in een ander topic al een soortgelijke vraag gesteld en toen vroeg ik waarom je/jullie niet naar de dokter gaan. Je antwoordde toen dat dit niet kan ivm het werk van je vriend. Ik neem aan dat het heel belangrijk voor jullie is, dan moet er toch wel een mogelijkheid zijn om naar de dokter te gaan? Als je al 14 mnd bezig bent krijg je gewoon een doorverwijzing. Is het echt het werk wat jullie tegenhoudt of is er iets anders?
Ronde 14... ja, dat is wat langer dan gemiddeld. Hebben er ook heeeeeel lang over gedaan (meerdere jaren inclusief hulp van artsen). En ja, het verdriet en de jaloezie ken ik maar al te goed. Ben mij er ook van bewust dat anderen nu jaloers kunnen zijn op mijn zwangerschap. Maar die weten niet hoe lang wij er over hebben gedaan. Maar wat al is aangekaart. Of je probeert het nog op eigen houtje, of je gaat toch een verwijzing vragen bij de huisarts. Het is niets om je voor te schamen (als dat het geval zou zijn). Geen tijd/ niet mogelijk ivm werk lijkt mij sterk. In Nederland krijg je zelfs betaald verlof voor de uren dat je afwezig bent voor de behandelingen. Je vriend zal dan alleen even de moed bij elkaar moeten rapen om dat aan de leidinggevende te vertellen. Moeilijker wordt het natuurlijk als hij internationaal vrachtwagenchauffeur is of bij defensie werkt en veel afwezig is. Maar ik zou het zeker eens de gedachten laten passeren...
Ons eerste wondertje was niet gepland maar heel erg gewenst. Hij is nu 2 jaar.. we zitten nu in ronde 2 voor ons 2e wondertje. Zondag is mijn NOD.. vandaag getest ( veel te vroeg natuurlijk ) en die was nog negatief..
10 jaar.... en nog steeds geen kindje. Hopelijk groeit deze zwangerschap nu eindelijk eens door tot een blakende baby.
Jeetje, wat zijn jullie allemaal al lang bezig zeg. Bij mijn zoontje na 4 maanden zwanger. Nu 3 maanden bezig.
hier zijn we nu al 17 maanden bezig voor ons eerste kindje. We hebben wel de stap gezet richting de gyneacoloog.
Bij onze dochter dik 1,5 jaar bezig geweest. onze zoon was een cadeautje en zijn nu vanaf april bezig voor nr 3 en zitten vanaf okt in de mmm. Mijn man gaat trouwens weinig mee naar de onderzoeken in het ziekenhuis. Ja hij is mee geweest naar de dokter voor verwijzing en naar het eerste gesprek in het ziekenhuis. Maar ga voor de echo's meestal alleen.
Wij zitten nu in ronde 6 voor ons 1e kindje. Zit nu op cyclusdag 34 en nog niet ongesteld, wachten in spanning af.
Sinds juli 2014 echt begonnen. Dus 2 jaar en 8 maanden inmiddels. Zie onderschrift In april 2013 op wachtlijst laten zetten voor KID.
Hier nu 10 maanden voor ons eerste kindje. Goeie cyclussen elke maand. Vrijen rond eisprong. Alleen geen resultaat.
Ronde 24 zitten we nu in.. snap je frustratie en verdriet wel hoor maar als Herne echt hoog zit dan maak je een afspraak bij de dokter.. bang voor de uitslagen? Wil je niet zekerheid hebben?