Ik vind het wel spannend. Ik wil een opleiding volgen voor werk wat ik al doe (maar niet voor opgeleid ben). Ik weet niet in hoeverre ze verder gaan kijken dan de antwoorden die je invult. Had graag een vakje extra toelichting gehad
Ik zou haast een ict opleiding gaan doen en mij aanmelden bij t uwv Maar ik kies voor rechten. Als ik erdoor kom... hij blokkeert nu al na de digid...
Ik heb t gisteren overdag 2 x geprobeerd, maar schoot niet op. Tegen etenstijd opnieuw en toen duurde het drie kwartier. Heb ook de bevestiging dat de aanvraag voorlopig is goedgekeurd. Ik ga de opleiding wft hyp krediet doen, maar dan de klassikale vorm.
Ik was er vannacht om kwart over 12 doorheen, pfff Had eerder geen tijd om in de wachtrij te blijven hangen Ik heb verder geen bevestigingsmail gekregen, klopt dat? Kon naderhand wel zien dat hij was ingediend op de website Nu maar afwachten of het goedgekeurd wordt. Ik ga HRM doen als alles lukt
Ik heb een opleiding schuldhulpverlener gekozen, veel in mijn oude werk mee te maken gehad (maatschappelijke opvang) en wil er graag mijn beroep van maken.
Bij welk instituut ga je dat doen? Lijkt mij ook heel erg leuk en wil het proberen in 1 van de volgende rondes ( deze ronde heb ik even over geslagen ivm dat je binnen 3 maanden moet starten en ik dan net een baby heb haha )
Ik heb geen bevestiging gekregen via email. Er staat wel dat je dit krijgt als je je aanvraag hebt ingediend.
Als je deze ronde misloopt, wanneer is er dan weer een nieuwe ronde om eventueel subsidie te krijgen?
Komt iedereen hiervoor in aanmerking of worden er groepen uitgesloten die bijv een bepaald aantal uren werken of boven een bepaalde inkomensgrens komen?
Ik meen dat deze STAP ronde loopt van maart t/m april. Dus dan zou de nieuwe ronde begin mei starten.
Ik heb inmiddels het nieuws dat mijn aanvraag van gisteravond door alle storingen niet doorgekomen is. Hoe fijn is dat. Moest ik opnieuw een aanvraag doen.. krijg ik wéér geen bevestigingsmail. Ik hang nu voor de 2e keer aan de telefoon met gemiddeld een half uur wachttijd... Je moet er wat voor over hebben.
Ben er even ingedoken. Leuk initiatief! Heb me gelijk aangemeld voor een module Strafrecht. Kwam gelijk door het portaal en mijn aanvraag is ingediend (incl examen).