Volgens mij heeft een topic als dit nog nooit bestaan. Lijkt me leuk om door middel van een zelfgemaakte foto te showen wat je gaat eten of drinken. En dat kan alles zijn. Je kopje koffie of thee met een gebakje erbij, je warme maaltijd, je ontbijt. Maakt niet uit. We gaan elkaar lekker maken. Hier is ons eten van vanavond: kip tajine View attachment 245843
Ik heb het eten al op dus kan helaas geen foto meer maken maar meid wat ziet dat er heeeeeeerlijk uit!
2g4e, dankje. We aten het voor het eerst maar het heeft idd lekker gesmaakt. Eefke, haha boeien... vind het wel leuk om te zien hoe dat er bij anderen in de pan of op het bord uit ziet. Iedereen heeft weer andere pannen, serviezen, sausjes, etc....
niet van vanavond ( we hebben patat shoarma besteld ) maar mijn lievelingsmaal Pasta kussentjes gevuld met kreeftpasta, met gamba's , tomaatjes, rood uitje ,pijnboompitjes, beetje piripiri, rucola en rode pesto... VERRUKKELIJK! kan ik elke dag wel eten
en mijn andere lievelingen voorgerechtje.... mozzarella met tomaat, zelfgemaakt dressing van balsamico, olijfolie, peper,zout, klein gesnipperd rood uitje en fijn gesneden knoflook... en rucola MJUM
Wat ziet dat er luxe en lekker uit muis. Ik hoef helemaal die partjes niet zo netjes op een bord te leggen voor mijn man, als je ziet hoe snel dat bord dan leeg is. Is de moeite niet.
haha Jel, hier net zo hoor..... hij ziet het verschil niet eens of ik het nou door elkaar hussel of mooi opmaak... maar ik vind het gewoon lekkerder eten ofzo.... net of je uit eten bent
@muis26: dat ziet er allemaal errug lekker uit!!! Zo zien mijn maaltijden er niet uit hahaha Mijn eten is ook al op, we aten wraps, maar heb er helaas geen foto van.
Wat leuk om jullie foto's te zien. Hier zit ik nu aan een kopje thee met vitamientjes. View attachment 245880
Muis, ben je in te huren?? Ik durf helemaal geen foto meer te showen zo zeg...ziet er erg mooi en lekker uit.
Leuk bedacht weer Jel! En ik ben echt dol op fototopics Ik knabbel nu een lekker koekje op... mmm. Denk dat ik er straks nog wel eentje neem, bij deze ben ik nooit zo sterk