Stapelbed gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door raspberry, 20 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, was al geopperd, maar Caitlyn kan nog geen laddertjes klimmen. Probeert dat overigens wel, dus niet zo'n veilige optie :D

Heb trouwens zojuist een bed gevonden dat een eindje boven ons budget is, maar wel slechts een heel klein stukje bij de deur in de weg zit en dus wel een 'echte' trap met leuning EN bergruimte.... :D Gaan we morgen eens uitproberen, of dat wel zou kunnen met de draaicircel van de deur, en anders even kijken of we uitkomen met ook nog het laten omdraaien van de deur...

2. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    volgens mij hoeft het hele kozijn er niet eens uit dan.
    wij hebben dat ook gedaan,en de timmerman heeft ergens een lat erbij aan gemaakt,
    toen de deur omgedraait zeg maar.
    schanieren andere kant,slot andere kant.
    schuren en lakken ,je ziet er niks meer van!

3. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb je genoeg opties voorgedragen, je luistert alleen erg selectief.

Zo'n naar buiten draaiende deur lijkt me niet handig; in huurhuizen mag het niet eens.

4. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen

bij de huurhuizen waar mijn ouders wonen zitten ze standaard naar buiten. Zelfs richting trapgat. En ik ben ook groot geworden:D. Traphekje doet wonderen (ik slaapwandelde)

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Joh, wat heb jij daar verder mee te maken? Zoals ik al zei: zullen we het gewoon even bij mijn vraag houden? Ik word een beetje moe van deze berichten.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heb net gekeken want wij hebben ook geen grote slaapkamers. Om de volledige ruimte te gebruiken zitten wij nu te denken aan een harmonicadeur. Schuifdeur maar dan goedkoper. Denk dat een schuifdeur idd duur is. Is dit ook een idee voor jullie?
    Maar door dit topic zijn wij op een idee gebracht. :)

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Ja, idd zo'n harmonicadeur. Het is niet zo mooi vind ik persoonlijk, maar wel goedkoop en handig.

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik zou voor zulke jonge kinderen nooit voor een stapelbed kiezen. Dan nog lieven japans...futon op de grond die overdag opgerold is of tegen de muur staat. Of een een opklapbed. Gewoon samen naast elkaar, bed van twijfelaarbreedte.

Deel Deze Pagina