stapelgek van die "goed bedoelde" opmerkingen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jille, 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Ik heb expres één collega niet persoonlijk verteld van mijn zwangerschap....zij is gelijk je "grootste vriendin" als je zwanger bent. Mevrouw vindt zichzelf nl een fantastische moeder dus.....je begrijpt m al! Vanavond een personeelsfeestje, gaat ze natuurlijk even goed opletten wat ik allemaal wel en niet kan eten....dus ik ga haar maar ruim uit de weg vanavond!

Wat ik nu het allervreemdst vind: ik heb al een dochter van bijna 2 en toch krijg ik weer regelmatig de vraag "en het was wel volgens planning?"

Ehm, ten eerste is plannen volgens mij best lastig en ten tweede....voordat ik riep dat ik zwanger ben vroeg iedereen of het niet een keer tijd werd dat er een 2e kwam, hallo....wat willen jullie nou!?!?!?

Oh ja en de meest belachelijke opmerking?
    "ach, als het misgaat kan je in ieder geval denken: je hebt al een gezond kindje..." ja of dat advies mijn zorgen wegneemt....

2. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Dat zeg je toch niet. Dat slaat echt nergens op! Al heb ik er tien op de wereld gezet belachelijke opmerking.
    En de vraag of het gepland is vind ik ook zo irritant. Net als of ze aan ons als ouders twijfelen. Dat gevoel krijg ik erbij. Jaaaah het is gepland en als het niet was maakt dat wat uit? Pfff... sommige mensen

Deel Deze Pagina