Verschillende soorten Difrax steriliseer drinkflessen aangeboden Fles groot / regular ( 250 ml) verkrijgbaar in de kleuren Creme, lichtblauw en donkerblauw (Deze zijn voorzien van een gratis medicijn doceerflesje) Fles klein / newborn ( 150 ml) verkrijgbaar in de kleuren Creme, lichtblauw, donkerblauw en rood (Deze zijn voorzien van een gratis bijtspeeltje, met uitzondering van de rode fles) Alle flesvarianten zijn 1,25 per stuk of 5 per 5 stuks. Allen ongebruikt en nog volledig ingepakt in plastic. Een fles die zichzelf op een snelle en eenvoudige manier steriliseert zonder andere hulpstukken, alleen een magnetron. Voorzien van een extra brede, zachte silliconen flessenspeen. Het gleufje van de speen voorkomt het inslikken van lucht waardoor de kans op inslikken van lucht waardoor de kans op buikkrampjes, boeren en spugen verminderd wordt. Foto zet ik in album..
Hoi! ik wil er dan wel 5 hebben Regular (250 ml) 3 stuks, lichtblauw 2x, donkerblauw 1 x Newborn 2 stuks 1 lichtblauw, 1 donkerblauw pb me maar voor hoe verder. groetjes!
hoi ik wil er dan ook wel 5 hebben Regular (250 ml) 3 stuks, lichtblauw 2x, donkerblauw 1 x Newborn 2 stuks 1 lichtblauw, 1 donkerblauw ik hoor het wel groetjes anita
Ik heb je een PB gestuurd. Heb nog maar 1 lichtblauwe (groot). Wel donkerblauw en van de kleintjes ook lichtblauw.