Stapelstein

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Roos12, 25 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.660
    27.306
    113
    Vrouw
    Toen onze zoon 6 was vond ie er geen bal aan. Alleen die van 3 deed er wat mee

2. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.170
    3.818
    113
    Maar juist daarom denk ik, waarom zou je er dan zoveel geld aan uitgeven, als ze nu ook al zo lekker aan de gang zijn met de onderzetters en kussens en andere beschikbare zooi in huis?

3. tuc

tuc Niet meer actief

Omdat het speelgoed wat er specifiek voor ontworpen is nog veel meer mogelijkheden geeft voor open einde spel.

4. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.170
    3.818
    113
    Ja, oké. Toch zou ik het zelf voor een zesjarige niet meer doen. Mits ze de mogelijkheid hebben om alleen buiten te spelen. Dan is dit soort speelgoed al minder nodig en kunnen ze daar hun energie kwijt. Mijn ervaring is dat zesjarigen binnen verder voldoende hebben aan wat ze al hebben aan Playmobil en Duplo en dergelijke en dat ze zich verder vooral eindeloos vermaken met het lezen van Donald Duckjes.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb het ook niet per se over 6 jarigen.
    Maar er zijn genoeg kinderen die helemaal niet met playmobil of duplo spelen. Kinderen die daar niks mee kunnen. Zij vinden open einde speelgoed juist heel prettig.

6. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.170
    3.818
    113
    Maar het kind van ts is 6, daarom. Voor een jaar of 2/3 lijkt het me wel de moeite.

7. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.080
    14.794
    113
    Vrouw
    Mijn kinderen doen dus niks met lego en playmobil.
    Ja ze bouwen het op en dan zijn ze klaar.

Mijn jongste is bijna 8 dus voor hem zou sowieso al geen stapelstein meer kopen.
    Ik heb even gegoogled, want ik kende het ook niet.
    Ik denk niet dat ik daar mijn geld aan had uitgegeven. Een hoop geld voor een paar blokken. En ik geloof niet dat er veel mee gespeeld zou zijn.

Ik vind dit een soort speelgoed dat ik eerst zou willen uitproberen voor ik zoiets zelf zou kopen.

8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.350
    10.310
    113
    Jemig wat een geld. Niet je vraag. Het lijkt me wel leuk om er mee te bouwen en overheen te lopen.

Met 6 jaar denk ik dat je er niet lang gebruik van maakt. Niet verkrijgbaar via marktplaats?

9. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.080
    14.794
    113
    Vrouw
    Ze worden idd op marktplaats aangeboden.

@Roos12 Daar staan zelfs meerdere advertenties op waarbij ze te huur worden aangeboden, zodat je kan kijken of het wat is voor jouw kind.

Roos12 en owly vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina