stapjes zetten - vallen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door yossie, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    1,5 week terug zetten onze kleine man zijn eerste stapjes. Een stuk of 5 hij liep van mij naar oma, en toen terug. En later ook naar papa. Een dag later viel hij op zijn voorhoofd en nu heb ik t idee dat hij niet meer durft... Opa zetten hem weer n paar dagen later neer, en ook toen is hij gevallen. Dit x met n dikke buil als gevolg. Nu gaat hij dus niet meer bewust los staan, alleen nog maar per ongeluk. En de stapjes zijn ook voorbij. Zelfs als hij 2 cm moet overbruggen gaat hij eerst zitten.

Is dit herkenbaar? Want t heet niet voor niets vallen en opstaan, toch? Worden ze dan toch wat angstig?

2. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mijn zoon loopt ook sinds een kleine twee week. De eerste week, deed hij er weinig moeite voor, vond het wel prima. Helemaal als het een x mis ging en hij op de grond belandde. Sinds afgelopen donderdag heeft hij de smaak helemaal te pakken en stapt hij de kamer rond. Had het niet zo snel verwacht. Het komt van zelf hoor, hij moet gewoon even het vertrouwen hebben. Gewoon aan de hand blijven oefenen..

3. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    herkenbaar hoor mijn dochter heeft dit ook gehad ze is ook een paar keer gevallen en toen deed ze een paar weken echt bijna niet meer lopen en nu sinds 2 weken loopt ze wel weer dus ik zou me er niet teveel zorgen over maken

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Herkenbaar! Hier probeert ze het af en toe en dan valt ze na 4 losse stapjes. Dan duurt het minstens een week voor ze het weer doet :).

5. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Hier duurde het 3 maanden totdat ze los ging lopen na haar eerste losse stapjes. Ze ging steevast zitten als we met haar wilden oefenen ;)

6. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hoor, hier ook het geval! Na een val wil hij de rest van de dag niet meer lopen en soms de hele week liever niet haha.
    komt vanzelf goed, zijn gewoon een beetje angstig dan.

7. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Gelukkig, hihi. We hebben hier n echte angsthaas dus zal dan nog wel ff duren voordat hij weer stapt... We wachten (on)geduldig af!;)

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier zat er 2 maanden tussen de eerste losse stapjes en volledig los lopen.

Deel Deze Pagina