Volgende week een kijkoperatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door reallove, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Hoi allemaal

even hier in het kort een verhaal van mij en over mij
    wij zijn dit jaar in juli 2 jaar bezig om zwanger te raken nu eindelijk in het ziekenhuis
    eigenlijk was alles goed mooie eisprong bij mijn man alles goed bloeduitslagen goed op een ding na ik schijn in het verleden clamydhia gehad te hebben ...

Nu is er vandaag mij dus verteld dat ik een kijkoperatie zal krijgen
    hierbij zal er gas in mijn maag gedaan worden en zal er vloeistof gebruikt gaan worden om te kijken of mijn eierstokken verstopt zitten en tevens wordt er gekeken of er verklevingen aan zitten

Ben er best van onderste boven en weet totaal niet wat me te wachten staat en hoe onze toekomst eruit zal zien met of zonder kind ......

2. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    heel veel succes en sterkte.
    ik zal voor jullie duimen!!:D

3. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Het is niet niks om dat te horen te krijgen. Maar ik kan je wel wat geruststellen, ik heb 2 kijkoperaties gehad en het viel acheraf best mee. Je hebt de 1e paar dagen last van je borst en/of schouder (inderdaad door de lucht) en je moet een paar weken rustig aan doen. Maar verder had ik niet zoveel pijn.
    En wat je je voor moet houden: daarna weet je hoe het zit in je lichaam, want die onzekerheid die je nu hebt is ook vervelend. Sterkte.

4. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Hoi bedankt voor je reactie ik schrok er indd behoorlijk van en dan meteen de volgende angst wat als het straks allemaal niet goed is je maakt je eigen meteen drukker als dat nodig is ...
    en indd straks weten we indd meer en dan weer kijken hoe we verder gaan hopelijk mag alle moeite straks toch beloond gaan worden met een knap wondertje we kijken er al zo lang naar uit ;)

5. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Ik wilde toch even laten weten hoe het gegaan is
    gezien misschien andere hier iets aan kunnen hebben

Vorige week dus mijn kijkoperatie gehad gehele narcose
    dit omdat we door alle andere testen goed door kwamen alleen mijn bloed uitslag gaf aan dat ik in het verleden een soa heb gehad
    hierdoor dachten ze dat ik misschien verklevingen aan mijn eierstokken had

In de ochtend naar het ziekenhuis gegaan eenmaal naar de operatie kamer de gehele narcose en moet zeggen alles is netjes verlopen
    eenmaal bijgekomen terug op de kamer kreeg ik goed nieuws
    Mijn eierstokken waren goed tuba test was goed alleen had ik 2 verklevingen aan mijn baarmoederwand en deze zijn weggebrand

Al snel mocht ik weer naar huis en ook dit verliep allemaal goed alleen heb ik de laatste dagen heel veel pijn in mijn ribbenkast gehad net alsof het gekneusd was ( dit schijnt niet normaal te zijn ) dus ik zal wel weer een geval apart zijn ;)

In het begin zag ik heel erg tegen de operatie op en wist niet wat me te wachten stond of wat ik te horen zou gaan krijgen eind goed al goed alles dus heel positief

We weten nu weer wat meer en kunnen nu weer verder ;)

6. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Fijn dat het goed verlopen is en dat de verklevingen weggebrand zijn.
    De pijn in je ribbenkast is heel normaal, had ik ook (kon de 1e 2 nachten amper draaien van de pijn).
    Nu weer met een goed gevoel verder. Maar eerst goed uitrusten. ;)

Deel Deze Pagina