nee he, koorts

Discussion in 'Baby en dreumes' started by robijntje1982, Dec 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

he voel me er gewoon naar onder, weet het nog geen reden tot paniek.

niels heeft 38,6 zo ineens, hij is alleen wat jengelig. hij eet gewoon en speelt ook gewoon.
    hij heeft net zijn derde tandje erdoor, miss dat het daar aan kan liggen?

ik weet het, het is nu eenmaal zo, maar niels wordt woensdag opgenomen om donderdag geopereerd te worden.....
    ik ben bang dat als hij koorts houdt ze alles gaan af blazen.

2. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,799
    8
    38
    Ze kunnen volgens mij wel wat verhoging hebben van tandjes.
    Hoop dat hij er verder niet ziek wordt zodat hij donderdag wel geopereerd kan worden. Waaraan wordt hij geopereerd?

3. robijntje1982

het tandje is er al wel door, ik kan hem voelen.

hij is geboren met een open buikje, nu heeft hij nog een klein bultje en donderdag gaan ze proberen om dat allemaal terug in de buik de plaatsen en het buik vlies te sluiten.

4. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

Aug 12, 2011
    3,324
    158
    63
    Female
    Drenthe
    Wat vervelend dat hij koorts heeft! En juist nu..
    Finn heeft het hier ook gehad, bij het knippen van de neusamandel. Wij sochtends erheen..en ja, koorts, en dus weer naar huis. Alles afgeblazen...was wel erg balen!

Hopelijk knapt hij snel genoeg op!

5. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    He wat vervelend nou... Hopelijk is het van korte duur en kan hij wel geholpen worden! Sterkte donderdag, hoop dat de operatie geslaagd zal zijn.

6. lin80

lin80 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,798
    1
    0
    1 troost, het is vandaag "pas" dinsdag en koorts hebben ze meestal niet zo lang. Je kunt niks anders doen dan afwachten en er is een grote kans dat de koorts donderdag weer als sneeuw voor de zon is verdwenen.
    Als hij nog wel koorts heeft wordt de operatie idd afgeblazen, want dan is het te gevaarlijk om een narcose in te gaan.

7. robijntje1982

ik hoop er idd op dat het snel weer weg is. straks komt er een verpleegkundige van het cb, toevallig hadden we een afspraak met haar staan.
    wil haar vragen of zij naar hem wil kijken, of zij iets kan ontdekken waar het aan kan liggen.

vlak voor dat we erachter kwamen hebben we trouwens cadeautjes met hem uitgepakt omdat hij waarschijnlijk met kerst niet thuis is.
    hij was erg blij en druk, miss in combinatie met tandjes en moe zijn ook een oorzaak?

8. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Kan best een oorzaak zijn hoor.... je weet het niet kan ook wat anders zijn. Blijft dus afwachten.

9. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Hoe is het afgelopen???

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hoe is de operatie gegaan?

11. robijntje1982

gistermiddag leek alles nog goed, niks te horen in de longen en geen koorts.
    nog geen 3 uur later koorts en heel erg spugen, veel hoesten.
    bij controle bleken zijn longen niet schoon en is het vannacht nog afgelast.
    ik heb net gebeld met de kinderarts om het door te geven maar ook te vragen hoe nu verder.
    ik wordt daar zo over terug gebeld.

12. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Oh jee, dat is balen zeg...
    Dat het nou precies voor z'n operatie moet gebeuren, maar ja, dat heb je natuurlijk niet in de hand!
    Hopelijk knapt hij snel op en kan de operatie ook snel door gaan, lijkt me toch iets wat je zo snel mogelijk achter de rug wil hebben.
    Succes en beterschap!

Share This Page