Nee ik hou het niet meer bij. Wel lang alle beweging en zo bij gehouden, maar word er echt onrustig van dus na lang twijfelen het er af gegooid. Mis het wel eens maar het geeft ook wel een soort van rust. Ik houd me maar gewoon voor dat ik over het algemeen vast nog voldoende beweeg.
Ik kijk er af en toe naar op mijn telefoon, maar ik heb geen horloge die het bijhoudt. Op mijn telefoon is het lang niet zo nauwkeurig, aangezien ik dat ding lang niet altijd bij me heb. Gisteren kwam ik op de 8000 stappen, voor vandaag zit ik op 2000 en ga straks nog een rondje met de hond doen. Maar de 10.000 haal ik amper, helemaal niet op werkdagen.
Ik haal elke dag de 10.000 stappen. Dat is omdat ik bewust elke dag minimaal 1,5 uur loop met mijn zoontje.
Ik heb een fitbit, dus ik heb mijn telefoon niet nodig. En ik loop ook best veel rond, maar een heel klein kantoor dus dat zijn dan nog steeds niet veel stappen...
Hier kom ik zowel op werkdagen als op vrije dagen meestal wel aan de 10000 stappen. Heel af en toe een luie zaterdag of zondag en dan is het 5000 of iets meer. Leuk zijn die challenges he.... mij stimuleert het zeker vooral dat je elkaar kunt aanmoedigen en kunt berichten tussentijds.
Ik vindt die Apple watch niet mooi helaas maar die functies zijn wel top. Ook dat actieve calorieën meten en daar een doel aan hangen. Daarom hier een Fitbit die ook berichten pusht, maar nis die calorieën functie wel Hier geen kantoor baan overigens vandaar op werkdagen vaak wel echt boven de 10000
Ik heb er 1 op mijn telefoon. Op vrije dagen reed ik makkelijk de 6000 stappen, soms meer. Werkdagen? Mag blijk zijn als ik een keer onder de 15000 kom Werk in de zorg, dus dat is makkelijk.
Ik heb een fitbit en probeer 10.000 stappen per dag te halen. Lukt niet altijd, maar gemiddeld genomen kom ik er wel aan.
Ik zit op zo 10.000-12.000 stappen per dag maar ik heb niet altijd (bv in huis) mijn telefoon bij mij en draag geen horloge ervoor. Daarnaast houd de app ook mijn fiets afstand bij en dat is zo 12-20 km per dag. Soms heb ik een luie dag dan zit ik op 300 stappen
Ik heb een fitbit en mijn dagelijkse doel staat op 10.000 Dit haal ik in principe met gemak, behalve nu dan . Ik maak er echt een sport van alle doelen (stappen, trappen, calorieën, actieve minuten, kilometers en aantal sport momenten per week) te behalen. Mijn man heeft er ook eentje en we hebben regelmatig zo’n challenge via fitbit.
Ik draag een Fitbit en mijn doel is 9000 stappen per dag. Op werkdagen lukt dat niet altijd, maar als ik achter een bureau zit ga ik wel ieder uur in ieder geval mijn 250 stappen lopen. Ondertussen lopen 2 collega’s dan ieder uur met me mee, heel gezellig. Op vrije dagen haal ik vaak bijna het dubbele, want dan gaan we lekker het bos in, naar de Efteling, naar de speeltuin etc.
De nieuwe (series 4) ook niet? De doelen werken wel erg motiverend inderdaad om meer te bewegen en ‘je ringen vol te maken’. En de hartslagmeter is heel nauwkeurig. Buiten sport om vind em ook heel handig. Maar dat is een ander verhaal.
Ik probeer 3x per week 10 000 stappen te zetten. Mijn man is echt fanatiek, hij zet per dag meer dan 10 000 stappen. Soms weleens 15 000. Hij houdt niet van hardlopen. Maar hij vindt lopen wel leuk.
Jij=ik? Ik heb dat probleem ook een beetje. Maar doe mn telefoon toch vaker in mn kontzak als ik een broek aan heb. Zit niet geweldig,maar je went eraan Als ik aan het werk ben en de trappen of en afloop heb ik ook altijd mn telefoon in de hand of in eeen zak zitten, want ik ben maar alleen met al die ukkies en mocht ik hard vallen of niet goed worden dan moet ik kunnen bellen om hulp. Nu het kouder wordt heb ik bijna bij elke outfit een lang vest omdat ik die heerlijk vind zitten en dan stop ik hem in mn zakvest. Maar o.a. om die redenen wil ik een smartwatch
Voor mijn bekkeninstabiliteit op ongeveer 11.000 en als ik werk nog veel meer Nu rond de 6000 want kan niet zoveel lopen
Ik heb een fitbit om mijn stappen bij te houden. Op werkdagen haal ik minimaal de 12.000 stappen. Vrije dagen verschillen best wel. Kan de ene keer rond de 20.000 zijn als ik hardloop en we ergens naartoe gaan. Andere dag weer 8.000. Ik streef wel naar minimaal 10.000.
Ik heb een sporthorloge waarmee ik mijn stappen bijhoud. En workouts, en calorieën, en hartslag tijdens workouts, en rusthartslag. Superfijn en motiverend. Mijn gemiddelde stappen per dag sinds ik deze heb (januari dit jaar) is 9854 per dag. Mijn record is 53376 stappen op 7 juni dit jaar (2* Alpe d'Huez te voet beklommen, dus ook meer dan 2000 meter stijging). Ik doe geen challanges, behalve met mij zelf. Ik wil mijn gemiddelde opschroeven naar 10.000. Vooral op werkdagen haal ik de 10.000 niet. In het weekend of als ik tijd vind voor hardloop-training, makkelijk. Voor de hand liggende oplossing: altijd meegaan met de lunch-wandelaars.
Ik heb een fitbit en mijn gemiddelde is 12000 stappen per dag. Ik werk op kantoor maar we gaan in de pauzes 2x 25 minuten wandelen en dat tikt wel aan. En ik ga 2 keer in de week een uur wandelen als mijn dochters sporten. Op mijn vrije dag loop ik ook veel, boodschappen doen, huishouden, naar de manege (pony uit de wei halen) en soms wandel ik zelf nog een half uur tot uur.
Ik heb m’n minimum ingesteld op 12.000 stappen per dag en dat red ik eigenlijk altijd wel. Als ik het niet red ga ik s’avonds een extra rondje lopen Ik loop sowieso elke dag met de hond 1.5 uur en dan kom je makkelijk aan je stappen. Ik doe ook altijd een wedstrijdje met een vriendin, eind van de week ons totaal vergelijken. Bekijk bijlage 592691 Maar vandaag echt een gigantische kater, geloof dat ik sinds ik wakker ben 600 stappen heb gezet Voornamelijk naar de wc en terug