hoi hoi stomme tittel maar oooh wat gaat ht snel madam doet al een week of 2 pogingen om te zitten en tadaaaa is vandaag gelukt haha al 3 keer gaat snel he zo .... nutteloos maar wou het even delen hihi
Zeg dat wel gaat veeeeeeeel te snel haha , dit is toch al een hele mijlpaal Zitten Staan Kruipen Babbelen Lopen Dit zijn zo de grote mijlpalen en dan worden ze pas echt groot haha
Leuk om ook dit soort dingen te delen en te lezen. Mijn dochtertje is ruim 8 weken en als je haar rechtop zet, houd ze haar hoofdje stabiel omhoog, was daar al super trots op!!! Op naar de volgende mijlpaal, zelf zitten . Geniet ervan, voor je het weet gaat ze kruipen
Hihi, leuk!!! Onze meid is 5 maand, en wil bijna niks anders meer dan zitten, óf onder de babygym, dan kan ze ook lekker haar ei kwijt. Ze zit nog niet zelfstandig, maar doet al heel veel pogingen. Ben benieuwd wanneer ze "los" kan zitten!
haha heerlijk!! mijn zoontje is al bijna 16 maanden was ie nog maar zo klein als jou mannetje... geniet maar, want voor je t weet loopt ie rond en is je huis de hele dag een speelgoed winkel die ontploft ie
Oooh een ontplofte speelgoedwinkel Hier een speelgoedfabriek haha de oudste twee kunnen er ook wat van Wat ik vooral lief vind is dat de oudste der klein zusje zo aanmoedigd , hup m komaan m je kan het kom m jaaaaaaaa mama mama mama zusje m zit !!!
Aaaw wat een schatje!! Heb vant weekend met mn stiefkids de foto's van net na de geboorte en de eerste maanden er bij gepakt, ze konden niet geloven dat hun zusje zoveel gegroeid is in 1 jaar! Ik hield het natuurlijk weer niet droog....
Ik herken het maar al te goed. Vond wel dat het steeds leuker werd, aangezien er ook steeds meer gericht contact komt! En nu is onze tweede dochter er al bijna.... niet te geloven!