Hi, Heb zojuist voor de eerste keer een ovu-test gedaan.... Dit eigenlijk uit onzekerheid of ik uberhaupt wel een cyclus heb... Ben in januari bevallen en geef nog 1x per dag bv... en ben helemaal nog niet ongesteld geweest... ik gebruik geen pil omdat ik niet tegen cerazette kan... Vrijdagavond is het hier misgegaan ...... Zaterdagavond had ik buikpijn en tijdens het toiletbezoek 2 slierten wittig slijm op het toiletpapier... (vruchtbaar slijm?, geen idee hoe dat eruit ziet) Nu heb ik net een ovutest gedaan de T streep is wel lichter als de C streep.... maar in de lichte streep zit een hele smalle streep die wel net zo donker is.....(uhhh begrijpen jullie wat ik bedoel?!) ik heb helemaal geen ervaring met ovutesten... staan er altijd 2 strepen...?? of zou ik dan toch cyclus hebben ofzo...?? Zou het nu het beste zijn om een paar dagen achter elkaar te testen ofzo...? iemand tips...? alvast bedankt...
hoi seth, deze test van jou is eigelijk negatief. dus dat of je nog voor de eisprong zit of er al na. de streep moet in zijn geheel even donker of donkerder zijn als het positief is. mocht je indd zaterdag je eisprong hebben gehad dan is het normaal dat ovultatie test nu negatief is ( dus lichtere T streep dan de C streep) omdat je LH piek al is geweest. die 2 slierten zouden heel goed vruchtbaar slijm kunnen zijn. als het een beetje eiwit leek dan is die kans best groot. helaas zit er niets anders op dan af te wachten. nu nog vaker een ovulatie test te doen heeft niet zo heel veel nut denk ik. je kan beter 2 weekje afwachten en dan een zw-test doen als je niet ongesteld bent geworden. succes! liefs xx
Thanx.... maar die test wil wel zeggen dat er iets van cyclus is....??!! ik bedoel als er niet op gang zou zijn..... zou er dan helemaal geen streep staan??? pffff zo vervelend... geduld hebben..... laat ik dat nou net niet hebben... hahahahaha...
een vrouw maakt eigelijk constant LH hormoon aan maar net voordat je eitje springt krijg je een piek. dat je vruchtbaar slijm had dat duit er meer op dat je een cyclus hebt want dat hoort wel bij een eisprong. haha en gedult hebben is indd heel moeilijk mjah meer dan dat kan je niet doen he!