Hoi, Ik ben benieuwd of iemand van jullie een tepelhof verkleining heeft gehad? Bij mij is het zo groot in vergelijking met mijn borst. Het klopt van geen kanten en ik ben er steeds meer mee bezig om er iets aan te gaan doen
Niet specifiek een tepelhofverkleining maar weet wel dat dan bij borstvoeding je baby minder goed je tepel kan vinden omdat de geurkliertjes dan verwijderd worden
Eigenlijk daar zelf nooit over nagedacht maar mijn tepelhof bedekt wel mijn hele voorkant van mijn borst. Ik stoor me er niet aan. En denk dat als je 10.000 blote vrouwen op 1 rij zou zetten, geen borst gelijk is. Maar als jij je er niet prettig bij voelt dan is dat wel heel rot Ik heb er geen ervaring mee maar het lijkt me vrij pijnlijk en ook niet zonder risico's. Weegt het wel op tegen hoe ze er nu uit zien?
Ik heb wel eens gedacht over een cosmetische operatie, na afvallen en twee keer borstvoeding (en nu hopelijk verder afvallen) valt er echt wel wat te verbeteren Maar wat mij persoonlijk weerhoudt is het feit dat zenuwen worden doorgesneden bij zo’n operatie en het gevoel daarna minder is of verdwijnt- en je weet dus van te voren niet of en in welke maten het herstelt (na mijn keizersnede is dat bij een flink stuk huid op mijn buik niet meer teruggekomen en daar is het niet zo relevant, maar toch best vervelend). Ik persoonlijk hecht zonder twijfel meer waarde aan gevoel in mijn huid (en de daarbij komende functie ) dan de cosmetische kant van het verhaal.