Pil, innestellingsbloed, zwanger? Weet het niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Irene82, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene82

    Irene82 Actief lid

    20 dec 2006
    112
    0
    0
    Ik slik momenteel de pil omdat we tijdelijk een stop hebben om zwanger te worden. Wil binnenkort weer stoppen. Maar nu heb ik afgelopen maand 2 weken doorgeslikt om mijn menstruatie uit te stellen, daarna mijn menstruatie wel op tijd gehad, ook heb ik een korte antibiotica kuur gehad, dit is tijdens mijn laatste vruchtbare periode geweest. Maar deze kuur zou geen invloed hebben op de pil volgens bijsluiter. Nu heb ik gisteren, vijf dagen voor nod, een halve dag licht roze bloedverlies gehad, een beetje. En s'avonds was het weer weg. Nu vraag ik me toch af of ik niet zwanger zou kunnen zijn, wie heeft ervaring met een innestelingsbloeding? Wanneer, en hoe lang, wat voor 'n kleur?
    Zou erg blij zijn hoor, maar eigenlijk denk ik dat het niet kan gezien ik de pil slik. Verder behalve een rommelende buik geen symptonen.
    Graag hoor ik van jullie.
    gr. Irene
     
  2. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    ik heb geen innestelingbloeding gehad dus daar kan ik je niet mee helpen.
    Welke kuur heb je gehad als ik vragen mag?

    groetjes
     
  3. Irene82

    Irene82 Actief lid

    20 dec 2006
    112
    0
    0
    Antibioticakuur Klacid
     
  4. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Het werkzame bestanddeel van Klacid is claritromycine, en heeft idd geen invloed op de betrouwbaarheid van de anticonceptie-pil.
     
  5. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Ik lees dat je de pil hebt doorgeslikt en dat je sinds een tijdje nu weer opnieuw aan de pil zit? Dan denk ik dat het een doorbraakbloeding is, omdat je lichaam weer opnieuw aan de pil moet wennen. Zeker als je de pil doorslikt zonder stopweek, kun je last krijgen van tussentijdse bloedingen en spotting. Dus ik denk dat het geen innestelingsbloeding is, maar een pilbloeding. Maar goed... er zit helaas niks anders op dan afwachten en misschien over een paar dagen testen.

    Groetjes,
    Jippie
     
  6. pucca love garu

    pucca love garu Nieuw lid

    15 aug 2007
    2
    0
    0
    Ik slik eig de pil en het duurt nog 10 dagen voor mijn ongesteldhied. En had afgelopen 2dagen de hele avond misselijkheid en die dag erna ook en die n8 moest ik overgeven. Ook heb ik last van krampen en ongesteldhiedsgevoel gevoel. Normaal voel ik dat alleen 1 dag voor mijn ongi dag. Zou het? Ik weet het niet. Wanneer komen de eerste symptonen?
     

Deel Deze Pagina