Start 1e IVF poging eind september

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ava1, 10 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toers

toers Niet meer actief

Kahlan wat jammer zeg, hopelijk is de laatste cryo jullie lucky one!

Ava deze week weer echo toch? Hoe gaat het nu?

Jolanda hoe is het nu met jou, ik denk toch vaak aan jou ook al ken ik je niet maar ik vind het zo verdrietig wat je nu moet doorstaan.

Vind het ook erg moeilijk om nu blijdschap helemaal toe te laten met mn positieve test en te beseffen dat ik zwanger ben. Ik ben me erg van bewust dat blijdschap en verdriet zo ontzettend dicht bij elkaar liggen.
    gevoelsmatig zit ik nog helemaal in het traject heel apart, waarschijnlijk moet de blijdschap groeien en vooral het verdriet nog slijten.

2. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Bedankt voor jullie hartverwarmende reacties. We zitten nog in de wacht, het advies van het ziekenhuis is afwachten op een natuurlijke miskraam, omdat het dan bijna altijd helemaal schoon is nadien. Wel al medicatie in huis, waarmee we de miskraam kunnen opwekken, mochten we het afwachten emotioneel niet meer trekken. Nadeel van medicatie is meer risico op restweefsel (waardoor alsnog curretage nodig is). Daarnaast is de miskraam heviger (meer pijn en meer bloedverlies). Curretage is de laatste optie, maar daar zijn zowel wij zelf als het ziekenhuis geen voorstander van vanwege het risico op beschadiging van het bms, waardoor zwanger worden nog moeilijker wordt. Op dit moment gaat het wachten nog wel, al heb ik wel het gevoel dat we in een soort vacuüm zitten en we niet verder kunnen. Ik twijfel af en toe behoorlijk of dit wel de juiste keuze is, maar heb echt angst voor de hevigheid bij de medicatie... tussendoor aan het werk voor de afleiding, thuis komen de muren echt op me af...

@ kahlan: wat ontzettend balen! Hopelijk is de laatste cryo jullie toekomstige wondertje!

@ Ava: dat is ook verdrietig voor jullie, zo dichtbij... wel fijn dat jullie direct door mogen...

@ Olivi: gefeliciteerd meid! Het is jullie gegund! Ik herken je gevoel, vond het eerst ook heel onwerkelijk... hopelijk gaat het genieten snel beginnen! Hoe voel je je verder?

3. Ava1

Ava1 Lid

9 sep 2015
    29
    6
    3
    NULL
    NULL
    Jolanda, erg verdrietig waar je allemaal doorheen moet en wat vreselijk moeilijk ook het wachten. Ik hoop dat de natuur zijn werk gaat doen. Sterkte...

Kahlan, hoe gaat het met je en ga je meteen door voor de volgende ronde?

Olivi, hoe gaat het met je zwangerschap?

Hoe gaat het met de rest?

Vanochtend echo gehad, ik moet volgende week weer terug voor een tweede. Deze poging ga ik Utrogestan ter ondersteuning gebruiken, omdat ik de vorige poging zo vroeg na de tp al bruinverlies had. Dan blijft mijn bms wat rustiger.

4. suikerspin

suikerspin Actief lid

8 dec 2014
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Olivi super!
    Het blijft spannend en zal het ook blijven.

Kahlan en Ava wat jammer zeg.
    Ava ik hoop dat de Utrogestan helpt!

Sterkte dames:)

Deel Deze Pagina