Nou ik heb inderdaad vandaag de punctie gehad en ik vond het echt alles behalve meevallen. Vond het heel erg pijnlijk en hoop dat ik dit nooit meer hoef te doen. Gelukkig heeft het wel 10 goede eicellen opgeleverd en dus nu maar duimen op vele goede bevruchtingen. Voor ons is zaterdag de dag.
Vervelend Olivi dat de punctie je zo tegengevallen is, gelukkig wel met een mooie 'oogst'! Ik heb vanmiddag de terugplaatsing gehad van een 8-cellig embryo! Van de 6 eicellen zijn er 4 bevrucht en gedeeld. Nu hopen dat die overige 3 zich tot morgen goed doordelen om ingevroren te worden (dit horen we binnen 2 weken via een brief). Nu op de wachtbank. Testdag 23-10...
Ik heb gisteren de terugplaatsing gehad, we hadden 9 bevruchtingen dus echt een goede score. Er is een mooie meercellig embryo teruggeplaatst dus nu maar hopen dat die het naar zn zin heeft daarbinnen. Mag 25 oktober testen dat is 18 dgn na de punctie, lijkt me zo laat. Maar ja hopen dat ons geduld wordt beloond dan!
Wow mooie score Olivi! Hopelijk ook nog wat mooie cryo's voor in de vriezer... ik mag ook pas 18 dagen na de punctie testen, denk dat dit vrij standaard is. Ik ga proberen me hier netjes aan te houden, maar duurt wel nog heel lang...
Hallo dames, Mag ik ook meekletsen? Ik ben nu ruim een week aan het stimuleren voor ICSI1 met Gonal-F. Tot nu toe gaat het ongeveer hetzelfde als twee jaar terug (prachtige dochter bij 1e poging), er groeien wel eitjes maar hard gaat het niet. Gelukkig zijn het er wel veel meer dan bij de vorige poging, ze zien er ongeveer 4 aan iedere kant. Ik hoop halverwege volgende week de punctie te hebben. Wel weer heel spannend allemaal. Iedereen die hier nu in de wachtweken zit: sterkte! Ik vond het zoooo slopend de vorige keer. En voor diegenen die eerder willen testen, in principe kan je twee weken na je punctiedag testen, dat zou in een normale cyclus de dag zijn dat je ongesteld zou moeten worden.
Welkom Kahlan! Spannend weer en hopelijk met hetzelfde resultaat als de eerste keer. En ja ons geduld wordt goed op de proef gesteld... Hier vandaag een brief gehad van het ziekenhuis dat er twee embryo's ingevroren zijn (van de drie), dus we zijn blij! Hopelijk hebben we deze pas nodig bij de wens voor een tweede...
Hi dames, @ Olivi wat naar dat je punctie zo is tegen gevallen. Wel een mooi score en nu afwachten. Ik heb gister de punctie gehad en vond het meevallen de pijn. Er zijn 9 eicellen naar het lab gebracht. Morgen hoor ik wanneer de terugplaatsing is. Ik duim op een goede uitkomst dames. Groetjes
Mijn punctie staat nu ook gepland. Ik mag dinsdag, zie er niet echt naar uit... Ik verwacht dat er tussen de 4 en 8 eitjes geprikt gaan worden, dus ik ben heel benieuwd. Als er embryo's ontstaan hebben we vrijdag de terugplaatsing. Heb jij al iets gehoord suikerspin?
Kahlan welkom ook, sterkte dinsdag met je punctie!! Jolanda hoe gaat het bij jou? Jij zit morgen op dag 24 toch na punctie. Ga je al testen? Ik vind het echt zo spannend en wat duren 2 weken lang!!!
Ik zit vandaag precies 2 weken na de punctie. Het ziekenhuis heeft geadviseerd 18 dagen na de punctie te testen, vrijdag dus. Zolang ik het volhoud (en niet ondertussen ongesteld wordt), wil ik proberen ook echt dan pas te testen... jij Olivi? @ Kahlan: dinsdag de punctie, spannend! Succes meid en hopelijk een mooie 'oogst'... @ suikerspin: weet je al wanneer de TP is?
Ja inderdaad Jolanda ik mag pas zondag testen ook 18 dgn na punctie normaal gesproken hoef ik nooit te testen omdat ik altijd al ongesteld word ben nog nooit overtijd geweest. Mocht ik nou nog niet ongesteld zijn dan durf ik vrijdag wel te testen misschien, ik bekijk het van dag tot dag.
Hi dames, @Kahlan 83 ik hoop dat de punctie mee valt, sterkte. @Jolandadjk; Vandaag was de terugplaatsing, met voorlopig goed nieuws. De 9 eicellen hebben zich gedeeld en als het goed gaat wordt de rest dus ingevroren. Er werd me meegedeeld dat dit niet vaak gebeurt dus was hier wel blij mee, nu is het 18 dagen duim draaien. Voor jouw is het bijna zover reuze spannend!!!!!
Goed nieuws voor jou suikerspin! Bij ons vielen er nog een paar af voor de diepvries, maar super goede score. Voor mij was het ook echt een opluchting ik dacht hoe meer cryo's hoe langer het duurt voor ik weer die ellendige punctie moet ondergaan.
Mooie score suikerspin! Nu de spannende wachtweken in... Ik vind de laatste dagen echt killing. Tot nu toe voornamelijk positief geweest, maar sinds vanochtend heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees: vanochtend buikkramp wat bij mij meestal de menstruatie aankondigt. Een heel klein mini beetje slijm met bruin bij het afvegen. Normaal gaat mijn menstruatie eerst vooraf met flink wat bruinverlies, dan starten de krampen en daarna roodverlies. Zou het tegengehouden worden door de utrogestan? Vanmiddag weer nergens last van en vanavond na het eten opnieuw last van krampen onderin mijn buik... pfff... nog een paar dagen wachten... @ Olivi: hoe voel jij je?
Hey Jolanda ik heb hetzelfde de zenuwen nemen met het uur toe. Ik heb ook af en toe krampen denk dan dat ik ongi word en in combinatie met die smerige utro voelt het ook nat en dan heb ik het niet meer. Ik weet ook niet hoe ik mezelf moet voorbereiden op negatief nieuws ik probeer wel steeds mezelf van alles wijs te maken maar hoop is er altijd, lastig maar niets anders te doen dan nog een paar dagen wachten.
Fijn die herkenning Olivi, al is dat voor jou natuurlijk ook vervelend... hopelijk gaan de dagen snel voorbij en hebben we einde van de week een mooie positieve test in handen...
Punctie is weer achter de rug, was echt weer hels. Ik hoop dat het nooit meer hoeft. Oogst was gelukkig wel super, er zijn 11 eitjes gevonden!!! Donderdag worden we gebeld voor het aantal embryo's en dan vrijdag terugplaatsing. @jolandadjk en olivi: al nieuws? Trekken jullie het nog een beetje? @ suikerspin: WoW 9 embryo's, dat is echt geweldig. Nu rustig aan afwachten, sterkte!
Gister zei ik nog 4 nachtjes slapen! Inmiddels is er alweer eentje om! Nog 3 nachtjes en dan weet jij meer! Hopelijk is het een positieve uitslag!!
Ja het wordt nu toch echt wel spannend en de dagen kruipen voorbij... @ kahlan: naar dat de punctie je zo is tegengevallen. Inderdaad hopelijk niet meer nodig. 11 eicellen is in ieder geval een mooie score, nu hopen op mooie bevruchtingen en delingen...
Kahlan wat balen zeg dat de punctie zo'n hel was, ik leef met je mee ik vond het ook om te janken (letterlijk ) Nu 'rustig' je tijd uit zitten op het wachtbankje. Ophoopvanzegen jij heel veel sterkte vandaag! Zeg geen nee tegen alle dope die ze aanbieden, beter ben je flink onder zeil. Hoop dat het meevalt voor je. Jolanda nog 2 dagen voor jou nu gaat het erom spannen echt ik ben gewoon voor jou ook al plaatsvervangend zenuwachtig! Ik heb net als jij ook op wisselende momenten ongi achtige buikpijn/krampen ik heb nog geen bruinverlies gehad of iets. Ik zit nu op dag 14 na punctie toch wel erg spannend normaal zou ik al lang ongi zijn geworden, ga toch wel meer hoop krijgen steeds maar weet ook dat de utrogestan de hele boel kan faken.