Start 1e IVF poging eind september

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ava1, 10 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Olivi: ik ben ook eigenlijk altijd heel stipt met ongesteld worden, heb dan vaak al een paar dagen bruinverlies. Maar inderdaad de utrogestan kan het ook allemaal tegenhouden.

@ ophoopvanzegen: sterkte vandaag met de punctie. Ik hoop dat het meevalt voor je en zorgt voor een mooie 'oogst'...

2. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    @ophoopvanzegen: sterkte vandaag. Hopelijk gaat alles goed en komen er prachtige eitjes uit :)

@olivi en Jolandadjk: super spannend wordt het voor jullie. Ik vind het zo knap dat jullie je kunnen beheersen met testen! Ik heb zelf altijd onwijze testdrang.

Hier vandaag wel nog veel buikpijn, maar wel weer aan het werk. Hopelijk gaat de tijd dan ook lekker snel voorbij, morgenochtend nieuws over de embryo's....

3. Ophoopvanzegen

19 okt 2015
    55
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Kahlan: jij loopt een dag voor mij aan. Wat jij gister had, heb ik vandaag
    9:00 was de punctie! Jongens jongens. Dat was geen pretje. Het drukken van die echo was al geen pretje. De prik viel opzich wel mee. Maar het leegzuigen, dat was gewoon niet fijn!!!

Maar!!!! 2 eitjes gevonden!!!! Wat een opluchting!!!! De tranen van spanning en ontlading liepen me over de wangen
    En nu duimen. Vrijdag hoor ik of er iets moois gegroeid is en of er eentje teruggeplaatst kan worden

4. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ja, we lopen inderdaad maar 1 dagje uit elkaar Ophoopvanzegen!
    Ik herken je punctieverhaal wel hoor, hier ook tranen van opluchting toen het eindelijk voorbij was.

Twee eitjes is voor een eigen cyclus erg goed toch? Heb geen verstand van behandeling in eigen cylcus :)

5. Ophoopvanzegen

19 okt 2015
    55
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Bij eigen cyclus in principe altijd maar 1 eitje. Maar er zijn 2 gaan groeien. De vraag was of ze allebei goed aangeprikt konden worden en dat is dus gelukt!
    Heb eigenlijk nu op dit moment helemaal geen last meer van de punctie. Alleen nog een beetje suf en duf van de Dormicum.

Kahlan83; jij wordt morgen gebeld denk ik? Wat was het ook alweer, als je door de verpleegkundige wordt gebeld was het goed nieuws toch? Als je door de balie werd gebeld dan was er geen bevruchting dacht ik....

6. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik word morgen idd gebeld. Bij mijn ziekenhuis wordt je altijd door de verpleegkundige gebeld. En daarnaast heb ik met 11 eitjes goede hoop op bevruchting ;)

7. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Fijn ophoopvanzegen dat de punctie achter de rug is en twee mooie eicellen heeft opgeleverd. Nu weer hopen op bevruchting en een goede deling!

8. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ kahlan: ben benieuwd hoeveel eitjes er bevrucht zijn...

Ik krijg zelf steeds meer het gevoel dat het niet gelukt is. Ik heb geen symptomen. Ik heb de hele week al geregeld buikkrampen gehad en sinds vanochtend bij het afvegen toch ook weer bruinverlies (waar dat maandag een mini beetje was vermengd met slijm, is het nu duidelijker aanwezig). Maar nog één dagje wachten en dan weten we het zeker!

9. toers

toers Niet meer actief

Hey Jolanda ik heb precies hetzelfde als jou, gisteren op dag 14 dus na punctie krampen en licht bruin/roze in de ochtend. Ik ga er van uit dat het niet gelukt is, had continue zere borsten nu niks meer.
    Ga morgen testen als ik zwanger ben moet er nu toch wel iets uitkomen het is dan dag 16 na punctie en als het negatief is stop ik met die utrogestan heb het gevoel dat die de boel tegenhoudt nog en word gek van de hoop die je daardoor telkens krijgt. Ik weet bijna zeker dat het niet gelukt is bij mij helaas.

10. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Olivi: zo herkenbaar. Alleen van de zere borsten niet, heb ik geen moment gehad, ook niet van de Pregnyl (krijg het meestal wel vlak voor ik ongesteld wordt, maar nu ook nog niet gemerkt). Het is echt een emotionele rollercoaster tussen hoop en vrees. Ik voel in ieder geval met je mee! Morgen hebben we dus allebei duidelijkheid...

11. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Niet om jullie valse hoop te geven, maar ik heb met de zwangerschap van mijn dochter heel veel kramp gehad. Ik dacht heel de tijd dat ik ongesteld zou gaan worden, want buiten de ongi krampen had ik helemaal geen symptomen.
    Helaas kan alleen een test zekerheid bieden.

12. toers

toers Niet meer actief

Thanks Kahlan ik ga ook een test doen ik wil gewoon duidelijkheid nu. Als het dan een teleurstelling is is dat heel erg balen maar dan kan ik wel verder.
    Had jij met die ongi krampen dan ook lichte bruin verlies gehad of weet je dat niet meer?
    Kijk als je wilt kun je bij elk symptoom wel een succes verhaal van iemand vinden er is maar een ding wat je duidelijkheid kan geven en dat is een test.

13. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ja precies Olivi, testen is het enige antwoord.
    Ik kan me niet herinneren dat ik bruinverlies had eerlijk gezegd, maar ook dat zegt natuurlijk weer helemaal niks :)

Ik ben net gebeld door het ziekenhuis en we hebben 7 embryo's. Echt super fijn nieuws, ik ben zo blij! Morgen hebben we de tp, kan niet wachten :D

14. toers

toers Niet meer actief

Super goed nieuwd Kahlan! Voor jou beginnen morgen de zenuwslepende wachtdagen. Succes morgen!

15. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wat een mooi aantal Kahlan! Succes morgen bij de TP en daarna in de wachtweken! Heb je genoeg afleiding de komende 2 weken?

16. toers

toers Niet meer actief

Nou ik heb getest en was zo negatief als die maar zijn kan, blijkbaar ongi door utro nog niet doorgebroken maar ik stop nu ook meteen met de utro. Balen maar het is zo helaas.

17. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wat balen Olivi! Ook al had je het voorgevoel al dat de test negatief zou zijn, toch is het heel naar om dan zo'n negatieve test te zien. Er is altijd wel een sprankje hoop... Ik wens jullie veel sterkte, het is gewoon zwaar k*# dat de eerste poging niet gelukt is. Hopelijk komt je menstruatie snel door en kan je verder. Moet je nu eerst een maand rust voor een cryo tp?

18. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Wat ontzettend rot.... Ik leef met je mee. Ik zou ook stoppen met de utro idd.

19. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    @jolandadjk: ga jij morgen testen?

20. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ja, morgenochtend... maar ik vrees negatief, heb sinds vanmiddag meer buikpijn...

Deel Deze Pagina