Ik prik morgen nog 1 keer Pregnyl, 1500eh. En dan mag ik volgende week zaterdag de test doen. Ik kan alleen nog maar aan die test denken... Wanneer ga jij nog een keer kahlan?
Nou ladies, dinsdag de punctie. 1 van 23 mm 2 van 17-18 mm 1 van 16.5 en nog 2 van 12 en 10. Die van 10 red het volgens verwachting niet. En voor die van 12 is goede hoop. Ze zei dat 100% zeker dat er 4 goede eitjes uitkomen. En die andere 2 met een vraagtekentje er achter. Nu nog 1 x hormonen vanavond, morgen pregnyl en di om 09:00u de punctie. Spannend !!
Spannend Kahlan, maar klinkt goed! @ Bo: als er 4 mooie eitjes uitkomen is dat een mooi aantal! Hopelijk dat die kleine 2 nog een groeispurt doormaken naar dinsdag en dan toch ook meedoen... kijk je op tegen de punctie? @ ophoopvanzegen: nog een weekje wachten dus... spannend meid! Eerder testen heeft dan i.v.m. Pregnyl ook niet veel zin. Hou je het nog een beetje vol? @ Ava: 20 eitjes, wat veel! Ik hoop voor je dat je geen overstimulatie krijgt. Doe vooral rustig aan. Ik ben benieuwd hoeveel embryo's je straks hebt en wanneer de terugplaatsing. Dan die spannende wachtweken in... @ Suikerspin: fijn dat je je wat rustiger voelt. Hopelijk is dat gerommel in je buik een goed teken en maakt je buik zich klaar voor de zwangerschap. Wanneer mag je testen? Ik heb donderdag de afspraak in het ziekenhuis. Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Met mij gaat het momenteel wisselend. Ik ben snel emotioneel, vooral rondom onderwerpen over zwangerschap en kinderen.
We zijn voor de afleiding vandaag maar even naar paleis het Loo geweest. Het was tenslotte zulk mooi weer. Heb het wachten dus even naast me neer kunnen leggen Dames, ik hoop dat jullie allemaal ook een beetje van dit mooie weer hebben kunnen genieten! Laatste week totdat ik de test mag doen gaat nu in. Ben erg angstig. Heb het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Krampen in de onderbuik
Vanmorgen weer getest en het lijkt echt op te lopen. Ik hoop zo dat het goed blijft gaan, ik vind het echt nog heel eng. Hopelijk snel ook een mooie test voor jou Ophoopvanzegen.
@hoopvanzegen, Ik moest ook 36 uur voor de punctie pregnyl spuiten en daarna niet meer. Het blijft spannend en zeker die tweede week, maar rustig blijven of althans proberen is het beste. Je blijft er constant mee bezig alleen heb ik besloten er naar uit te kijken ondanks de uitslag. Want ik sliep gewoon niet meer. Ik heb ook krampen in de onderbuik soms zelfs s'nachts. Het voelt alleen wel anders maar dat zegt natuurlijk niks. @Kahlan83, ik durf nog geen gefeliciteerd te zeggen. Het ziet er wel mooi uit dus ik duim nu nog harder voor je! @Bo87, Spannend ik hoop dat de rest ook goed mee groeit en vier eitjes dat is super. Blijft spannend. Ik wens je alvast succes en sterkte met de punctie. Hoop dat alles goed gaat. @Jolandadjk, het wisselende gevoel klinkt bekend. Hoop dat je voldoende steun uit je omgeving krijgt. Het onderwerp zwangerschap en kinderen blijft moeilijk. We willen zo graag!!! Ik ben ook benieuwd naar je gesprek donderdag. Vandaag mocht ik thuis testen. Alleen ben ik zo bang op een negatieve test, zeker nu mijn menstruatie zich nog niet heeft aangekondigd. Morgen word ik door het ziekenhuis gebeld voor bloedafname dus ben benieuwd.
Hi dames, Ik ben nog steeds gespannen. Ik zou vanochtend gebeld worden door de verpleegkundige. Alleen gebeurde dit niet vanwege de drukte. Ik heb ze toen zelf maar gebeld. Ik durfde niet zelf te testen maar kon nu niet anders. En het resultaat⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇. Blij maar nog steeds bang
Wauw wat een mooie test suikerspin! Gefeliciteerd meid. Heb je het ziekenhuis inmiddels gesproken? @ Kahlan: jouw testjes zien er ook hoopvol uit. Nu hopen dat ze verder gaan oplopen... @ Ophoopvanzegen: hoe is het bij jou? @ Bo: heel veel succes morgen bij de punctie!
@Kahlan83, ja ik kan het nog steeds niet geloven. @Hoopvanzegen, zeker moed houden ondanks deze me ook vaak in de schoenen is gezakt. Je naam zegt het al op hoop van zegen. Ik blijf voor alle dames duimen. @Jolandadjk, Ik moest werken maar ben niet meer door het ziekenhuis gebeld. Morgen neem ik contact met ze op want ik krijg nog een vervolg recept voor Utrogestan. 20 november moet ik voor de echo ben super zenuwachtig omdat ik het natuurlijk spannend vind.
Wauw, dat zijn 2 positieve testen !! gefeliciteerd meiden !! Suikerspin was dit je 1e IVF ? Super zeg.... Ik ben echt enorm zenuwachtig voor morgen. 9u is de punctie...
Herkenbaar die zenuwen voor de punctie, met name voor het onbekende. Wat krijg je als pijnstilling? Ik had een zetpil paracetamol en een zetpil diclofenac van te voren en dan een plaatselijke verdoving. Ik heb echt weinig tot geen pijn gehad. Hopelijk valt het jou ook mee! Sterkte meid!
Wow Kahlan en Suikerspin gefeliciteerd meiden! Wat een geluk zeg! Ophoopvanzegen succes met de laatste wachtdagen nog hoop voor jou ook op zo'n mooi positief resultaat. Wij hebben volgende week een afspraak over hoe het nu verder gaat met de cryo's. Deze maand gewoon zelf proberen dus. Doe nu wel ovulatie testen omdat ik ook wil weten of mijn cyclus meteen weer normaal is. Hoe gaat het bij jou Jolanda?
Meiden de punctie is geweest. Wat was ik bang. Maar het is goed gegaan. Ze hebben er 7 follikels uitgehaald. Als het goed is horen we zo hoeveel bruikbare eitjes eruit zijn gekomen. Het is me niet echt meegevallen. Rechts waren er 2 heel pijnlijke eitjes, de rest was wel te doen. Ik lig nu voor pampus op de uitslaapstoel en flinke buikpijn. Manlief is nu naar het erasmus ziekenhuis voor zijn bijdrage 😉 ben blij dat het erop zit zeg.
Mooie score Bo! Vergelijkbaar met mij... vervelend dat de punctie wel pijnlijk was, hopelijk heb je niet teveel napijn! Wanneer heb je de terugplaatsing? @ Kahlan: heb je nog weer getest? @ Olivi: mijn cyclus pakt het alweer zelf op (zie ik aan de veranderingen van mijn slijm), verwacht wel dat het een iets langere cyclus wordt, daar mijn menstruatie ook langer bleef doorrommelen... donderdag hebben wij de afspraak in het ziekenhuis over het vervolg.
Dankjewel aan alle dames, kan het nog steeds niet geloven @Bo,Dit was de eerste ivf, hiervoor heb ik 4 keer IUI gehad die zijn mislukt. Blij dat de punctie goed is gegaan. Hoop dat alles goed gaat ondanks dat het niet is meegevallen. Mooie uitslag en spannend vrijdag de terugplaatsing. @Olivi, ik ben benieuwd hoe het gesprek verloopt hoe het nu verder gaat met de cryo's. En ben ook benieuwd of je cyclus nu weer op gang komt na alle medicatie.