Start 1e IVF poging eind september

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ava1, 10 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik heb drie dagen achter elkaar oplopende testen gehad, dus ik heb vandaag voor het eerst niet meer getest. Ik ben inmiddels aangemeld bij vk en volgende week komt mvm op bezoek, alles in gang gezet dus ;)

2. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Klinkt goed Kahlan! Super dat je mee gaat doen met mvm!

@ Bo: succes morgen bij de terugplaatsing! Hopelijk heb je een aantal mooie embryo's!

Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor uitleg over de cryo terugplaatsing. Als mijn menstruatie mooi op tijd komt, kan het waarschijnlijk nog voor de kerstsluiting. Ik moet dan op CD 12 komen voor een echo en bloedonderzoek om te kijken of mijn eisprong eraan komt. Als dit het geval is, dan hoef ik geen Pregnyl en anders wel. Dan 5 tot 8 dagen later de terugplaatsing (afhankelijk van wat voor een dag embryo dit is). Ze geven aan dat we zo'n 20% kans hebben... dus we gaan er straks weer vol goede moed voor. Mochten beide cryo's niet lukken, krijgen we de tweede poging hetzelfde behandelprotocol aangezien ze erg tevreden waren met de opbrengst! Maar daar gaan we nog maar even niet van uit!

3. Ophoopvanzegen

19 okt 2015
    55
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Ben je dan nog altijd niet ongesteld geworden?

4. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Jawel hoor, was al ongesteld op mijn testdag (23-10), maar heb nu een rustmaand tussendoor (herstel lichaam van alle hormonen).

5. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Ohhhh meiden ik ben zo nerveus voor morgen.... 10-10:30u krijgen we telefoon. Zouden er bevruchtingen zijn ? Hoeveel ? Welke kwaliteit ? Pieker me suf... ben helemaal hyper...

6. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    En Bo, hoe is het vandaag gegaan? Heb je een mooie embryo 'aan boord'?

7. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Hey lieve meelevende dames !! Nou, ik zit ergens op een wolkje !! er waren 4 van de 5 bevrucht en tot nu toe goed doorgedeeld. Ze waren allemaal 8 cellig op dit moment en de beste zit nu in mijn buik ! Zo bijzonder dit... wauw ... er zat wel vocht in mn linker eileider (de gevoelige) en in mn buikholte. Nog even rust houden maar dan komt alles goed !! happy ♡♡ goed groeien en diep graven maar kleintje !!

8. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wow Bo, wat een goed nieuws! Super zeg! Nu hard duimen voor je draaien dat deze zich lekker gaat innestelen en er een goede zwangerschap uit ontstaat... Succes in de wachtweken! Heb je genoeg afleiding?

9. suikerspin

suikerspin Actief lid

8 dec 2014
    165
    0
    16
    NULL
    NULL

Super Bo87, en nu blijven duimen zowel handen als voeten!

10. Ophoopvanzegen

19 okt 2015
    55
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Deze is van vanmorgen, toen ik dus eindelijk mocht gaan testen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,5 KB
      Weergaven:
      6
  11. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Dat ziet er goed uit Ophoopvanzegen! Dit was je testdag toch? Volgens mij mag ik je feliciteren! Hoe voel je je?

12. suikerspin

suikerspin Actief lid

8 dec 2014
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    ophoopvanzegen, ziet er goed uit. Ga je morgen of maandag nog een keer testen. Spannend!

13. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Wauw Ophoopvanzegen, super test!
    Gefeliciteerd!

Hier mag ik helaas mijn geluk weer inruilen voor verdriet, ik geb dit weekend volop kramp en bloedverlies, hoogstwaarschijnlijk een miskraam dus.

14. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Ah nee kahlan dat meen je niet !! Wat ellendig zeg !! Bah :(

15. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ach nee Kahlan, wat ontzettend verdrietig! Dikke knuffel!!!

16. suikerspin

suikerspin Actief lid

8 dec 2014
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kahlan, nee toch!
    Hoe gaat het nu met je:(.

17. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Hoe is het hier met iedereen?
    @ kahlan: is het helemaal doorgezet? Sterkte meid!
    @ suikerspin en ophoopvanzegen: hoe voelen jullie je? Al duidelijk wanneer jullie de eerste echo hebben?
    @ Bo: hoe is het met jou? Hou je het wachten nog vol? Mijn duimen draaien voor je!
    @ Olivi: hoe is het gesprek in het ziekenhuis gegaan?

Hier lijkt mijn eigen cyclus niet goed op gang te komen. Ik zit op cd 20 en heb nog geen vruchtbaar slijm gespot... :( ik hoop dat de cyclus niet te lang wordt, want ik wil wel nog graag voor de kerst voor een cryo terugplaatsing kunnen gaan...

18. Ava1

Ava1 Lid

9 sep 2015
    29
    6
    3
    NULL
    NULL
    Onze eerste ivf poging is helaas mislukt... :( op naar een volgende cryo poging na een rustmaand.
    @ kahlan: wat verdrietig heel veel sterkte!
    @ suikerspin en ophoopvanzegen: gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Succes voor degenen die nog middenin een poging zit, hopelijk met positief resultaat!

19. suikerspin

suikerspin Actief lid

8 dec 2014
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi Dames,

@Jondadjk, wat vervelend dat je cyclus nog niet goed op gang is gekomen. Ik hoop ook dat het je lukt voor kerst cryo terug te plaatsen.

Hier nog niet echt klachten alleen soort bandenpijn en soms wat flinke steken. Ik heb wel een enorme blaasontsteking waarvoor ik continu naar het toilet ren. Heb een kuur gekregen en hopen dat deze niet meer terugkeert.

Mijn eerste echo is aankomende vrijdag ben super zenuwachtig.

Ik heb me ondertussen aangemeld bij moeders voor moeders.
    Maandag zijn ze langs geweest en ik mocht direct starten omdat ze m'n hcg al ok vond. Dat zegt mij nog niks zolang ik geen echo gezien heb.

@Ava1 :( wat naar! Ik duim dat je na de rust maand goed verder kan en dat het dan raak is.

20. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Meiden !!! Na een tuurtest gisteren ... zie mijn test nu !

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina