Hi dames, @Olivi Wat jamme, ff wat rust is wel goed deze periode. Begrijpelijk dat je er rond de feestdagen even niet mee bezig wilt houden. @Ava1 ik ben blij dat de rustmaand jouw ook goed doet de rust en positiviteit zijn ook goed voor je lichaam. Zeker na alle hormonen en stress. @Jolandadjk ik duim hier heel hard nog een paar dagen spannend!!!
Ja Suikerspin, het is zeker nog even spannend. Vandaag is in principe mijn NOD (woensdag 2-12 Pregnyl, dus vrijdag 4-12 eisprong). Afgelopen dinsdag en woensdag een klein beetje licht bruinverlies bij afvegen. Daarna niks meer gespot... Testdag is aanstaande dinsdag, dus nog even wachten... Lief dat je voor me duimt!
Jaaa eindelijk is het zover: een tweede streepje op mijn zwangerschapstest! We zijn superblij maar vinden het tegelijkertijd ook super spannend. Morgenochtend maar bij de kruidvat nog een setje testen halen en dan morgen en dinsdag nog een testje doen...
Wow wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat is echt een duidelijk streepje. Het bruinverlies is dan waarschijnlijk innestelingsbloed geweest? Spannend zeg! Hou je ons op de hoogte?
Ik heb vanochtend nogmaals getest en al veel duidelijker! Dus het ziekenhuis gebeld. 22 januari pas de eerste echo (bij een zwangerschap van 9 weken)... dus het volgende wachten is begonnen...
Waaaauw Jolanda wat geweldig ! Gefeliciteerd ! Eindelijk is het voor jou ook zo ver. Bijzonder gevoel he !! Lekker genieten nu
Ja, het is echt bijzonder en nog wel moeilijk te bevatten... elke keer als ik de badkamer binnenloop, spiek ik toch weer even op de testjes... Hoe is het met jou?
Ja dat had ik ook !! Duurde minimaal een week voor ik het écht geloofde ! Echt een geweldig pre kerstcadeau he !! Ik ben nu 9 wk zwanger, 2 mooie echo's gehad ! Een heerlijk klein popje ♡ prachtig. Ik heb enorm veel ongemakken helaas. Dus genieten is het nog echt niet. En het voelt ook zo bizar na al het 'strijden' dat nu los te laten en gewoon zwanger te zijn.. heel erg wennen !! Heb jij al kwaaltjes ?
Nee, naar mijn idee weinig kwaaltjes. Wel vermoeidheid en 'gerommel' in mijn buik (en meer / vaker trek, maar tijdens het eten staat het gauw tegen of smaken dingen niet zo...). Fijn dat je al twee goede echo's hebt gehad! Vervelend dat je wel veel last hebt van bijbehorende ongemakken. Maar voor het goede doel. Hopelijk lukt het je ook gauw te gaan genieten van dit wondertje!
Wow Jolanda echt super gefeliciteerd!! Het is je gegund, hopelijk kun je nu lekker genieten van je zwangerschap. Echt zo fijn voor je! Geeft ook weer hoop tenminste voor mij wel, dat ik ook maar snel zo'n mooie test mag hebben...
Gefeliciteerd Jolanda! Wat een mooi nieuws im het nieuwe jaar mee in te gaan. Ben heel blij voor jullie! Hier is het wachten nu weer begonnen na de cryo tp van afgelopen zaterdag. Voel wel van alles rommelen, dus hopelijk is de embryo goed aan het nestelen!
Meiden hier bij ons nog rustig we gaan deze ronde weer voor een cryo terugplaatsing hopelijk blijft hij nu wat langer zitten... Verwacht rond volgend weekend de terugplaatsing. Kahlandat jij op 2de kerstdag een tp hebt gekregen bij ons kon niks in de kerstvakantie hoor! Hoe gaat het met de zwangere meiden? Al veel kwaaltjes?
Spannend weer Olivi! Mijn duimen draaien voor je! Het gaat goed. Vorige week bij vroege echo (7 weken) een mooi en duidelijk kloppend hartje gezien! Volgende week nog een echo in het ziekenhuis en daarna als het goed is gewoon naar de verloskundige... het blijft nog even spannend. Wat betreft kwaaltjes: vanaf het begin vermoeidheid. Sinds een paar dagen begint de misselijkheid steeds meer te komen... maar ach het hoort er allemaal bij... Hoe is het met de rest?
Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik had 7 en 8 dagen na de cryo terugplaatsing ook bruinverlies, wat bij mij meestal mijn menstruatie aankondigt. Maar in plaats van doorzetten verdween het... Ik duim voor je dat het bij jou ook niet verder doorzet. Het blijft spannend!
Ik hoop op het beste voor je Ava, het kan ook een innestelingsbloeding zijn. Ik verwacht dit weekend een positive ovu test en dan volgend weekend weer een tp. We houden de moed erin.