Start 1e IVF poging eind september

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ava1, 10 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ava1

Ava1 Lid

9 sep 2015
    29
    6
    3
    NULL
    NULL
    Het is niet erger geworden, maar wel constant het gevoel dat het 'loopt' Hopelijk zet het niet door in een menstruatie en is het idd innestelingsbloed, maar ik ben er bang voor... Pfff die wachtweken!

Wat fijn dat je zwangerschap goed verloopt Jolanda. Hopelijk heb je niet al te veel last van misselijkheid.

Kahlan en Olivi succes met de komende poging! 🍀

2. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Hoe gaat het met je Ava?

3. Ava1

Ava1 Lid

9 sep 2015
    29
    6
    3
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds hetzelfde, lichtbruin verlies en heb het gevoel dat mijn menstruatie door moet komen. Zit nu op dag 9 na de tp.

Kahlan ik zie dat je een datum hebt voor jullie cryo tp, spannend en succes!

4. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Mmm spannend Ava... hopelijk zet het niet door en ben je zwanger...

@ Kahlan: alweer bijna terugplaatsing met hopelijk twee weken daarna een positieve test!

5. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Morgen de tp, kan niet wachten!!! :)

6. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    #166 Jolandadjk, 22 jan 2016
    Laatst bewerkt: 22 jan 2016
    Hier helaas slecht nieuws... vanmiddag in het ziekenhuis de 9 weken echo gehad. Het hartje is gestopt met kloppen. Ook qua ontwikkeling zag het er niet goed uit (vocht onder het ruggetje, hoofdje te klein). Nu afwachten of mijn lijf het zelf gaat afstoten in de vorm van een miskraam. Over ruim een week moeten we terugkomen om te zien of dit gebeurd is en of het schoon is. We zijn er kapot van... (zeker omdat we 2 weken terug wel een mooi kloppend hartje hebben gezien en ik me de afgelopen week echt meer zwanger ben gaan voelen) :(

7. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ooh wat erg Jolanda! Heel veel sterkte, ik zal aan je denken!

8. Ava1

Ava1 Lid

9 sep 2015
    29
    6
    3
    NULL
    NULL
    Oh nee wat erg Jolanda, heel veel sterkte.

Hier ook slecht nieuws: Bloedtest gehad en was wel hcg gevonden, maar te weinig voor een goede zwangerschap. Ik moest eigenlijk aankomende vrijdag terug voor nog een bloedtest, maar vandaag ben ik gaan menstrueren met enorm veel buikpijn... Hopelijk mag ik wel meteen door voor een volgende terugplaatsing en is 3x scheepsrecht.

Kahlan, hoe is je terugplaatsing gegaan? Ik duim voor een positieve test over 2 weken!

9. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Oh wat jammer Ava, ik hoopte zo voor je dat het goed zou gaan. Ik mocht na mijn miskraam helaas niet gelijk door voor een cryo en moest wachten tot de eerstvolgende cyclus. Ik hoop dat jij wel gelijk door mag.

Tp is gisteren goed gegaan. Nu wachten...

10. Ava1

Ava1 Lid

9 sep 2015
    29
    6
    3
    NULL
    NULL
    Kahlan: Fijn dat je tp goed is gegaan, een spannende tijd weer!

Ik mag gelukkig meteen door voor een volgende cryo behandeling. Ik heb 5 feb weer een eerste echo.

Jolanda, ik leef erg met je mee. Hopelijk gaat het een beetje met je. Nogmaals heel veel sterkte.

11. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Oh nee dames wat vreselijk.... jolanda en ava.. pff ik leef met jullie mee ! Bah ben er gewoon even door van slag zeg !! Dikke digi hug voor beide... sterkte !

12. toers

toers Niet meer actief

Jolanda wat ontzettend verdrietig ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie. Veel sterkte meid wat een ellende allemaal.

Ava ook geen goed nieuws dus. Fijn dat je wel meteen door kan gaan.

Ik zit in de wachtweken vandaag 6 dgn na tp van een cryo, voel alweer ongikrampen sinds vandaag. Vorige keer werd ik ook al ongi 6 dgn na tp dus zou zomaar weer feest kunnen zijn vandaag. Echt volgens mij niet goed hoor zo snel steeds, gyn zegt dat het niet zorgelijk is pffff nee net of ze hun best doen verder te kijken... Gefrustreerd!

13. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Olivi, hopelijk is je kramp een goed teken en niet van naderende menstruatie. Ik ga voor je hopen.
    6 dagen is niet heel kort denk ik hoor. Ik had vorige keer 8 dagen na tp dat ik ongesteld werd, en dat paste ook normaal binnen mijn cyclys, zat toen op 13 dpo.

14. suikerspin

suikerspin Actief lid

8 dec 2014
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Jolanda sterkte met dit verdrietig nieuws!
    Dikke digi hug, ik ben er door van slag.
    En dan bij stil staan hoe verdrietig jij je zult voelen.
    Hoe gaat nu met je?

Ava, ik ben blij dat je in ieder geval direct door mag!
    Super spannend weer.

Olivi, spannend ik duim hier.

Kahlan, wat fijn dat de terugplaatsing goed gegaan is. Nu blijven plakken.

Sterkte dames!

Bo hoe gaat met jou en hoe voel jij je?

15. toers

toers Niet meer actief

Lieve meiden vandaag zit ik op 14 dpo en 10 dgn na terugplaatsing van een cryo, omdat ik niet meer kon wachten heb ik een test gedaan :D
    Eerst dacht zie je nou maar weer negatief zag alleen die controle streep direct verschijnen. Teleurgesteld leg ik de test weg. Enkele minuten later kijk ik toch nog een keer en toen dus dit:
    image.jpg
    Hellup! Is deze streep niet wat vaag voor 14 dpo? Het is namelijk zo'n super gevoelige vroeg test. Zo onzeker nu ga straks even digi test halen van clear blue...

16. Selmaa

Selmaa Actief lid

1 jan 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen maakt hcg anders aan, ene veel andere niet. Ik zit nu op w8dag 11.. gisteren ook getest op dag 10 en gaf met de clear blue 2-3 weken aan.

17. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Dit is echt een mooie test hoor! Helemaal niet te vaag! Gefeliciteerd!

Ik heb vanmorgen ook een vroege test gedaan op 13 dpo enbdie was negatief, dus ik verwacht dat ik morgen ingesteld wordt.

18. Ava1

Ava1 Lid

9 sep 2015
    29
    6
    3
    NULL
    NULL
    Volgens mij is je test hartstikke positief, gefeliciteerd Olivi!! Wat een goed nieuws!

Hoe gaat het met jou Kahlan?

19. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik ben gisteren idd ongesteld geworden, dus helaas weer op naar de laatste cryo.

Hoe gaat het met de rest?

20. Ava1

Ava1 Lid

9 sep 2015
    29
    6
    3
    NULL
    NULL
    Oh nee... Wat ontzettend balen Kahlan.

Deel Deze Pagina