vraagje over pregnly 20 maart is D-day (mag ik testen volgens de gyn) maar ik heb vanochten getest het is 10 dagen geleden dat ik pregnly heb gehad van 5000eh en 8 dagen gelden na mn eisprong (ongeveer) en het is heel licht posetief...maar ik weet ben te vroeg getest maar vind wel raar ik heb afgelopen 2x pregnly gehad van 5000eh en ze waren al met dag 8 al uit mn lichaam...dus op deze moment vind ik beetje raar om te zien dat op dag 10 heel licht posetief is...ik blijf er bij dat deze test ongeldig is maar wie heeft zo iets mee gemaakt? bij de vorige paar keer altijd op dag 8 pregnly uitgewerkt en je ga van uit dat de volgende ronden ook met 8 dagen er uit is... srry als beetje onduidelijk getyp is moet het via mobiel doen xxx liefs en dankje voor berichtje
Mij is altijd gezegd dat Pregnyl na 8-10 dagen uit je lijf is. Ik heb nooit echt geprobeerd na hoeveel dagen het weg was. Ik kan me voorstellen dat het niet elke ronde na evenveel dagen eruit is. Als ik jou was, zou ik morgen of overmorgen nog eens testen en kijken of het streepje donkerder wordt.
Bonita dankje voor berichtje ja ik denk dat ik morgen testje aan gooi eens kijken wat hij doet ...heb kruitvat testjes ... en morgen ben ik dan 12 dagen na pregnly en 10 dagen na ongeveer eisprong.. maar ik ben neutraal over want als deze ronden niet gelukt is dan werd al gezegt dat we IVF moeten doen maar we moeten eerst nog dit aan kijken ... groetjes en fijn avondje of dagje xxx liefs
Ik zat vanochtend op dag 11 na pregnyl en was negatief, dus een voorzichtige proficiat Ik blijf voor je duimen
@anoniempje.. miss toch klein kansje ? en ja ik heb test gedaan thja thja weet niet echt wat ik moet zeggen....misschien kijk ik zoooooo scheel dat ik graag 2de streepje wil zien...dus ja ik ga weekend weer testen ...*zucht* ben bang voor ivf toch aan zit komen dat werd al advies gegeven als deze ronden niks wordt...maar goed even aan kijken ... en lief dat je duimt en ik duim voor jou ook want je weet maar nooit xx