Maar je zit toch met een wettelijk verplicht aantal uren dat per jaar gehaald moet worden. Hoe doen ze dat dan..?? En daarnaast heeft het tegenwoordig weinig zin lijkt me met al die kinderen die meerdere dagen per week na school naar de bso moeten. Ontopic; onze dochter is meteen volledig gegaan. Niet extra moe geworden. Ze krijgt juist veel energie van school!
Ja idd.. er is geen "verplichting' wanneer ze vier zijn.. Ik heb ervoor gekozen in principe voor hele dagen te gaan.. Ook met de reden tja zijn ze lekker aan het spelen en dan kom ik hem ineens uit school trekken.. Hij is wel begonnen met twee halve dagen wennen (begin dec) daarna een woensdag dat is tot half 1 en de donderdag daarna een hele dag... Mike is nu maandag naar school gegaan.. Heeft het tot nu toe goed gedaan maar hij is erg verdrietig dat de dag zo lang duurt.(ze hebben hier ook continu rooster) . Wil morgen even met de juf overleggen wat zij een goed idee vind voor morgen.. Misschien toch morgen een halve dag pakken.. Ik bekijk het voor nu gewoon per dag. En ik zie wel hoe het uitpakt.. Helaas heb je dus niet zoveel aan mijn antwoord.. Denk dat je het moet ervaren!. Succes
hier gelijk hele dagen vanaf oktober, nog geen bso dit hebben we vanaf november gedaan gaat allemaal perfect en ze heeft er veel zin in savonds wel moe en ligt ze er op tijd in
Hier gewoon Ma di do van 8:30 tot 14:15 en wo van 8:30 tot 12:15 En de vrijdag lekker vrij. Mijn oudste vond het pittig maar we goed te doen