Zaterdag heeft mijn dochter haar eerste kinderfeestje. Ik wil graag aan tafel starten met de kadootjes en iets lekkers. Ik zat te denken aan taart, maar over het algemeen eten ze dat slecht. ( mijn kids i.i.g.) Wat zijn leuke alternatieven?
Pannenkoeken? Wafels? Hotdogs? Zelf pizza'tjes (kleintjes) laten beleggen? Of es aan je dochter vragen wat ze wil eten?
Als er nog frietjes komen, kan je natuurlijk ook gewoon wat schepsnoep of popcorn (kan je zowel zoet of zout maken of kopen) voorzien. Dan zou ik niet teveel aanbieden vooraf.
Of wat een klasgenootje altijd deed: Een isimo "taart" maken en daar met saté-prikkers schepsnoep op steken. Kan je zo groot maken als je zelf wil. Google es op "snoeptaart" .
tja afgezaagd maar het gaat er altijd goed in: Cupcakes! Of gewoon plakken cake laten versieren met slagroom en m&m tjes.
Slecht taart eten?? Welk kind doet dat nou Maar ik ga ook eerder voor lekker zelf laten versieren (cakejes), heb je er meteen een activiteit bij. Wel apart van de cadeautjes trouwens.
Die van mij wel. Een hapje en dan zijn ze klaar. Hebben ze niet van hun moeder Wat vind je apart van de cadeautjes??