Hoi meiden! Bloem wat een goed nieuws! ben benieuwd volgende week! marleen! wat fijnn twee eitjes! spannend hihi miss wel een tweeling inderdaad. Twinkk meis ik snap je. ik test inderdaad ook nooit omdat ik dan dubbel verdrietig word lijkt het wel. het moment van de negatieve test en dan het moment dat de menstruatie doorbreekt. hoe is het nu met je? Hier, als het goed is eergisteren me eisprong gehad. althans ik dacht het te voelen. nu weer wachten dussss
Heej meiden, nu belde mn gyneacoloog net ( had bel afspraak om hem het nieuws te vertellen).. Hij wilt me de 6e mei ook even zien!.. Ik zei ja maar de 9e bij de verlos een afspraak, maar dat mocht ik laten staan, is even een check up en overleg enz.. Spannend zeg! Haha
Sorry, even een ego berichtje, trek het even niet om op iedereen te reageren. Vanmorgen dus de test gedaan. Ik heb nog nooit een test mogen doen omdat mn menstruatie uitbleef, die is altijd goed op tijd. Dus dit voelde wel echt eng, durfde niet goed. Ik dacht van, wat nou als ie positief is, dat kun je je toch bijna niet meer voorstellen. Maar ja.... negatief was ie. Geeneens een tuur streep, een misschien streep of wat dan ook. Witter kan niet. Ik weet echt even niet wat ik nu moet doen . Heel mn lichaam is verpest door die stomme clomid. Alles was altijd zo netjes op tijd, en nu klopt er niets meer van door die rommel. In paniek net op de wc, kom dan $#^#$^$& menstruatie, dan kan ik weer door! Sorry voor de genen die dit maandelijks hebben omdat ze geen goede cyclus van zichzelf hebben. Om het nog vervelender te maken heb ik sinds vanmiddag ook nog eens pijnlijke borsten (is normaal bij mij nooit een teken dat ik ga menstrueren ofzo).
Ach jeeje meissie toch! Ik snap zoooo erg je frustratie!! Ik heb 15 maanden zo geleefd elke maand weer, maar dan geen medicijnen. Gooi het er lekker uit meis is niet erg! Denk dat we allemaal hier je heel goed begrijpen! Tis klote absoluut!! Op hoeveel dpo zit je ? Is het een idee om over paar dagen nog eens te testen? Of ga je meteen de gyn bellen? Misshien ook vetstandig.. Hele vervelende en lastige situatie! Vind erg voor je meis!! Sterkte!😞 Xx
Lief van je tinkertje! Ja ben me ook wel heel bewust van dat een regelmatige cyclus ook een luxe is. Maar ja die luxe had ik dus, tot ik het ging verpesten met clomid. Beetje eigen schuld voelt het nu. Ik zit nu op 14 dpo. Cyclus dag 25. Normaal is dat 29 alleen nu was mn ei volgens de gyn eerder, rond dag 11.Heb op dag 10 ook pregnyl gehad hiervoor. Gyn bellen ga ik niet doen. Vorige keer verliep het ook raar met een extra ei en daardoor een extra korte cyclus en toen zei ze ook dat als de menstruatie niet vanzelf zou komen dat ik dan opwekkers zou krijgen. Wil even niet nog meer rommel. En veel meer zullen ze er niet van kunnen zeggen. Iedere keer als ik daar kom moet ik heel mn verhaal weer opnieuw doen. Heb echt niet het gevoel dat ze snappen hoe het zit dus probeer het zelf een beetje te puzzelen over wat mn lichaam aan het doen is. Ook omdat ik vorige keer die extra eisprong had waarvan zij vooraf zeiden dat dat niet kon. Ga er niet meer automatisch van uit dat zij het allemaal maar weten. Dus nou ja ik denk misschien wachten tot dag 29.... en daarna bellen. Misschien is mn lichaam gewoon in zn eigen cyclus ofzo, is de eisprong toch later geweest.
Snap ik heel goed meis! En indd soms weten ze niet alles dat is indd waar!.. Ik zou over oaar dagen nog een keer testen voor de zekerheid, je weet het nooit, bij mn vriendin ging dat ook heel raar... Sterkte meis!!!
Nou zei stopte met de pil voor hun 2e kindje, werd daarna 1x ongesteld en toen niet meer dus ze dacht yess bingo! Bee dus allemaal testen negatief, toen ineens wel buikpijn hevige buikpijn misselijk enz, nog keer getest niets negatief.. Huisarts geweest alles was in orde volgende de beste man, week later test en BAM hartstikke positief!, was dus ook door een veel te verlaat ei, die ook zo zeer gedaan heeft in die periode.. Lichaam kan zo raar doen 😞... Maar nooit de hoop opgeven! Maar tis heel moeilijk en echt echt heel klote! Weet ik meis!.. Xx
Wat vervelend twink!! Sterkte en ik hoop voor je dat je 1 deze dagen als nog positief test! Wat fijn dat je een eisprong hebt gehad deniced, nu weer even afwachten!! Krijg je echo's ? Ik denk dat ik het weekend ga testen, kan niet langer wachten! Kan me niet voorstellen dat het in 1x goed is, ben erg benieuwd. Ik voel in ieder geval nog helemaal niks alleen af en toe wat steekjes/tintelingen in mn buik. Maar mijn lichaam heeft me al vaak voor de gek gehouden!! Succes allemaal xx
Whoeee spannend bloem!!! Laten weten he!! Ik duimm! Ennee je weet, het kan ineens zie bij mij!, ik had ook alleen wat steekjes, en af en toe wat rare afscheiding, verder niets Succes!!
Twink wat balen toch Maar je had dus eigenlijk allang ongesteld moeten zijn als ik dat zo lees?? Inmiddels al ongesteld geworden dan? Anders idd over een paar dgn nog maar eens testen! hier een heeel zwaar gevoel van onderen haha. Heb ovulatietesten gehaald. Ik vergeet alleen na het plassen telkens om er 1 te gebruiken haha. misschien moet ik hem op de wc leggen Bloem succes! ik duim met je mee!!! trouwens, nu net weer super druk op mn werk. beetje stress erbij etc etc. komt me bar slecht uit. men zegt toch dat zoiets minder goed is voor bijv de bevruchting? hoop zaterdag en zondag wat meer rust te kunnen nemen. heb nog wat op de planning staan maar misschien maar even afzeggen. merk echt dat ik druk in mn hoofd ben en eigenlijk wil ik dit niet tijdens de eisprong. of klinkt dit wat zweverig?
Heej marleen!! Hahaha lekker slim ! (Ik vergat het ook vaak hoor sssst hahaha) Meis ik denk dat dat een fabeltje is, het klopt wel dat stress niet goed is, maar dat het perse de bevruchting tegen houd daar geloof ik niet echt in, maarrrr rust is altijd belangrijk!! Snap heel goed dat je even gas terug wilt nemen, niets mis mee! En dan ook.. Wat voor jou goed voelt moet je echt doen!! Hier jebben we net mn vader en zn vrouw het nieuws verteld, zoooo dan die waren blij!!!! Had ik echt echt echt niet verwacht gewoon hahah.. Rompertje wilden ze houden en pap helpt met de kinder kamer schilderen! Hoe leuk is dat whaha! Morten mijn moeder en overmorgen mn schoonouder broer en zus, daarna even niemand tot de 1e echo, dan de opa's en oma's van ons Xx
Wat leuk tinkertje!!! En snap dat je even een echo afwacht. Maar naasts familie zou ik idd ook vertellen. Die van mij weten ook dat we in een traject zitten. Nou mn stress is vandaag weg haha. Man wat voelde ik me even flink gespannen gister. En mn gevoel zegt echt dat dat averechts werkt. Gespannen geirriteerd opgejaagd. Vandaag lekker dagje gehad Ben wel erg benieiwd wanneer nu mn ei is. Heb clearblue gehaalf maaf met die streepjes. De linker streepjes worden pas na 5min donkerder ala de andedere. Maar dan geldt hij toch niet meer? Had beter met die gezichtjes kunnen halen volgensmij. Maarr afgelopen do 2eitjes op bijna 15mm. Dan zou je denken dat ze dit weekend springen. Eerste ronde was dat met 18mm namelijk. Sorry voor de spelfouten ik typ met mobiel haha
Hè meiden, Wat leuk Tinkertje dat iedereen zo enthousiast reageert! Ik heb net een test gedaan en helaas negatief, volgens mij is dit dag 13 na mijn eisprong. Ga er dus vanuit morgen ongesteld te worden en anders dinsdag nog maar een keer testen! Succes allemaal x
Heeej!! Aaah fijn dat je zo relaxt dagje heb gehad! Dat is soms zoooo lekker en zoooo nodig hahaha... Hou dat vast!! Ben okk heeel benieuwd naar je eitje!! Laat ons weten eej! Test zijn wel goed van clearblue, maar indd ik ziu die met de smileys hebben gebruikt, maar die jij nu hebt heb ik ook es gebruikt werken ook goed.. Succes!!!
Balen bloem maar wachf nog even af.. Je weet nooit Ik heb vandaag een positieve ovulatietest gehad sinds gister al aan het klussen haha dus naja dan nu elke dag maar ipv om de dag. Tinkertje enig idee wanneer je eisprong na de positieve test? Kan nu binnen 48uur toch? Morgen naar gyn dus wie weet zijn ze dan al gesprongen. Fijne zondag allen!!
Heej marleen yess goedzooo!!! Ja klopt als je test positief is dan springt je eitje gemiddeld binnen 48 uur.. Dus kans is zeker aanwezig dat ze morgen al gesprongen zijn! Spannenddd! Ben erg benieuwd naar je bezoekje bij de gyn! Horen het wel he!