Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja ik wacht nog even af!
    Inderdaad Marleen binnen 48 uur, spannend! Succes morgen bij de gyn.

2. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    Boekhoudkundig Medewerker
    NULL
    Hoi meiden!!

hoe is het met jullie?
    Hier gaat het wel goed, zit op 5 of 6 dpo nu, heb al pijn aan me borsten. ( heb ik elke maand maar normaal begint dat pas rond 6 dagen voor me menstruatie ) heb het idee als ik dat heb dat ik ongesteld ga worden.

@bloem ; nee ik krijg geen echo's. Ben alleen de eerste maand "gevolgd" nu 3 maanden zelf proberen. heb nog 1 kuur liggen voor ik weer terug moet. Hoe is het bij jou, lees dat jij in de spannende dagen zit.

@ marleen ; ik heb geen ervaring met ovulatietesten, heb ook iets gehoord over pcos en de testen? dat het niet altijd goed weergeeft. maar dat weet ik niet zeker hoor!!
    Hou jij je temperatuur bij? ik kan daar heel duidelijk mijn eisprong in terug vinden. wanneer moet jij voor een echo?
    ( wellicht heb je dit al verteld maar heb ik het over het hoofd gezien )

@tinkertje! wat heerlijk dat iedereen zo reeageert!! wat leuk he!
    hoe is het met je? al wat symptonen?

@ twinkk

he bah meis vind het zo vervelend om te lezen.
    hoe is het nu met je? pijnlijke borsten hebben iets te maken met progesteron, die is dan hoog als ik het goed heb begrepen.
    het zakt dan ook weer als je gaat menstrueren.
    Had je een normale cyclus voor je aan de clomid ging? of begrijp ik dat verkeerd.
    ik vind het zo erg voor je ik snap je frustratie heel goed. je vraagt je gewoon af hoezo het zo moet gaan nou. en nu duurt het allemaal nog langer omdat je menstruatie ook niet mee werkt. dikke knuf voor jou!

3. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames.
    Net thuis vd echo en snap er niks van. 1 ei is er over van 18,5 mm. De andere is weg! Het komt niet vaak voor dat als ze beide 15mm zijn (dat was de vorige x) dat er nog 1 verdwijnt zei de gyn. Dus nu is de vraag. Is die andere al gesprongen en volgt deze ook zsm?
    Vertelde de gyn wel dat ik gister een positieve ovulatietest had. Dus die kans zit er wel in..maarja meestal springen ze toch tegelijk dan?

Volgende week maandag bloedprikken.

4. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Heej denieceD!

Eeh ja das wel appart dat je borsten nu al pijnlijk zijn haha maaaarr wie weet! Kan dus echt allemaal! Lijkt me niet dat je nu al ongesteld wordt toch? Of heb je vaker korte cyclussen?

Hier alles oke weinig symptomen, soms onwijs misselijk , en wat meer afscheiding ( waterig) dus maar inleg kruisjes mee op stap tijdens het werk enz haha. Verder echt nog niets! Vandaag 4weken en 2 dagen :) als goed is!

5. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL

Ik ben nu 10 wkn en 2 dagen ongeveer woensdag heb ik weer een echo blijft toch spannend! Ben nog erg misselijk en heel moe maar als het goed is duurt dat niet meer zo lang ze zeggen de eerste 3 maanden dus nog even haha. Hoort er bij.

Fijn dat je je goed voelt hopelijk blijft het zo! Spannend die eerste echo he vond dat zo lang duren en nu is het bijna 3 weken geleden en dat vind ik dan weer heel snel gegaan. Wil jij weten wat het word? Ik wel ben zo benieuwd heb heel erg het gevoel een jongetje maar we zullen zien.

Leuk om het aan iedereen te vertellen he. Geniet ervan meid!

Liefs!

6. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Het is weer spannend voor iedereen zie ik! Wat zit ons lichaam toch raar in elkaar he en bij iedereen weet zo anders. Ik duim voor jullie succes allemaal! Xx

7. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Wauww dan ga jij al hard zeg!!!... Jaa indd alles lijkt zooolang te duren! Voor ons nog 2,5 week voor de 1e echo ben dan ongeveer 6+5 geloof ik.. Is dan jet hartje al te horen!??..

Balen dat je zo erg misselijk en moe bent joh!!! Hopelijk trekt dar straks indd weg! Succes meis!

X

8. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou ik ben helaas zonet zoals ik verwachte ongesteld geworden. Voelt wat dubbel aan de ene kant teleurgesteld maar wel opgelucht dat het aanslaat en ik nu meteen verder kan!!
    Klopt het dat dit gewoon dag 1 is van de cyclus ook al is het nu net avond ? Ik lees verschillende dingen op internet.

Succes voor jullie xx

9. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38

Aahw zonde meis!! Maar indd hup nu meteen door! Volgende ronde meer geluk daar gaan we voor!!..
    Mijn gyn vertelde dat dan de dag erna dag 1 was van de cyclus, beste is om even je eigen gyn te bellen met deze vraag, want indd dat verschild enorm!

Succes meissiee!! Xx

10. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja ik ga voor de zekerheid even bellen, ben namelijk ook vergeten te vragen wanneer ik weer bij haar moet komen. Ik hoop dat het wel doorzet vanavond en dat ik morgen tot 1e dag kan rekenen!

Was jullie menstruatie na clomid te vergelijken met tijdens het gebruik van de pil of anders ?

11. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38

Ja wel slim hoor meis! Hoop het ook heel erg voor je! Ik duim!!

Over de menstruatie kan ik niets zeggen, omdat ik niet meer ongesteld ben geworden natuurlijk..

Xx

12. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Awhh bloem balen meis maar inderdaad het heeft aangeslagen op naar een nieuwe ronde!
    Bij ons telt de eerste dag van de cyclus pas de volgende dag als je het laat in de middag of avond wordt.
    Ook moet het goed doorgebroken zijn dus het moet daadwerkelijk bloed zijn.
    Ik kan me niet meer goed herinneren hoe mijn menstruatie was tijdens de pil.
    Sinds gebruik clomid is het wel veranderd. ik heb veel ( sorry voor de details) slijmerige slierten. Hij is wel een dag korter 4 dagen ongeveer. Bij mij dan.
    Nou meis bel morgen maar de arts dan weet je meer want inderdaad het is overal zo anders.
    Xxxx

13. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Oja en sinds de clomid begint mijn menstruatie met bruine afscheiding voor af. Dit had ik niet voorheen.

14. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Jeeeetje mailey dat is snel gegaan. Ben zo blij voor je dat het goed gaat met je. Stuur je ons weer een foto van je echo.

15. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Wat gek marleen!! Heb ik geen idee van of ze ook apart kunnen springen los van mekaar.. maar iig heb je nog 1 ei waarvan de eisprong elk moment kan komen!!! Wat spannend en dan volgende week progesteron prikken dan weet je zeker of h3t een goede was.
    Succes meidxx

16. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deniced ik ben flink aan het googlen geweest en heel wat dames zeggen dat het niet kan maar er zijn toch echt bewijzen dat het wel kan. 2 eisprongen na elkaar.
    Nu vermoed ik alleen dat de tweede vandaag ook is gesprongen. Gisteren kon ik mn buik nog niet aanraken of er ging een pijnscheut doorheen. Dat is nu anders.. Ovulatietesten ook negatief nu. Bmsvlies zat op 10nu trouwens. Ook fijn..
    Ach we gaan het volgende week zien..
    Wanneer kan/ga jij testen?

Bloem wat balen joh. Maar inderdaad houd moed, het is al fijn dat het aanslaat!!

Maley balen vd misselijkheid. Hopelijk trekt dit snel weg zeg!!

Tinkertje ik be ook echt zooo benieuwd naar jouw eerste echo :) nog even geduld meid!!

Twink hoe is het nu met jou?

17. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames. De ovulatietest bljjft negatief nu. Dus ik ga ervan uit dat er gisteren 1 ei is gesprongen en die andere toch weg is. Of 2 na elkaar.

Afwachten voor nu... Duurt lang en die 2 weken hahahaha

Fijne dag dames!!

18. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Heeej marleen!

Aaah kijk dat zou super zijn!! Spannend!!!! Duimen komende 2 weken!!

Successs!! Xx

19. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend Marleen en deniced! Ik hoop zo dat het voor jullie deze maand gaat lukken.. dat wachten duurt zo lang.

Ik heb met de assistent gesproken vandaag maar leek er niet veel van te begrijpen, ging zeggen dat ik dan over 10 dagen een echo moet krijgen terwijl ik die met 50 mg helemaal niet krijg dus ik dacht laat maar. Heb nu een belafpstaak gemaakt voor donderdag met gyn, ga er dan vanuit dat vandaag de eerste dag van cyclus is, helemaal omdat het vanacht pas echt door zette en helder bloed werd.

Mailey succes met je echo morgen, zoo leuk!!

20. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Helaas ben ik eergisteren ongesteld geworden, dus vanavond weer aan de clomid :S. Echt balen want had echt hoop gekregen door het overtijd zijn. Ook is dit mijn laatste ronde clomid en moet daarna aan de injecties maar ik durf dat niet goed, heb nog steeds moeite met de pregnylspuit. En dat blijft ook een aantal dagen zeer doen. Omdat ik later ben gaan menstrueren en ook heel lang pijn heb gehad bij mn eierstokken denk ik dat de iui gewoon echt te vroeg is geweest. Beetje jammer dit.

Deniced, je vroeg over mijn cyclus. Die was inderdaad helemaal goed, misschien perfect zelfs, voor dat ik met clomid begon. Altijd 27, 28 of 29 dagen. Heel regelmatig. Maar ik moest aan de clomid omdat ik iui krijg omdat ik endometriose heb en mijn vriend geen goed kwaliteit zaad. En door de clomid willen ze dan 2 of 3 eitjes laten rijpen in plaats van 1 waardoor we meer kans zouden moeten hebben.

Ik las iets over 2 eisprongen in dit topic. Volgens mijn ziekenhuis kon dat ook niet maar is me toch ook een keer gebeurd ;).

Deel Deze Pagina