Aaahw twinkk balen man!!!!! !!! Hopelijk de volgende ronde met zn allen zwanger meiden!! Gun het jullie zo!! Succes meissie!! xx
Hoe gaat het met jullie? Mailey hoe was de echo? Ik heb vandaag contact gehad met gyn en ik mag nu nog 5 maanden clomid gebruiken zonder dat ik terug hoef te komen! Start vandaag met de 2e ronde. Xx
Hoi meiden! ik heb al aardig wat gemist zie ik. @twink! neee wat ontzettend balen meid. ik gun het je zo erg. Ik snap dat je het ook eng vind om de spuiten te gaan zetten. ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen en dat het deze ronde goed komt. Zonde van je Eigen cyclus en dat ze de IUI niet gewoon hebben gedaan in je Eigen cyclus. Snap dat je nu ook onwijs baalt dat het zo in de war raakt. Deze maand was je cyclus niet zo heel erg lang he? Hoe gaat het met de clomid nu? heb je veel last van bijwerkingen? @marleen!! nou spannende weekjes nu, wat duurt het lang he! @Bloem, Hey meis, ik heb ook voor 3 maanden clomid mee naar huis gekregen zonder controle. Hoe voel jij je daarbij? ik heb nu nog voor 1 ronde liggen. Ik hoop dat het snel raak is voor je! @tinkertje ; hoe is het meid? Hier: ik zit op 9dpo vandaag ( als het goed is ) aanstaande woensdag is de dag dat ik ongesteld moet worden. hopelijk niet natuurlijk. Nog steeds pijn aan de borsten hier, dus gewoon vanaf na me eisprong tot nu al inmiddels pfff.. en heb deze maand af en toe last van steken ( zelfde gevoel als eisprong ) we gaan het zien. spannend weeeeer
Spannend deniced, nog een weekje wachten en dat duurt zo lang! Ik hoop het zo voor je. Dat ik geen controles heb vind ik een beetje dubbel, aan de ene kant fijn om niet gebonden te zijn aan afspraken en niet echt het gevoel te hebben in een medische molen te zitten maar aan de andere kant kost het me wel veel geduld en onzekerheid om niet precies te weten of er eitjes groeien en maar af moet wachten of het überhaupt aanslaat dus ik ben er wat dubbel in. En jij ??
Jaaa ik heb precies hetzelfde dubbele gevoel. qua afspraken en het regelen op me werk en het heen en weer rijden vind ik het fijn dat ik ze niet heb maar het voelt ook inderdaad erg onzeker omdat je niet zeker weet of het goed gaat zeg maar. vind de maand nu ook heel lang duren!! ik heb gelukkig de afgelopen 3 keren steeds een cyclus van 28 dagen gehad en denk me eisprong steeds te hebben gevoeld op dag 13/14 dus ga er maar even vanuit dat het allemaal goed is gegaan.
Jeeeetje wat spannend !! Over een week weet je meer !! Snap jullie gevoel heel goed vd controlles!, ene kant zou fijn zijn andere kant de vrijheid is ook fijn.. Spannend is en blijft het zowieso! ik duim me verloren!! Hier uhm jaa behoorlijk zwanger haha, kwaaltjes wisselen elkaar af, Goddank niet meer misselijk! Wel sinds aantal dagen heel erg moe! Kan hele dag wel slapen echt erg! Darmen iets opgezet, en de zeikanten vd borsten gaan nu echt al zeer doen haha dus ben je goed mee haha.. Maarrr ben blij dat ik vanalles voel! Betekend dat er nog wat gebeurd! Over 2 weken eindelijk de echo!!!! Duurd lang man!!! Xx
wat leuk om te horen tinkertje!! jij had geen pijnlijke borsten voordat je ging testen? fijn dat je idd kwaaltjes hebt! dat zou ik ook echt prettig vinden. spannend nog 2 weeeekjes ik had trouwens nog een vraagje meiden. zondag wil ik naar de sauna ( ga ik normaal nooit maar een vriendin van me wil me graag meenemen ) ik lees allemaal dingen over dat het niet goed zou zijn na je eisprong. hoe denken jullie daarover? zondag zou ik op 12dpo zitten.
Ja is echt hoor dan weet je dat alles er nog is daarbinnen haha, dan ik maar verrot en kapot maar idee dat er nog iets is doet me zoveel goeds! Deze ronde had ik indd geen pijnlijke borsten voor en na de eisprong, andere maanden daarvoor wel, maar zegt niets hoor meis want elke maand kunnen je hormonen omslaan, dit kan voor jou zomaar eens een goed teken zijn!! Je kan nog alle kanten op echt heel spannend!! Oeii sauna.. Daar heb ik eigenlijk geen idee van sorry!
@deniced oh spannend zeg hoop het zo voor je! Ik heb gehoord dat je de eerste 3 maanden beter niet maar de sauna kunt gaan volgens mij Door de temperatuur verschillen maar dat weet ik niet meer zeker. @tinkertje ik heb nog geen hartje gehoord ze zeiden gister dat ze dat pas vanaf 12 weken doen omdat dit anders mischien schadelijk kan zijn voor de baby. @twinkk oh balen meid. Snap dat je wel tegen de spuiten op ziet. Hopelijk is het snel raak en hoef je ze niet lang te gebruiken. @bloem23 wel fijn dat je nu even voorruit kan. Ik vond het wel heel fijn om steeds echo's te hebben om te kijken hoe mijn eitjes groeide nu kon ik dat heel makkelijk combineren met mijn werk dus dat scheelt ook wel. Verder was mijn echo helemaal goed echt zo raar om echt al een mensje te zien. Mag over 2 weken alweer terug omdat ik dan 12 weken ben en dan doen ze standaard een termijn echo. Hier issie dan ben natuurlijk heel erg blij! Al voelt het wel dubbel om het met jullie te delen weet nog zo goed hoe jullie je voelen. Hopelijk is het voor jullie fijn om ook een positieve ervaring van clomid te horen! Voor iedereen veel succes weer! Liefs x mailey
Wauwww mooie echo!!!!! Tuurlijk ben je blij snap ik!!! Haha jaa mn vriendin vertelde het gisteren indd dat het hartje pas bij 12 weken beluisterd wordt indd ivm risico's.. En dan over 2 weken is het kleintje al zoveel groter dat zie je echt heel goed straks! Super man!! Ik kan ook echt niet meer wachten tot de echo!!.. Ben heel blij dat alles oke is meis! Geniet ervan! X
Wat een mooie echo Maley Deniced ik ben met vriendin die al jaren in de mmm zit naar de sauna geweest vorig jaar. Ze kon wat minder goed tegen de warmte maar ze wist toen nog niet dat ze zwanger was. Het kan prima maar geniet met name vd lekkere kruidenbaden ga niet flink lopen zweten in de sauna. Ik ga overigens elke week na het sporten de sauna ff in Ik had wat last van felle steken in mn buik. Blijkt dat ik nu een cyste heb grr. Hopelijk groeit hij niet. Zr kunnen niet met zekerheid zeggen of er een goede eisprong is geweest. Volgende week do uitslag van mn bloed. Grr frustrerend hoor. Iemand ervaring met cyste?
Heej marleen Aaah jeetje ja das goed balen ja!!! Ik zelf ben niet bekend met een cyste, maar hoop heel erg dat het deze ronde je lukt meis!!! Ik duim!!! Spannend!!!
Ik heb trouwens al een paar dagen een hele gekke kriebel onderin mijn buik. Beide kanten, dus kan niet van de cyste komen. En ook zere borsten hahaha.. Dus hoop dat dit allemaal voor een goed doel is Deniced heb jij nog ergens last van deze ronde? Jij zit bijna door je wachtdagen heen he. Pff wat duurt zoiets lang. Maley en Tinkertje voelden jullie je ook anders dan anders voordat je een positieve test had? Bloem en Twink hoe is het nu met jullie?
maileyy!! wat een mooie echo! er is idd al echt een mensje te zien wat leuk zeg! ook leuk dat je over 2 weken weer mag!! Lekker met ons blijven delen hoor! vind het hartstikke leuk voor je. @marleen; wat vervelend dat je een cyste hebt, hoe groot was ie? Spannend volgende week progesteron prikken, dan weet je het iig zeker of het wel of geen goede eisprong was. Laten we duimen voor een goede! wat duurt het lang he die week dan. nu voelt het zo onzeker. ik zit vandaag op 10dpo, behalve pijn in me borsten ( wat ik elke maand heb ) en af en toe wat steekjes, helemaal nergens last van. ik had vandaag wel het gevoel dat ik wou gaan testen, dit doe ik normaal niet. ik wacht altijd tot de dag dat ik ongesteld moet worden en zeker nu want de afgelopen keren was ik het stipt op dag 28. Op welke cd zit jij? ik zag op een ander forum dat er een lijstje was gemaakt zoiets als dit: DeniceD * PCOS * RONDE 3 CLOMID * 1e KINDJE * 26 JR * NOD 27/4 * Misschien is het leuk voor ons om ook zo een lijstje te maken, dan kunnen we het wat makkelijker zien van mekaar. ( althans ik raak steeds in de war met wie er wanneer op welke cd zit ) De zwangere onder ons verplaatsen we dan naar: Zwanger: Mailey * Zwanger ronde ? CLOMID * 10wk Tinkertje * Zwanger ronde 1 CLOMID * 4wk.
@tinkertje js inwendige echo ze zeiden dat ze tot en met 12 weken inwendig doen. @deniced leuk zo'n lijstje bij mij was het 3 ronde clomid en 1ste met utrogestan erbij 😃
@marleen92 ooh wat vervelend die cyste ook geen ervaring mee. Ik voelde het wel aan mijn borsten voor de positieve test en bij menstruatie had ik daar nooit zo'n last van dus dat was voor mij wel een teken. Ongeveer 1 week na de positieve test begon ik misselijk te worden. Succes deze ronde duim voor je!
@deniece tijd gaat snel!! Ik heb op 9 dpo getest en posiief, iets in mij zei dat ik het MOEST doen! Zoals je op de foto ziet meteen duidelijke streep! Ik geloofde mn ogen niet! @Marleen, ik voelde me indd anders dan andere maanden, ik had ook heel erg de drang om spullen te gaan kopen voor de frunmel haha heel erg was dat!.. Ik merkte in Madrid pas echt goed dat er "iets" anders was in mn lichaam, ik had geregeld flinke stelen en ook na de Sex steken en een hoop geborrel in mn darmen, dat had ik de maanden ervoor niey. Maar elke cyclus ronde kan je hormonen zo veranderen!, dat ik zelf niet meer durfde te hopen.. Pas de dag nadat we thuis kwamen belde de gyn mij op met de uitslag van de prigesteron test dat er een ei was geweest, toen dacht ik Okeee dan zouden mn vermoeden zomaar eens waar kunnen zijn.. En jawel 9 dpo Bam een test ! @mailey ja zie jewel dat dacht ik dus ook! Super! Ben heeeeel benieuwd nog 2 weken! Meiden heeeeel veeel succes deze dagen spannend man!!!!
Goed idee @deniced. Ik heb alleen nu geen idee wanneer m'n eisprong is geweest ik gok afgelopen maandag. Dus dan zit ik nu op dag 5? dpo? ik weet niet hoe je het noemt? @tinkertje ja ik heb me de afgelopen tijd ook al zovaak zwanger gevoeld. apart he. Maar je hebt dus wel vroeg getest op 9dpo! ik word zelf altijd op de 10e a 11e dag ongesteld. Maarja dit kan ook iedere maand weer anders zijn. Volgensmij was dit de eerste ronde ook zo, en naja de 2e ronde moest ik het opwekken omdat er geen eisprong kwam met clomid 50. Zouden ze aan mn bloed dan ook al kunnen zien of ik zwanger ben eigenlijk?!