hihih lief van je tinkertje!!! blijf maar goed voor ons duimen. Ik weet waarschijnlijk morgen al meer. de afgelopen 3 x begon het bij mij steeds stipt dag 28 dus laatste dagje vandaag. heb ook beetje menstruatie achtige buikpijn al en steekjes. normaal voel ik het nooit echt aankomen zeg maar dus dat is dan weer nieuw. Wanneer heb je je eerste echo??
Ja ik begrijp je wel deniced, doen waar je je goed bij voelt! Snel opknappen Tinkertje. Wanneer krijg je de uitslag van de progesteron Marleen ?
Wat ik me trouwens nog afvroeg, als je een aantal keer clomid hebt gebruikt en het slaat aan. Is het dan ook mogelijk dat als je stopt je lichaam het zelf weer goed oppakt ? Of blijven we nu de rest van ons leven afhankelijk van hormonen? Dat zou ik toch raar vinden omdat voor ik aan de pil begon alles regelmatig was, zou het dan toch door de pil komen? Als dat zo is blijf ik het raar vinden dat ze het zo makkelijk geven aan jongeren..
Pfff jeetje wel heel spannend deniece jeetje! Ik heb 6 mei om 14.30 de 1e echo bij de gyneacoloog, 9 mei intake en echo bij de verloskundige Heej bloem, dat is een hele goede vraag! Dat weet ik eigenlijk ook niet.. Zowieso is de pil rotzooi althans vind ik! Als je ziet hoe het je lichaam finaal van de leg kan brengen ... Maar hoe dat zit als je van de clomid af zal gaan.. Dat durf ik ook niet te zeggen eigenlijk.
DeniceD * PCOS * RONDE 3 CLOMID50 MG * 1e KINDJE * 26 JR * NOD 27/4 * Semenanalyse goed60mlj * Marleen92 * RONDE 3 CLOMID100 ( 50 sloeg ronde 2 niet aan ) * 02/05 NOD Bloem23 *23JR* RONDE 2 CLOMID 50MG * 1ste kindje * 19/05 NOD Dromer88 * RONDE ? CLOMID* Beeb1987 * Huismusje24 * MYbigWish * Zwanger!: Mailey * Zwanger ronde 3 CLOMID + utrogestan * 10wk * Tinkertje * Zwanger ronde 1 CLOMID * 5wk * 1ste echo: 6/5 __________________
Hoi bloem ik heb werkelijk geen idee?! maar ben met tinkertje eens dat de pil troep is. heeft iemand van jullie ooit de Diana pil geslikt?
De pil is ook echt troep Bloem! ik heb werkelijk geen idee of je altijd clomid moet blijven slikken voor een kinderwens. Ik heb het weer zooo koud gehad vandaag. ik ben normaal helemaal niet zo'n koude meid haha. vandaag lekker vrij dus lekker onder een dekentje op de bank gelegen. ik voel me voor de rest top dus een griepje lijkt me dan sterk. ik weet eignelijk niet wanneer ze kunnen bellen voor de uitslag?! Tinkertje hoelang duurde zoiets bij jou? Deniced hoe is de status nu bij jou?
Heej marleen! Hahah lekker he zo dagje onder de deken met bakjes thee oehh! Ik hoop morgen wel opgeknapt te zijn! Ellende!.. Bij mij duurde het uiteindelijk 5 dagen tot ze de uitslag hadden, want bij ons wordt het bloed dan weer opgestuurd naar een ander ziekenhuis, maar volgens mij weten ze het nornaal gesproken al binnen 2 dagen.. Spannend zeg!!
Meestal als je 1 dag flink moet overgeven etc dan kun je vanaf de volgende dag weer wat eten en opknappen tinkertje hopelijk knap je idd snel op. maar niet te snel weer aan het werk gaan.. en achja liever met dit weer ziek op de bank liggen dan met stralend mooi weer buiten oke ik heb geen idee hoe dit gaat. ik wacht wel rustig af ik wacht wel met testen totdat ik de uitslag heb denk ik. en trouwens ik heb in onze woonplaats bloed geprikt, niet in het ziekenhuis waar ik ook naar de gyn moet.
De pil is inderdaad troep. Ik had niet de diana maar een andere. Ik zal het is aan de gyn vragen of mn lichaam het ooit weer zelf kan oppakken, ik hoop het. De bloeduitslag was de eerste keer na 6 dagen en de andere meteen de volgende dag al. Het is altijd binnen en week zeiden ze. Hopelijk snel duidelijkheid voor jou Marleen. Deniced weet je al meer ?
Voel me iets beter, maar de misselijkheid is erg sterk aanwezig! Dat is echt vreselijk! Heb alles al geprobeerd opgestaan meteen een rijstwafel genomen, verlichte iets!.. Nu weer keimisselijk! Cola gedronken thee licht gegeten en dan nog misselijk.. Wordt je niet hoed van!... Nog tips? Haha
Hoi meiden @marleen, ik had de uitslag de volgende dag ( telefonisch ) doorgekregen. hier nog geen nieuws, blijft toch spannend!! meestal breekt mijn menstruatie in de avond door. Gister vertelde een vriendin aan alle meiden dat ze zwanger was, ik heb natuurlijk heel enthousiast voor haar gereageerd maar van binnen ging ik op dat moment echt kapot. het is niet een hele geode vriendin van me meer een gezelschapsvriendin als ik het zo mag noemen en vorige jaar vertelde ze dat als ze zou samenwonen met haar vriend dat ze dan een kindje wouden, vorige maand gaan samenwonen en je begrijpt het al... een maand daarvoor was het al raak, ze hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan. inmiddels is ze 11 weken. vind leuk voor haar hoor maar het frustreert gewoon heel erg na al die Jaren dat wij al bezig zijn. maar goed dat weten jullie wel! ik houd jullie op de hoogte ! liefsss
Tinkertje! fijn dat het iets beter gaat met je. Tips tegen misselijkheid uhmmmm jaa ik was ook bekend met de cola. verder wellicht helpt een nat washandje een beetje op je voorhoofd?
Heej denieced! Ach jeetje meis ik snap je gevoel! Weet je dat ik dat precies het zelfde heb mee gemaakt!?, ik zal je kort vertellen. Een goede vriendin van mij wilde hun 1e kindje stopy met de pil en bam maand later raak (inmiddels 4 jaar oud).. Ze wist van onze hele malle molen af en de ellende enz, en toch zei ze jaa we gaan voor een 2e kindje en ben gestopt met de pil blablabla.. Ik was blij voor dr maar vanbinnen ging ik kapot.. 2maanden daarna kwam ze, ze zei meis ik weet dathet jou misschien wel pijn doet,maar wil je toch wat laten zien.. En jawel ze was weerr zwanger zo snel!! Blij voor haar maar heb echt echt in een put gezeten!.. Nu is zei 15 weken zwanger en ik 5 lopen 10 weken achter elkaar dus. Zo kan het zomaar gaan meis! Wie weet ben jij straks ook zwanger of de ronde erna! Dan lopen jullie ook dicht op elkaar!. Ik snap echt heeel goed jou gevoel echt waar! Heb ook dagen zitten janken om dat idee. Ik hate me eigen lichaam, was een emotioneel wrak!. Maar nu meis! Nu denk ik ja ach het is niet anders de 1 is eenmaal sneller dan de ander!..maar je mag je zo voelen! Echt waar meis! Dikke knuff
Oeps, late reactie! Heb het er deze maand nogal moeilijk mee. Niet meer de hoofdpijn van de clomid maar echt dat ik me echt niet oke voel (qua humeur). Op zich wel dat lengte van mn cyclus wel oke alleen hebben ze de iui veel te vroeg gedaan omdat ze dachten dat de cyclus deze maand korter was omdat de eieren al zo groot waren. Hoe is het nu met jou? Menstruatie nog niet hoop ik? Oh ik ken dat zeg, al die mensen die zwanger worden, het doet echt zo'n zeer. Door mn negatieve humeur voel ik het ook gewoon echt zo dat het ons niet gegund is, dat we het niet verdienen ofzo, dat onze relatie misschien niet goed genoeg is en we misschien eerst nog wat dingen daarin moeten verbeteren voordat het 'mag' ofzo. Zo naar dit! Voor dat lijstje: Twinkk * Endometriose * Partner verminderd vruchtbaar* Ronde 3 IUI met clomid100+pregnyl * 1e kindje * 31 jr * NOD nog onbekend Pffff zelfs bij het opschrijven van mijn leeftijd heb ik het moeilijk :S. Ik had een heel ander beeld bij mijn leven wanneer ik 31 zou zijn.
Heeej twink!! Ach meid toch! Vind het ook zo kut voor je! Want het is je zeeer zeker gegund en tuurlijk is de relatie goed anders kiezen jullie niet voor een kinderwens!, ik snap maar al te goed dat jeje zo voelt meis, hierboven heb ik deniece uitgelegd dat ik me ook zo gevoeld heb, maar meis geef niet op he!! Want jullie kleine frummel komt ook echt wel! Gewoon onwijs balen dat deze ronde te vroeg de iui is gedaan echt gwn klote! .. Meid als jeje wil uiten of wat ook! Je kan hier alles kwijt he! Niet is gek of wat ook! Sterkte meis! Xx
Fijne koningsdag meiden!!! Ik ga een ochtendje proberen te werken! Koorts is weg, alleen nog misselijk maarja zwanger dus zal voorlopig blijven vermoed ik! Fijne dag!!! Xx
Aan deniced zo op begrijpelijk. Wat moeilijk dan he hier ook zo'n gezelschapsvriendin die even via een groepsapp apt: ohja ben ook zwanger. Schoot me ook in het verkeerde keelgat. Alsof het bij iedereen zo snel kan gaan. Is al haar derde kindje en bij alle 3 zo zwanger. Nog geen menstruatie trouwens?!?! Duim voor je!! Fijne koningsdag allen!! En Twinkk wat vervelend dat je humeur minder is. Het weer helpt dan ook niet echt mee he. Sterkte meiss! Tinkertje fijn dat de koorts weg is! Nu de misselijkheid nog!! Beterschap!
Ooooh dames ik ben door het dolle! Iets zei me: Marleen test eens even. Las dat sommigen op 9dpo al positief testen. Genoeg in huis dus heb het gedaan. (Alleen nog maar kop thee vandaag gedronken (ja slechte drinker) maar nu heb ik dus een licht postieve test van kruidvat! Maar zag het pas na ongeveer 7min want na 2min stond er niks en dacht ik dat hij negatief was. Oooh zou het?!?!?!?!?! Ja dit is echt de consequentie van vroeg testen. Maar kon het niet laten Ik zal eens kijken hoe ik een foto plaats!
Whaaaa meissieeee!! Dat zou super zijn zeg!!!! Het kan heeel goed! Ik test ook 9dpo en een hele goede streep te zien dus echt he kan !!!! Zou eht heeeeeel blij voor je zijn meis!!! Doe vrijdag nog een testje dan zou die donkerder moeten zijn! Spannend!! Ik ben benieuwd naar je foto!!!! Xxx