Oooh hoe plaats ik een fotooo?? Kan alleen via pc denk ik?? Op de foto minder goed te zien maar in het echt gewoon een lichtroze streep! Oooh hoop het zoooo
Dit was de mijne op 9dpo dus echt het kan hoor !!!! Superrr!!! Hoop het zoo voor je meiss!! Ik duim me verloren ahahah
Via telefoon kan ook!! Doe ik ook Je gaat naar plaats reactie Dan staat er bij overige opties geldig bestand bijvoegen rest wijst vanzelf
Hi dames, mag ik hier een vraag stellen? Ik zit in de eerste ronde clomid 50. Nu gaat het alleen nog slechter dan zonder clomid, heb nu helemaal geen eisprong. Tenminste m'n temperatuur is zo hoog als na m'n eisprong zonder clomid. Zijn er dames die hun temp bij houden? Is jullie Temp veranderd door de clomid? Kan nergens clomid temp kaartjes vinden op internet. Dank jullie wel alvast.
Oh Marleen wat leuk!! Ik hoop het zo voor je. Water ik heb geen idee, ik hou mn temperatuur niet bij. Wel gebruik ik ovulatietesten en dat lijkt bij mij goed te werken, maar dat is niet bij iedereen zo!
Lukt het al marleen met de foto!?!? .. @water, dat durf ik ook niet te zeggen heb 1 ronde clomid gebruikt en niet getempt..
Ooo lieve twinkk ik herken mezelf zo erg in wat jij schrijft. Ik herken me echt in het gevoel wat jij uit. Krijg je geen prik waardoor ze precies weten wanneet je eisprong krijgt? Op welke dag van je cyclus zit je nu? Ik hoop dat het toch niet te vroeg was de iui en dat het deze maand raak is. Ik zal iig voor je duimen!!! Dikke knuffel voor jou Ps bedankt voor de info voor het lijstje ik zal het morgen even aanpassen
Marleen wat goed!!! ik ben echt blij voor je.!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd meid!! Ben benieuwd naar je foto
Hoi water! Welkom Ook ik temperatuur en mijn temperatuur is wel veranderd sinds gebruik clomid. Mijn basale lichaamstemperatuur ligt ongeveer 0.2 hoger dan voorheen ook heb ik vaak de eerste dagen van me menstruatie een nog redelijk hoge temp en na me eisprong duurt het ongeveer 24 tot 48 uur voordat ik de verhoging terug zie op me kaart. Hopelijk heb je hier iets aaan
Dit is hem! Niet heel duidelijk. Maar dus met middag urine. Ooooh hoop het zooo. Morgen weer testen. Ik loop als een dwaas rond nu haha Ik lag in bad (want had het weer eens heeel koud) en dacht dus even een test te doen. Na de 4 druppels verscheen er maar 1 streep dus ben gaan liggen met het idee, vast negatief of te vroeg. Toen kwam m'n vriend boven en die zag de test liggen. Dus terwijl ik vertelde dat hij nog negatief was keek ik weer en zag ik een streep. Maar dit is dus na circa 7 min. op de test staat het zo dubbel. aflezen na 5 minuten maar na 5 minuten niet meer geldig ofzo. vaag toch.. dus morgen maar weer testen met ochtendurine!
ik heb een slechte camera op mn telefoon maar in het echt hoef je echt niet te turen. je ziet een lichtroze streep
Dames hier nog geen menstruatie doorgebroken. Als ik vanavond nog niks heb ga ik morgen ochtend een testje kopen. ik heb nu stiekem toch wel een beetje hoop omdat ik afgelopen maanden stipt op tijd was. Ik durf inmiddels niet meer naar het toilet ben elke keer bang dat het toch door breekt.
Wauw ja ik zie ook wat !! Indd normaal is het na 5 min niet meer geldig! Maar vind altijd wel een extra reden om de dag erna net ochtend urine te testen haha! Spannend man!!!!!!!! .. Wacht je bericht van morgen af!! Xx
Wauw deniece damn spannend man!!! Ik snap dat je niet meer naar de wc durf! Maar hé er is nog hoop!! Testen! ik duim en hoop voor je meissie!!! X
Oooh deniced wat spannend!!!!! hihi! zou toch echt top zijn!! hoop dat we beide goed nieuws hebben Tinkertje hoeveel weken moet jij nu wachten om voor het eerst naar de gyn te gaan? Want ik zei al tegen mn vriend, als de test echt positief is, dan ben ik benieuwd of het er nu 1 of 2 zijn omdat ik ook 2 eitjes had haha
Ik mag 6 mei bij de gyn verschijnen, ben dan 6+5 dagen even checken of het er geen 2 zijn haha En dan 9 mei bij de verloskundige intake en ook echo Ik heb dan 2,5 week moeten wachten na mn test tot afspraak gyn en geloof me... Het duurd zoooooolang die 2,5 week pfff we zijn zo benieuwd !!!!
@ water sorry ik had nog niet gereageerd.heb je wel echo's? En waarom heb je clomid? Ik zelf heb pcos en had meer dan een half jaar lang geen eisprong. Met clomid wel weer. Maar hield geen temp bij. Misschien ovulatietesten gebruiken?
@marleen voorzichtig gefeliciteerd! Spannend Gewoon nog een test doen in de ochtend! @deniced oo spannend zeg snap goed dat je het niet fijn vind om naar de wc te gaan knap dat je gewacht hebt met testen. Duim weer voor je. @tinkertje nog even dan eindelijk je echo he ben benieuwd hoor. Vervelend he de misselijkheid! Verder heb ik ook geen gouden tip cola helpt soms maar ook niet altijd en bij mij scheelt het iets als ik vaak kleine porties eet ipv in een keer wat meer. Nou helpt dat vooral tegen het braken. Probeer er toch maar lekker van te genieten! @ water ik heb geen temperatuur bij gehouden heb dus geen idee of clomid daar invloed op heeft. @twinkk oh vervelend dat je je zo voelt, heel herkenbaar ik had dat ook met periodes hoor. Hoop voor je dat het snel raak is want natuurlijk is het jullie ook gegund! Succes. Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar soms kan ik het niet zo goed bij houden haha. Succes allemaal xxx
Heej mailey! Ja ik merk indd ook dat ik zo beetje ieder uur iets kleins moet eten, dan gaat het opzich wel oke kwam ik vandaag achter, maar dan alleen tegen het spugen, misselijk blijf ik.. Jaaaa ben zo benieuwd! Hoop zo dat alles oké is! Ben zo bang na al die verhalen over missing aborions en miskramen enzo, soms denk ik zou het kleintje er nog wel zijn?.. Dan probeer ik redenen te zoeken om die gedachten uit mn kop te zetten, maar lukt niet zo, vind echt echt heel eng! Gaat het bij jou allemaaal goed !? X