Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Oeps, ik begin weer namen door elkaar te halen!

Dat stuk over dipdagen, dat herken ik wel. Je gunt het andere mensen wel maar toch is het dan wel extra confronterend. Ik krijg het ook steeds moeilijker met vragen van anderen over wanneer de kinderen nou komen. En verhalen van mensen die meteen zwanger worden. En dan denk je toch van, wat doe ik dan anders dan zij?

Ik klets ook niet heel makkelijk met vrienden erover. Hoe verder ik in het traject kom hoe minder ze ervan snappen, zeg maar. Op mijn werk vertel ik er al helemaal niet over. Ik heb zo veel collegas dat ik er geen zin in heb. Dan wordt dat komende tijd steeds vragen beantwoorden terwijl ik het juist fijn vind op werk er even niet mee bezig te zijn. Ik heb het wel mijn leidinggevende verteld ivm toch wat vaker last minute afwezig moeten zijn enzo.

Hier gaat het goed verder. Gevoel dat ik ongesteld ga worden maar dat zou wat te vroeg zijn eigenlijk. Heb pas 8 dagen geleden iui gehad.

2. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    Boekhoudkundig Medewerker
    NULL
    hoii damesss

ik zit nu op 10 dagen na me eisprong, aanstaande woensdag ongeveer ongesteld worden. heb erg last van buikpijn :( dus heb ook het gevoel dat het eraan komt.

Twinkk dan lopen wij een beetje gelijk op he? jij moet ook volgende week ergens ongesteld worden . (liever niet natuurlijk!! )

@mailey okeee daar dus voor! op welke dag in je cyclus zit jij nu?

@mybigwish, success met de FM vandaag!

3. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Hoi ik zit nu op cyclus dag 28 en 8 dagen na mijn eisprong. Spannend allemaal he ik voel nog helemaal niks vorige maand werd ik na 8 dagen ongesteld dus de utrogestan lijkt zijn werk wel te doen. Ik ben dus 1x kort zwanger geweest en dat voelde ik toen echt aan mijn borsten omdat ik nu nog niks voel heb ik niet het idee dat het raak is maar we zullen zien. Veel succes voor jullie!

4. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Hoi meiden!
    Wij zijn inmiddels qua rondes in de ronde 18 geloof ik. 2e ronde na m'n bbz.
    Inmiddels de een na laatste dag Clomid genomen, alleen morgen nog en dan donderdag weer echo.

5. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Klopt Deniced! Ik zit nu op dag 12 na eisprong. Woensdag mag ik testen als het dan nog niet duidelijk is geworden van zichzelf. Heb nu een soort menstruatie niet niet doorzet lijkt wel. Heel verwarrend, veeel te weinig en veel te licht. Weird!

6. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Hoi Mailey!

spannend he, nou houd moed! je weeeet maar nooit.

Hoi Beeb!
    donderdag weer een echo, spannend. Blijf jij gevolgd worden met echo's?

hoi Twinkk
    wat toevallig, ook hier vandaag de 2e dag hele donkerbruine afscheiding met nog een hoge temperatuur. ik ging er vanuit dat me menstruatie er aan kwam dus had gister naar het ziekenhuis gebeld zodat ik de clomid vast kon ophalen maar moet wachten tot het een echte bloeding wordt, de eerste echte bloed dag zeg maar telt pas als de eerste dag van de menstruatie.
    ik mag officieel ook woensdag testen maar heb de moed al verloren :(

xxxxxxxxxxxxx

7. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeey dames, mag ik ook meeschrijven?
    Ook ik heb mn eerste ronde clomid achter de rug. Na echo en bloedonderzoek is er pcos bij me vastgesteld. Ik ben heel erg lang niet uit mezelf ongesteld geworden.
    Begin februari ben ik gestart met clomid 50 en ik heb 17 of 18 februari mn eisprong gehad. Als ik van de 18e uitga dan zit ik nu op de 12e dag na de eisprong. Test was vanochtend nog negatief (action) wel voel ik al een week lang menstruatiekrampen. (die ik normaal alleen op de dag zelf voel en dan word ik ook ineens ongesteld)
    Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik voorheen weleens ongesteld werd 10 dagen na mn eisprong. Maar lees dat bij clomid je lutaelefase langer kan zijn?! Snap er dus niet echt wat van.
    Ben zoooo benieuwd! Hoop donderdag op een positieve test! Aan de andere kant, je kunt toch vroeger testen? Maar ze zijn dus nog negatief hier :(

balen deniced dat je bloedverlies hebt. heeft het nog doorgezet vandaag? las ik nu bij jou dat ze ook getest hebben of je wel een goede eisprong hebt gehad? dit hebben ze bij mijn niet gedaan. alleen op de echo zagen ze een vlek waarop ze zeiden dat het eitje gesprongen is. Verder niet. Wel raar dat het overal anders is!

Hoe is het met de rest allemaal?
    ik zal mn banner eens aanpassen. Leuk om mee te kletsen en te zien hoe ver iedereen is. Duim voor iedereen voor een positieve test!!!

8. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    even testen of mn handtekening er nu staat ;)

9. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Hoi DeniCed! Nee, ik heb alleen een echo gehad voor de start met Clomid en dan een week later weer (aankomende donderdag!). Als alles goed is moet ik Ovitrelle spuiten en dan 36 uur later inseminatie.
    Weten jullie of je ei ook uit zichzelf kan springen? Dus zonder de Ovitrelle?

10. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Hoi Marleen welkom, leuk dat ook jij mee wilt kletsen.
    Mag ik vragen hoelang je al van de pil af bent?
    is het zaad van jou man ook goed?

Ja echt ontzettend balen! het is nog steeds bruine afscheiding dus mag nog steeds niet bellen. Mijn eisprong was op de 16e, en zit dus vandaag op 14 dagen na me eisprong.
    Heb jij bijwerkingen van de Clomid?
    ik zal voor je mee duimen voor een positieve test donderdag!!!
    ook ik gebruik altijd de testen van de action, die zijn tenminste nog een beetje betaalbaar.. en ik ben altijd nogal snel met testen hihi.

@Beeb oohh sorry ja natuurlijk, jij bent bezig met iui.
    Ik heb geen idee meis, ik zou denken van wel.. als de clomid goed aanslaat. Doen ze de spuit niet zodat ze het precies weten ivm de inseminatie? Spannend hoor allemaal

11. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Oh spannend marleen, en welkom! Wanneer je kan testen weet ik eigenlijk ook niet, maar ik zou je normale cyclus aanhouden en als je volgens die overtijd bent dan zou ik testen :).

Oh Denised, echt zo hetzelfde! Dat heb ik dus ook! Zo frustrerend! Ze tellen dag 1 wanneer het echt rood bloed wordt dus? Bruin telt niet mee? Ik was daar over aan het twijfelen, bij ieder drupje denk ik, moet ik nou bellen? En echt 5 keer per uur naar de wc.... :S.

12. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    ooo Twinkk het is alsof ik mezelf hoor praten.
    Ik ga ook 100 x naar de wc, ik twijfel dus ook steeds om weer te bellen. Ik wacht het vandaag nog even af, het is namelijk nog steeds echt bruin ( sorry voor de details hahahaa )

13. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Oh echt erg he dit! Fijn een lotgenoot te hebben!

Hou me op de hoogte (evt via pm)! Anders morgen samen testen ;)!

14. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi deniced.
    Nou kan je de hand schudden. Ook hier zojuist een bloeding ondekt. Kei vervelend en ik ben er sip van. Moet het nog even op me in laten werken.
    Ben nu een jaar vd pil af. Had in het begin hele lange cyclussen en vanaf juli 2015 helemaal niets meer.

Qua bijwerkingen: opvliegers en soms wat nukkig. Mn partner merkt dit ook. Naja het is niet anders. Maar dit maakt het dubbel zo vervelend dat je weer een ronder verder moet he. Want eigenlijk wil je dit niet slikken maar het is niet anders.

Maar bij jou dus nog niet echt fors veel bloed? Hier wel rood.
    Had jij bijwerkingen vd clomid?

15. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie nu pas de 4e pagina.

twink jij hebt dus al een paar dagen minimaal bloedverlies? nou dat is toch ook raar. hopelijk heb je straks wel een positieve test! ik duim met je mee!

En deniced hopelijk ook!!

hier nog geen storm maar verwacht wel dat het gaat komen. zo voel ik me namelijk ook. moet dus maar even alles laten bezinken en denken kop op, we gaan er weer voor!

16. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Ah wat rot marleen!
    Op zijn dag maar even extra lief voor jezelf zijn. Even sip zijn mag best. Het is niet niks allemaal :(

Ja sinds gisteren is het eigenlijk begonnen maar nu net is het toch wat meer geworden. Dus ik zie de bui al hangen helaas. :S

17. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Lieve marleen, wat ontzettend balen zeg :(.
    ik snap het, dat is zo verschrikkelijk he. toen ik gister op het werk naar de wc ging en ontdekte dat ik afscheiding had heb ik ook even gehuild. ken je dat tranen over me wangen op het toilet maar dan moet je weer heel stoer je tranen vegen en dan doen of er niks aan de hand is, terwijl je gewoon heel sip bent. pfff... toen ik thuis kwam stortte ik ook even in, heb ook lekker even in bed gehuild en mezelf heel zielig gevonden. Dat helpt bij mij altijd wel. als ik morgen nog steeds geen helderrood bloed heb ga ik maar even bellen met de arts, morgen ben ik vrij dus kan ik makkelijk even de clomid ophalen voor de nieuwe ronde. ik heb namelijk het idee dat dit gewoon een beginnende menstruatie is.

ga vanavond maar lekker chocola eten op de bank met een dekentje en vooral lekker heel zielig zijn.

ik heb qua bijwerkingen eigenlijk nergens echt last van gehad, volgens mijn vriend ben ik chagrijnig, aansteller! hahaha ik ben niet chagrijnig eerder lichtelijk geprikkeld aen dan vooral als je tegen me zegt dat ik chagrijnig ben.

wel fijn dat je luteale fase wat langer was dit keer, heb namelijk eerder gelezen dat een te korte luteale fase echt een vruchtbaarheidsprobleem is ivm het eerder los laten van de baarmoederslijmvlies.. zoiets:p heb wel gehoord dat ze daar medicijnen voor hebben.

doe maar rustig aan!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    We duimen dat de volgende ronde wel raak is!!

18. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    '

balen zeg! :( en aan je handtekening te zien bewandel je ook al een hele weg. Is met je man/vriend alles goed? Hier wel.

Nou we duimen hard voor deniced dat het bij haar NIET doorzet,
    en anders alle drie aan een nieuwe frisse ronde clomid.

19. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Meiden,

houden jullie ook temperatuur bij?

20. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb ik weleens in het begin gedaan, ging een halve graad omhoog na de eisprong en bij menstruatie weer omlaag. Maar nu deze ronde niet gedaan. Misschien een idee voor een volgende ronde.

Jij wel dus? en nog steeds hoog?

Deel Deze Pagina