Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Heey tinkertje

Hier gaat verder ook alles goed. Ben wel nog steeds erg misselijk hoop echt dat dit snel minder word. Zaterag ben ik alweer 12 weken en dinsdag heb ik weer een echo.
    Snap je onzekerheid zo goed heel erg is dat vooral die eerste weken he. Ik heb nu nog steeds af en toe wat donker bloed achtige afscheiding dus dan voel ik me ook weer heel bang. Maar ik probeer dan te denken dat ik niet voor niks zo misselijk ben.
    Nou succes met aftellen tot je echo! Ben benieuwd!

Xx

2. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ladies. 10dpo en ook vandaag geen knallers.
    Ik ben me ervan bewust dat ik vroeg test dus die onzekerheid doe ik mezelf aan.
    Kruidvat licht positief weer. Had ook nog een clearblue bij de ovulatietesten zitten en die ook gedaan.
    Dit is het resultaat. Ooh ben zoo benieuwd. Tegelijkertijd wel een beetje bang dat ik gewoon weer pech heb. Ik heb alleen nog nooit vals getest en dit was binnen de af leestijd.

Nnou wat vinden jullie? (Thuis wel een kruis te er zien na het uploaden weet ik niet wat de kwaliteit is) IMG_20160428_074800.jpg

3. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    Boekhoudkundig Medewerker
    NULL
    Marleen ik zie gewoon een kruis hoor! Gefeliciteerd meid!!!!

4. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Wauw jaaa time flies!! 12 weken!
    Pff ja onzekerheid is echt echt *** snap jou onzekerheid ook zo goed! Maarja je kan niet anders dan afwachten..
    Jaaa rot he die misselijkheid! Hier ook alhele week last van! Konden we maar toveren he! Whahaha
    Succes meid!

5. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38

Ik zie ook een lichte kruis hoor!! Tip van mij : doe morgen 1 met de kruidvat die zijn vaak gevoeliger.. De hoop nog zeker niet opgeven hoor want ik zir ook echt een streep!! Spannend!!!! Super!!
    Xx

6. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Ik zie het ook goed hoor marleen dat kruis. Het is ook zo moeilijk om te wachten met testen. Snap dat je nog onzeker bent maar ik zie het duidelijk hoor dat kruis! Ik zou gewoon blijven testen al is het maar voor je eigen gevoel he. Succes!

7. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Mailey wat gaat het snel!! Bijna 12 weken alweer stuur je ons weer een foto? Blij om te horen dat het goed gaat.
    Liefs

8. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx ladies. Vandaag even testen halen haha.morgen maar weer.
    Deniced jij al getest?

9. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Ik heb een testje klaar liggen ik wacht tot ik moet plassen!!! Hihi

10. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Meiden hier helaas negatief getest.
    ik ben super verdrietig.. nu wil ik gewoon dat me menstruatie komt.

11. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @deniece ach meissie toch :(, dat is echt vreselijk balen!! Tis je zo gegund! Had het zo gehoopt voor je meissie!..
    Hopelijk komt je menstruatie nu gauw, zodat je verder kan!
    Meid een hele hele hele dikke knuffel van mij!
    Xx

12. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Marleen ik zie ook een lichte kruis, denk toch echt dat we je bijna kunnen feliciteren er komen niet zomaar 2 streepjes;).

Oh deniced wat jammer!! Knuffel voor jou xx

13. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah nee Deniced :( ik had zoooveel hoop voor je. Dit niet zien aankomen omdat je al overrtijd bent. Meid heel veel sterkte.
    Zo dubbel om vandaag dan mijn verhaal en jouw verhaal te lezen.
    Als je menstruatie wel ujtblijft zou ik even de gyn bellen. Je hebt immers ook geen onderzoeken tussen door om te kijken of het aanslaat.

Dames ik verwacht eigenlijk bij mij idd wel een positieve test. Ik ben de hele dag zo beroerd. Geen idee of het zo vroeg al kan maar achteraf gezien ben ik vanaf di niet helemaal lekker. Geen eetlust etc. Toen in mindere mate. Nu in een mate dat je denkt: ik moet nu niets eten anders ga ik overgeven.
    Kan wellicht ook een griepje zijn.

14. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Ah Deniced zo balen! Toch wat extra hoop nu je over tijd was he. Gewoon ff lekker toegeven aan je verdriet en dan maar weer hopen op volgende ronde! Sterkte
    Liefs mailey

15. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    hoi meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes, ik heb nog geen volledige vrede met de negatieve test omdat me temperatuur nog hoog is. Zodra die naar beneden zakt weet ik dat ik ga menstrueren dus ik zal jullie laten weten wanneer dit gebeurt.
    ik heb me temperatuurkaart ook in een ander forum geplaatst om te kijken wat die denken van me kaartje.
    Bij ons In het forum hield niemand ze temperatuur bij he?

Bijgevoegde bestanden:

• FF.jpg
      FF.jpg
      Bestandsgrootte:
      52,3 KB
      Weergaven:
      3
  16. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    DeniceD * PCOS * RONDE 3 CLOMID50 MG * 1e KINDJE * 26 JR * NOD 27/4 * Semenanalyse goed60mlj *
    Bloem23 *23JR* RONDE 2 CLOMID 50MG * 1ste kindje * 19/05 NOD
    Twinkk * endometrioses* partner verminderd vruchtbaar * RONDE 3 IUI met CLOMID100 MG + PREGNYL * 1ste KINDJE * 31JR * NOD = nog onbekend

Zwanger!:
    Mailey * Zwanger ronde 3 CLOMID + utrogestan * 11wk *
    Tinkertje * Zwanger ronde 1 CLOMID * 5wk * 1ste echo: 6/5
    Marleen92 * RONDE 3 CLOMID100 ( 50 sloeg ronde 2 niet aan ) * 02/05 NOD* Positief getest op 27/4

17. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je zou denken dat je de eisprong op de 16e gehad hebt dan?
    Snap dat je nog geen vrede hebt. Van zoiets mag je ook even flink balen.
    Welke testen gebruik je?

18. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Hmmm deniece!... Ik zou de hoop ook nog niet opgeven als ik je kaartje zo zie!!.. Ik zou dit even goed in de gaten houden, en over paar dagrn nog een testje wagen! Want indd je temp is echt nog hoog!!

Succes meissiee! X

19. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    fijn dat jullie nog even met me mee hopen meisjes!
    zonder hoop hebben we niks meer toch?!
    ik heb de action test gebruikt? weet niet of iemand daar geode ervaringen mee heeft?

20. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Oh denised, wat een rot periode ga je nu door! Dat heb ik vorige cyclus dus ook gehad en vond ik echt zo zwaar! Heel hoopvol een test doen en dan toch wit. Dan laat die ongesteldheid maar gewoon meteen komen, toch! Heb me toen rot gegoogled over of het kan dat je pas later positief test. Werd ik ook niet heel vrolijk van :p. Ik duim nog voor je meid, alles is nog mogelijk!

Bedankt nog voor alle lieve berichten, meiden. Ik zit nu weer in mn tweede deel van mn cyclus, AKA de zonnige kant. Dus nu loop ik weer rond te huppelen en te roepen hoe mooi de bloemen zijn en hoe lief de vogeltjes zijn enzo. Word echt moe van mezelf soms!
    Morgen heb ik de IUI. Heb er wel echt zin in, heel stom. De pregnyl heb ik al gehad, deden ze in het ziekenhuis. Wat blijkbaar pijnlijker is dan wanneer ik het zelf doe! Maar daar hoef ik me ook niet meer druk om te maken dus.

Inmiddels weet ik dus ook mn NOD (voor in het lijstje?): 13 mei.

Marleen, alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Ik ben een beetje een pessimistisch persoon en juich stiekem niet voor de NOD voorbij is ;).

Deel Deze Pagina