Ik zou echt de kruidvat halen Deniced!!! Wacht je temp morgen even af en anders opniejw testen. Heb action zelf ook nog in huis zag ik net. Handig want had net nieuwe gehaald. Kan morgen eens kijken wat die bij mij zeggen. Hihi twinkk ik denk ook alleen maar, bevestig nog niks. Heb nu ook de zwanger/niet zwanger in huis. Wil ik dit weekend gebruiken. Geeft die zwanger aan dan vind ik het officieel. Ik gok dat maandag MN nod is maar heb werkelijk geen idee. Progesteron was goed in ieder geval. Ze belden vanochtend. Had hem zo hoog dat daar wellicht MN misselijkheid van komt zei ze.
@ deniece, ik zou ook die van de kruidvat nemen @marleen spannend hoor!! Lekker testen haha ik heb er ook nog 1 vd kruidvat liggen haha.. Symptomen komen meestal wat later, maar indd de hoge progesteron kan zeer zeker mee werken aan je niey lekker zijn helaas , hopelijk snel duidelijk nieuws meis! Zooo leuk!! @twink meid ik duim keihard voor je !!! We gaan voor een goede ronde!! Successs x
Oké nu stop ik met testen tm maandag. Ik vermoed dan MN nod te hebben maar dit weet ik natuurlijk niet. Misschien morgrn wel. Nog 1 kruidvat test liggen dus als die maandag positief wordt bel ik de gyn
Hoi Twinkk! pfff nou ik vind dit echt verschrikkelijk! de menstruatie is inmiddels nog steeds niet doorgebroken, ik snap er niks van. heb al 14 dagen pijnlijke borsten, volgens mij komt dat door de aanmaak van progesteron dus dat zou dan betekenen dat ik wel een eisprong heb gehad. Toch twijfel ik nu... ik wacht het weekend nog even af en als er niks gebeurd is bel ik maandag de fertiliteitsarts om te vragen hoe of wat. Hoe is je IUI gegaan? nu weer de spannende weekjes in!! hahahah en die positieve weken die herken ik ook!!!
Wauw goed zeg!!!!!! Clear blue is altijd erg gevoelig dus ik heb echt hoop!!! Voorzichtig gefeliciteerd !!! Xx
DeniceD * PCOS * RONDE 3 CLOMID50 MG * 1e KINDJE * 26 JR * NOD 27/4 * Semenanalyse goed60mlj * Bloem23 *23JR* RONDE 2 CLOMID 50MG * 1ste kindje * 19/05 NOD Twinkk * endometrioses* partner verminderd vruchtbaar * RONDE 3 IUI met CLOMID100 MG + PREGNYL * 1ste KINDJE * 31JR * NOD = 14/05 Zwanger!: Mailey * Zwanger ronde 3 CLOMID + utrogestan * 11wk * Tinkertje * Zwanger ronde 1 CLOMID * 5wk * 1ste echo: 6/5 Marleen92 * RONDE 3 CLOMID100 ( 50 sloeg ronde 2 niet aan ) * 02/05 NOD* Positief getest op 27/4
Hier overigens echt heel veel last van maagzuur, spugen doet zoooveel pijn echt ***!! Dan te bedenken dat mn vriendin zo op de stoep staat.. Even weing zin maarja aan de andere kant ook wel even goed afleiding denk ik .. Hoop dat deze ellendige weken heel snel voorbij zijn!
Jaaa twinkk hoe is het gegaan?!?! hoe gaat dit nu eigenlijk in zn werk na een iui. moet je dan gewoon 2 weken afwachten? hoop dat je snel zwanger bent meid! en deniced goed plan om dit weekend af te wachten. en anders echt de kruidvat halen. gevoeliger dan action. toch raar dat je niet ongesteld wordt nu. heb dus nog een beetje hoop voor je meid!
Twink fijn dat je je weer wat beter voelt! Hopelijk nu een goede ronde. Wauw Marleen gefeliciteerd, gyn had tegen mijn gezegd dat ik bij een positieve test na 2 weken moet komen voor een echo. Leuk hoor!! Deniced wat is dit vervelend voor je als je geen duidelijkheid hebt. Gyn heeft tegen mij gezegd dat mocht ik niet ongesteld worden dan moest ik 35 dagen wachten en anders een afspraak maken omdat het dan niet goed aan heeft geslagen omdat een cyclus niet langer mag duren dan 36. Wanneer zit je op dag 35? Ik hoop voor je dat je als nog gewoon zwanger bent! Ik begin vanaf vandaag weer met ovulatietesten ben benieuwd of het weer klopt dit keer! Succes allemaal x
Marleen: Bij deze nu dan een echte gefeliciteerd ! Clear blue is best streng, dacht ik dus die vind ik wel overtuigend . Ook geen eiegen interpretatie mogelijk, gewoon zwanger, of niet zwanger . Na de IUI is het inderdaad gewoon wachten, en vanalles denken te voelen, haha. Denised: Wat vreemd bij jou zeg! Ga je nog een keer testen? Bloem: Jij ook weer succes met deze ronde. Het ging wel oke vandaag, alleen nu was het niet het probleem om de ingang van de baarmoedermond te vinden, maar het slangetje wilde er niet goed in. Was een hoop gefrot en gedoe, uiteindelijk leek er iets van een vliesje voor te zitten die ze toen heeft doorgeprikt. Ik krijg steeds minder vertrouwen in de natuurlijke manier, hoe zouden die zaadjes dat zelf moeten doen dan
Jeetje deniece wat vreemd zeg!, misschien zit er dan toch nog een kansje in hoor!! Is ie ei misschien toch later gesprongen ofzo, heb echt geen idee! Ik zou volgende week zeker nog testje wagen, en anders even overleggen met je arts Twinkk: jeetje maar gelukkig is het wel gelukt dan!, snap je gedachten hoor meis! Weer een spannende tijd meid! Ik duim!... Bloem: succes meiss duim voor jullie!!! Xx
Dankjulliewel dames! Wij hebben afgesproken pas wat tegen onze ouders etc te zeggen als we de eerste echo hebben gehad. Mijn moeder kennende kan niets voor zich houden dus wil het niet al te vroeg zeggen haha. En wil wel even duidelijkheid of er nu 1 of 2 zitten Wat een gedoe iui twinkk. Ja die knop moet dan echt om he, dat het zo moet. Wordt weleens onderschat! Als ik mijn vriendinnen vertel over mijn vele afspraken naar het ziekenhuis dan krijg ik nu wel wat meer begrip moet ik zeggen. Van te voren denk je: oh even clomid slikken.. maar al die afspraken etc (en het is voor mij iedere keer een half uur rijden ) dan denk je soms weleens: grr waarom kan het niet op de normale manier? Zeker toen clomid 50 ineens niet meer aansloeg.. flinke domper. Maar goed je bent met iui bezig. Zal best pittig zijn! Hopelijk niet pijnlijk ofzo? Maar meid duim hard met je mee dat deze ronde ook voor jou mag aanslaan! Net als voor de andere dames hier!!
Ooh marleen gefeliciteerd hoor!! Deniced vervelend zo die onzekerheid he je blijft toch hoop houden nu wie Weet was je wel net iets later? Gewoon nog een testje doen komende dagen succes!! @twinkk oh vervelend zeg maar hopen open een goede uitkomst he. Fijn dat je wat begrip krijgt want het is idd niet niks allemaal! @tinkertje oh erg vervelend he pff ik hield sinds woensdag helemaal niks meer binnen voelde me vanmorgen zo slecht en slap dat ik maar even het ziekenhuis gebeld heb. Moest langs komen omdat ze wilde onderzoeken of ik niet aan het uitdrogen was. Gelukkig niet het geval even vlug een echo gehad en alles was goed zelfs heel even het hartje gehoord voor het eerst echt mooi! Heb nu we el medicatie gekregen die de misselijkheid en vooral het overgeven moeten verminderen dus ben benieuwd. Groetjes allemaal!
@mailey hee meid! Jeetje dat is zeer zeker niet best!! Even goed in de gaten houden he! Hoop dat de medicatie werkt! Super fijn om een kleine sneek previeuw van jullie kleintje te hebebn gehad! Dat wel haha... Sterkte meis take care !!
Marleen: Pff ja best een gedoe allemaal. Ook met werk enzo, je moet toch steeds vrij vragen en dan een smoes verzinnen voor je collegas (wil het momenteel alleen met mijn leidinggevende delen). Ik mag niet klagen verder hoor, met de IUI. Ik geloof dat ICSI en IVF nog veel heftiger is, qua lichamelijk vooral. Iui is in principe bij mij altijd zo goed als pijnloos, alleen nu met dat geprik en de baarmoedermond wat minder prettig. Een beetje te vergelijken met een uitstrijkje eigenlijk .