Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Hoi, ik ben nu 12 weken. Vrijdag op de echo was alles goed. Nu heb ik sinds gister eind van de middag bloed verlies ook helder rood. Ben dus super bang mocht gister avond naar de ehbo komen maar daar deden ze niks pff. Ze zeiden een echo kan nu goed zijn en over een uur kan het dan alsnog mis gaan. Moet dus gewoon afwachten. Heb verder geen buikpijn. Af en toe denk ik iets te voelen maar dat kan ook zijn omdat ik me zo druk maak. Hopelijk houd het bloeden snel op .

Fijne zondag allemaal!

Liefs mailey

2. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ownee maley wat angstig zul je zijn! Tot wanneer moet je nu wachten dan??
    Heel veel sterkte en houd ons op de hoogte!

Deniced hoe is het momenteel met jou?

3. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Jeeje mailey dat is even goed schrikken zeg!!! Ik duim en hoop heel erg voor je nu.. Laat het bloeden maar gauw stoppen!! Sterkte meissie! Xx

@ deniece hoe is het nu met jou?? Hoe is je temp nu?

Hier inmiddels 6 weken vandaag, en nog steeds hele dagen misselijk en veel spugen, ga morgen de huisarts bellen of er een medicijn voor me is want anders gaat dit nog mis.
    Verder heel erg moe, elke middag even een uurtje slapen om de rest vd dag te kunnen halen.
    Maarja alles voor eengoed doel :)..

4. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mailey en Tinkertje wat vervelend jullie misselijkheid! Tuurlijk heb je het er voor over maar het is niet fijn.
    Hopelijk stopt het bloeden snel mailey, een kennis van mij heeft ook een maand lang veel bloed verloren maar was met de baby verder niks aan de hand!

Deniced hoe gaat het met jou ?

Xx

5. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend van je misselijkheid Tinkertje. Je moet dus ook echt overgeven?
    Ik merk dat ik de hele dag door kleine beetjes moet eten. Dan trekt de misselijkheid weg. Als ik een tijdje niet gegeten heb merk ik het meteen!
    Vandaag de gyn gebeld en mag 23 mei voor de eerste echo komen. Hun gaan uit vd laatste menstruatie dag dus ben dan 7wkn en 3 dagen. Ik denk echter vandaag mijn nod te hebben dus denk dat ik dan precies 7 weken ben.
    Ik hoefde de verloskundige in de woonplaats nog niet te bellen zei ze. Nu weet ik dat ze daar ook vroege echo's doen bij iedereen. Dus twijfel even of ik toch niet zou bellen haha.

Deniced wil je toch nog even zeggen dat ik vandaag ook een action test deed en die knalt er niet uit. Ook KV test gedaan en die was echt beter. Action werd pas later positief dus ben er niet heel erg fan van.

6. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tinkertje loopt jouw Banner overigens ook een dag achter? ;) ik had uitgerekend wat mijn uitgerekende datum kon zijn. Die datum ingevoerd maar volgens deze Banner dus 3wkn en 6dagen.(moet 4 weken zijn)

7. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @marleen
    Ja ben de hele week al aan het spugen. Heb alles al geprobeerd ben radeloos nu.
    Heb de huisarts net gebeld of hij wat voor me heeft want dit gaat echt mis straks.. Ik moet tussen half 12 en 12 terug bellen.

Oehh spannend meis je echo echt leuk!!

@mailey hoe is het nu met jou!?? Bloeden gestopt?
    @deniece weet jij al iets !?

Xx

8. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    Boekhoudkundig Medewerker
    NULL
    Hoi meiden,

hier een update ; ik ben helaas gister ongesteld geworden in de avond. heb dan ook de hele avond zitten huilen.
    Ergens wist ik wel dat het niet raak was hoor (negatieve test betekend meestal nooit wat goeds maar toch ga je jezelf dingen aan praten) dit betekend dat ik dus nu aan me laatste clomid kuur ga beginnen en blijkbaar was het deze maand al wat lastiger... ik heb ook geen idee wanneer me eisprong is geweest nu eigenlijk.
    ik denk dat ik vandaag ook maar vast de arts bel om alvast een afspraak te maken.
    overmorgen probeer ik weer vol goede moed te beginnen, vandaag hoop ik gewoon dat de dag snel voorbij is. me mannetje is deze week ook jarig, had zo gehoopt dat ik hem kon verassen.

@ alle misselijke meiden!! balen zegg die misselijkheid, hoop dat daar idd iets voor is want daar word je ook beroerd van.

@mailey ; jeete wat heftig meid, moet voor jou wel erg lastig zijn te ontspannen en te genieten van je zwangerschap zo. ik zal voor je duimen dat het allemaal goed komt. dikke knuf.

9. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Oh wat jammer Deniced je blijft toch stiekem beetje hopen he. Mischien kun je vragen om echo's zodat je zeker weer Waneer je ei is. Ik vond dit wel fijn nu woon ik oom maar 5 min van het ziekenhuis vandaan dus dat scheelt ook wel.

@tinkertje ik heb vrijdag medicijnen gekregen en sinds dien haat het met de misselijkheid een heel stuk beter! Hopelijk krijg je ook zoiets.

Verder is het bloeden nog niet gestopt maar wel nog maar heel weinig en heb ik nog steeds geen last van buikpijn
    Ben alleen zo bang gelukkig mag ik vanmiddag komen voor een echo. Jullie horen nog wel hoe het afgelopen is.

Groetjes

10. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @deniece aahww balen meissie! Snap dat jeje rot voelt en onzeker!, ik zou indd ook om echo's vragen want dat geeft je toch wel een beetje steun en stelt je wat gerust! Ik vond het ook heel fijn. Sterkte meissie!

@mailey jaa helpt het ? Wat heb je gekregen? Moet je nu niet meer spugen??

Pff dat bloeden blijft spannend meissie! Maar indd geen buikkrampen is vaak een goed teken! Positief blijven! Ben heel benieuwd naar je echo meis! Wacht op je berichtje!.. Success!!

11. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend vanmiddag mailey, succes!
    Oh jammer deniced, logisch dat je toch een beetje hoop houdt, wel fijn dat je nu meteen door kan met de volgende ronde. Je zegt de laatste maar dit word toch de 4e? Of krijg jij er niet 6?

12. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen @deniced:( ik had ook echt goede hoop voor je. En ken je teleurstelling want hoe vaak ik al wel niet stiekem gedacht had: oh dan ga ik het dan en dan vertellen.
    Helaas telkens niet. Nu wel. Maar zul je net zien, geen feestjes of iets dergelijks haha.
    Maar meid alles is voor de rest goed dus het gaat je vast en zeker lukken meid!!!
    En idd echo's vragen. Kun je veel gerichter aan het werk!!

Maley bij MN zus hadden ze tijdens een echo een vlek gevonden en zeiden ze: het kan zijn dat je binnenkort nog een bloeding krijgt . Dan moet je niet schrikken.
    Ja tuurlijk schrik je dan wel! Bij haar heeft het lichaam het zelf opgelost en ze heeft geen bloeding gehad. Maar had dus wel gekund zonder dat er wat ernstigs was.
    Hopelijk stelt je dit wat gerust. Al snap ik dat het eng is hoor.
    Ik vind het nu al eng deze wachtweken. Je voelt en ziet niets. En heb eigenlijk alleen de test die bevestigt dat ik zwanger ben. Moet nog 3 weken geduld hebben.

13. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Hoi meiden jaaa het is weer balen. maar we moeten weer verder.
    @bloem; ja klopt dit is mijn vierde ronde maar omdat ik al zoveel jaar bezig ben en in me temperatuurkaarten volgens mijn arts wel eisprongen waren alleen onregelmatig vond ze het "raar" dat er nooit eerder een zwangerschap was ontstaan. Daarom heb ik voordat ik aan de clomid begon ( of tijdens de eerste ronde ) ook al een HSG onderzoek gehad om zeker te weten dat me eileiders wel toegankelijk waren. ( dit doen ze normaal ook pas na 6 maanden )Ze gaf aan dat we 4 Rondes proberen en dan kijken hoe verder gaan, ze wilde alles iets versnellen in ieder geval.

14. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    @marleen!!

aahh bahh nog 3 weken wachten, wat gaat dat dan langzaam he!
    kan me heel goed voorstellen dat die weken voorbij kruipen.

@mailey success bij de echo meis.

@ twinkk hoe is het met jou?

xxxx

15. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal mijn echo was helemaal goed hartje klopt en het was lekker aan het bewegen gelukkig! Had morgen een uitgebreide echo staan en die gaat gewoon door omdat ze vandaag alleen ff vlug gekeken hebben of alles goed was. Morgen krijg ik ook een nekplooi meting en weer een foto. Ben erg opgelucht het bloed verlies is inmiddels ook bijna niets meer. Ze konden het ook niet verklaren sommige vrouwen hebben dat nu eenmaal.

@tinkertje de misselijkheid is er soms nog maar echt stukken minder en heb helemaal niet meer over hoeven geven gelukkig. Jij nog iets gehoord van de dokter?

@marleen ja die eerste weken duren lang he je wilt het zo graag zien. Succes met aftellen.

Xxx

16. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @ mailey wauwww goed nieuws zeg!!! Super!!!

Hier wilde de arts primperan geven, maar dit hoef ik niet dit is zowieso een hele rare 1e keus, normaal geven ze een ander medicijn voor zwangere, hij wilde geen ander geven dus gezegd dat ik dan maar door blijf sukkelen ( dit is een vervangende arts) wat een ongelofelijk klojo!..
    Probeerde mn gyn te bellen maar die heeft verlof dag en dan 4 en 5 mei vrij, dus daar heb ik ook niets aan! :( vrijdag hebben we 1e echo, vraag ik het hem dan wel.. Baal enorm! Nu moet ik nog dagen zo doorgaan.... Echt *** maarja..

Meiden sterkte weer! Xx

17. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    @tinkertje snap dat je liever niks in neemt ik ben ook al vanaf het begin erg misselijk maar heb het ook zo lang mogelijk uitgesteld. Ik vind het al erg vervelend dat ik al wat medicijnen moet slikken voor mijn schildklier die werkte te traag. Daarnaast gebruik ik citalopram dat is een soort anti depressiva(schaam ik me ook best een beetje voor) voor ik zwanger wilde worden ven ik daar mee gestopt maar dat was niet zo'n succes. Ik maak me dan echt druk om alles gelukkig heb ik wel een lage dosis en is het over het algemeen veilig tijdens zwangerschap. Maar wat ik eigenlijk wou vertellen de gynaecoloog wilde mij in eerste instantie ook primeran geven later kwam die aan met promethazine omdat dat beter bij mijn andere medicatie past. Bij de apotheek moesten ze zelfs navragen of het wel veilig was dus vind het niet heel fijn maar ik hield geen eten of drinken meer binnen dus moest wel maar wil er zo snel mogelijk weer mee stoppen hoor.

Nou veel succes en Let wel op dat je voldoende vocht binnen houd uitdrogen is natuurlijk ook niet goed voor de baby.

Liefs mailey

18. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Heeej mailey!!
    Oohh nee maar dat bedoelde ik eigenlijk niet hihi bedoelde meer dat ik primeran niet wil nemen, primperan mag je zowieso 3 dagen niey auto rijden ( niet handigvoor mij werk in de zorg) en primperan mag je maar 5 dagen slikken ( heeft geen zin als ik nog een aantal weken zo blijf spugrn) snapje?.. Ik wilde een ander medicijn.. Meestal word emasefene gegeven bij zwangere dames die alles eruit gooien, maar dat wilde hij niet geven, alleen de primperan.. Dat spul wil ik gewoon niet, ieder andere medicatie is welkom! Want ben echt beroerd, maar helaas de huisarts werkt niet mee :( , ga vrijdag aan de gyn vragen wat hij ervan vind..

Maar meissie je hoeft je absoluuut niet te schamen voor die bepaalde medicatie hoor! Ik werk in de zorg zie en hoor veel, en er is NiETS om je voor te schamen! Als al deze medicatie doen wat ze moeten doen, dan is het toch goed meis!? Als jij je maar goed voelt, en met de kleine frummel oook goed gaat nou top!!

Xxx

19. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Oh nee deniced! Hele dikke knuffel!

20. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maley ik ben het met tinkertje eens. niet voor schamen. vind dat daar zo'n taboe op heerst he. maar fijn dat je het kan blijven slikken tijdens de zwangerschap!

Tinkertje wat super vervelend zeg. dus je valt eerder af dan dat je aankomt. pff hoop echt dat het met de week beter wordt. inderdaad goed blijven drinken anders ben je nog verder van huis.

Deniced veel sterkte meid. ben benieuwd wat de gyn zegt en wat hun vervolgplan is! Apart zeg. Eigenlijk dus een onbekende reden dat het nog niet lukt. Hebben ze ook weleens gechecked of je echt een goede eisprong hebt?

Bloem heb jij alweer echo's gehad?

Deel Deze Pagina