Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @marleen thanks meid! Baal er sterk van! Drink absoluut genoeg tussendoor! Komy vast helemaal goed en hopelijk snel ook! Haha

Hoe is het bij/met jou?

2. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik had een bericht geplaatst maar is volgens mij niet geplaatst, dus bij deze nog een keer.

Mailey wat fijn dat dat de echo goed was! En je hoeft je inderdaad nooit te schamen voor medicatie juist blij zijn dat het je helpt. Toevallig Tinkertje ik werk ook in de zorg! Wat vervelend zo'n arts Tinkertje hopelijk krijg je vrijdag wat tegen de misselijkheid, spannend zo'n eerste echo.

Oh deniced ik begrijp het, wel fijn dat het versnelt wordt maar hopen dat het deze ronde aanslaat en dat het niet nodig is!

Marleen voel jij je al een beetje zwanger ? Ik heb geen echo's en mag clomid de komende maanden gewoon zelf gebruiken. Gebruik wel ovulatietesten maar nog negatief vandaag dag 14 van cyclus, vorige maand was het ook pas dag 19 dus heb nog hoop!

Succes allemaal x

3. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @bloem hé wat leuk nog een zorgmeisje! Hahaha
    Spannende ronde weer voor je meis! Hoop dat je ovulatietesten snel knallen! En dan tijdje later een dikke knal streep op je zw test!!! We gaan ervoor meis!!
    Success x

4. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dan ben je zelf in de wolken vd positieve test en krijg je dat nieuws van Mattie te horen. Ongelooflijk he! Zie het filmpje van de aankondiging zo weer voor me. Hoe blij was hij dat het gelukt was terwijl ze hiervoor eigenlijk ook de mmm in moesten.

Maar goed... de vraag of ik al wat voel:)
    Ik merk het aan mijn bh's haha. Sowieso altijd al een verschil in de cyclus. Ene keer houd ik geen ruimte over en de andere keer kunnen er wel watjes bij in bij wijze van. Maar goed wil nog even enkele weken met deze bh's want anders kan ik dan weer nieuwe kopen. Whaha heb ook al een bikini aangeschaft. Die kan tegen die tijd ook wel in de kast denk ik.
    Oh en moest net niezen en dit voelde alsof ik 62920 stenen in mijn buik had;)

Voor de rest voel ik niet echt wat. Hoop dat al het andere me bespaard blijft maar ja kan nog komen he.

Geniet vh mooie weer deze week dames!!!

5. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Vandaag weer een echo gehad en het zag er allemaal goed uit de baby was erg beweeglijk zo raar om te zien terwijl je nog niks voelt.
    2016-05-03 21.00.16.jpg
    Hier issie:D

Ja op die medicijnen die ik slik rust idd zo'n taboe jammer dat mensen soms vlug oordelen maar jullie gelukkig niet! Dus bedankt voor de fijne reacties.

@tinkertje Hoe gaat het met je? Nog een paar daagjes dan kan je het eindelijk zien he spannend!

@marleen het eerste merkte ik het ook aan mijn bh hoor maar dat valt nu weer mee. Me kleren zitten wel al echt strak niet meer fijn heb al een zwangerschap broek aangeschaft hihi. Succes!

Alles dames succes weer en geniet lekker van het mooie weer komende dagen!

Liefs mailey

6. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Prachtig mailey, wat is het toch een wonder! Hoop dat je er van kan genieten.

7. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Wauw super mailey!! Goed om te zien en te horen!

Vandaag slechte dag, naast spugen zijn mn darmen ook van slag aan de poeperij -_- .. Erg moe, nu avonddienst aan het doen, maar gaat moeizaam, blij morgen dagje vrij te zijn!
    Jaaaaa finaly bijna vrijdag!!! Hoop dat het goed is allemaal!, echt stik zenuwachtig!..

8. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh wat zwaar dan Tinkertje, wel goed op jezelf passen. Merken je collega's niks ? Succes vrijdag x

9. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @bloem, ik werk in de thuiszorg dus weinig met mn collega's te doen haha das mn redding!, vd week wel op kantoor op de wc gespuugd toen kwam mn collega even kijken of alles oké was, met een smoes mezelf eruit kunnen kletsen haha..
    Ja tis echt pittig, maarja morgen lekker uitrusten en bij komen :D

Thankssss !!! Xx

10. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @tinkertje, dan is het inderdaad fijn om niet veel samen te werken! Hoop dat je vandaag lekker kon uitrusten.

Hoe gaat het verder met jullie? Volgens mij zit iedereen nu even in afwachting van echo of nieuwe ronde!

Hier lijkt er elke dag op de ovulatietesten een duidelijker streepje te komen dus hopelijk in het deze dagen zo ver!

Geniet lekker van het mooie weer de komende dagen x

11. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    Boekhoudkundig Medewerker
    NULL
    Hoi meiden!!
    Hier vandaag weer begonnen met de clomid!

Ik ben lekker paar daagjes vrij en morgen ben ik lekker een dagje met me nichtjes (10 en 4 jaar) gaan we gezellig wat leuks doen, lekker genieten van het mooie weer.

Mailey wat een mooie echo meid! Ben blij dat alles goed met je gaat.

Bloem fijn dat je ovulatietesten mooi oplopen welke cd zit je nu?

Tinkertje hoop ook dat je lekker hebt gerust vandaag en dat het wat beter gaat met de misselijkheid.

Twinkk hoe is het met jou?

Xxxz

12. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah fijn even lekker een paar daagjes vrij Deniced. Genieten, en hopelijk ook deze ronde weer geen bijwerkingen van de clomid.

Bloem ben benieuwd meid wanneer je ei is!! Wordt dus klussen dit weekend haha.

Tinkertje vrijdag echoooo, leuk joh! eindelijk een bevestiging naast een positieve test :)

twinkk hoe zit jij nu in de cyclus?

13. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Heeej meiden!

@deniece succes weer deze ronde! We slepen je er gewoon weer doorheen hoor! Hopelijk heb je niet teveel bijwerkingen!.. Wat leuk zo dagje met je nichtjes gezellie!! Geniet van jr paar dagen vrij!!

@bloem spanennd!! Goed in de gaten houden dan :D we gaan voor een goede ronde !!

Hier gister een super goede dag gehad! Niet gespuugd en weinig misselijk! Echt zooooo fijn!! Dacht nou dan ben ik misschien klaar met misselijk wezen... Nou nee hoor, sta net op ( om te werken) en hoppaaa misselijk! Jammerrr haha..
    Jaaaa morgen middag eindelijk!!!!! Duurd een eeuwigheid man!! Stik zenuwachtig ook hihi..

Keep in touch meiden!!

Hele fijne mooie en warme dag vandaag gewenst! Xx

14. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    Boekhoudkundig Medewerker
    NULL
    Ojaaa tinkertje morgen je echo!! Wat spannend stuur je ons een foto. Wat leukk!!

Marleen hoe is het met jou meis?

Yes bedankt meiden! Hier weer een nieuwe positieve ronde in.

15. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Tikkertje, hoe was de echo?

Ik zit nu op 7 dpo, nog een week wachten dus. Duurt lang. Wel erg druk met werken en de tuin verbouwen, maar toch schiet het niet op. Voel me ook echt niet oke eigenlijk. Heel vaak chagrijnig/neerslachtig. Moe, last van mn darmen, en allerlei pijntjes.
    In het ziekenhuis al prik instructie gehad. Volgende ronde gaan we namelijk over op hormoon injecties ipv clomid. Dan hoor ik eigenlijk niet meer in dit topic thuis :p. Pregnyl spuiten kost me nog steeds moeite, maar dit was zo'n klein naaldje, echt super easy. Heb er wel zin in, schijnt minder bijwerkingen te geven namelijk.

16. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Deniced ik zit vandaag op cd 17, de ovulatietest leek vandaag positief. Dan spring het eitje toch morgen of overmorgen?
    Hoop dat jij een goede ronde hebt en weinig bijwerkingen.

Succes morgen Tinkertje!

17. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Thanks meiden!! Tuuurlijk stuur ik een foto ( als die positief is).. Ben echt zenuwachtig man vreselijk!! 14.30 uur mogen we pas..

@twinkk wat spannend zeg!! Mn collega moest ook over op spuiten, 1e ronde meteen raak! Was wel even vervelend elke keer dat spuiten, maar de kansen zijn duidelijk positie! Dus ik ga heeeeel hard voor je duimen!!! En natuuuuurlijk hoor jij hier gewoon thuis!! :D

Xx

18. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Tinkertje!!!! Vanmiddag bij de gyn of bij de verloskundige?

19. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Bij de gyn! Jaa super spannend, ben echt heel erg zenuwachtig echt erg!.. Bang ook. Maarja nog ff volhouden

Xx

20. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Yeaaaaah hartje klopt!!!!! Ongeveer 7 weken dat klopy met mn eigen berekening. Maandag de verloskundige :D :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,3 KB
      Weergaven:
      3

Deel Deze Pagina