Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    IMG-20160512-WA0014.jpg

Het is een jongen!!:D

2. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat leuk mailey!! Zoals je dacht dus ;)

3. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Gefeliciteerd meis!! Hartstikke leuk!!!

4. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Super leuk mailey!

Ik voel me wel wat oud als ik naar de leeftijden in het lijstje kijk. En ben ik nog bijna jarig ook nog :p

Pfffff zal misschien stom klinken voor sommige maar ik wil echt niet testen morgen. Weer die teleurstelling en onzekerheid als ie weer wit is :S.

Gisteren avond kreeg ik ineens 10 minuten lang enorme steken in mn onderbuik. Menstruatie is vaak een zeur pijn maar dit waren echt steken. Herkend iemand dit? Ken dit alleen maar van mn eisprong.

5. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Heej twinkk! Hahah nee joh je bent niet oud !!! Gekkie hahaha..

Ik snap zoo goed wat je bedoeld meid!, de kans dat het weer negatief is is altijd een zware teleurstelling snap ik echt!..

Ik herken die steken wel, ik had dat toen in madrid, ook na de sex kreeg ik die steken, ik dacht toen nog aahneee toxh geen menstruatie!?? Wat is dat.. Soort van in paniek heb ik in bed daar gelegen.. Paar dagen later toen we thuis kwamen heb ik getest en die was positief!.. Dus hoop echt heeel erg dat dit voor jou ook een goed teken is meis! Ik duim en hoop me verloren voor je !

Knuffel van mij!

6. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    Boekhoudkundig Medewerker
    NULL
    DeniceD * PCOS * RONDE 4 CLOMID50 MG * 1e KINDJE * 26 JR * NOD 30/05 * Semenanalyse goed60mlj * 18/5 vervolgplan bespreken
    Bloem23 *23JR* RONDE 2 CLOMID 50MG * 1ste kindje * 19/05 NOD
    Twinkk * endometrioses* partner verminderd vruchtbaar * RONDE 3 IUI met CLOMID100 MG + PREGNYL * 1ste KINDJE * 31JR * NOD = 14/05
    Femmefatalex * PCOS * 12/5 gestart Clomid 50 MG *FM 19/5* 2e KINDJE *22JR*

Zwanger!:
    Mailey * Zwanger ronde 3 CLOMID + utrogestan * 14wk * Het wordt een jongen!!
    Tinkertje * Zwanger ronde 1 CLOMID * 7wk *
    Marleen92 * RONDE 3 CLOMID100 ( 50 sloeg ronde 2 niet aan ) * 02/05 NOD* Positief getest op 27/4

7. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    @ mailey van harte gefeliciteerd meid! wat leuk! hoeveel weken ben je nu?

@twink! ik begrijp het, anders wacht je gewoon nog even met testen tot na het weekend. Doen wat voor jou goed voelt.
    Ik ben zo benieuwd!! ik gun het je zo!

Tinkertje wanneer heb jij ook alweer een echo gepland?

8. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    #508 tinkertje, 13 mei 2016
    Laatst bewerkt: 13 mei 2016
    27 mei de termijn echo :D

Ben dan als goed is 9+ 5 :)

9. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk maley! Gefeliciteerd! Kun je me nog wel even uitleg geven haha. Ik weet niet hoe ik het moet zien. 🙈ladies succes met de wachttijd tot aan de nod, benieuwd wie er deze ronde weer aansluiten bij de zwangeren! Zou mooi zijn!

Hier moeders voor moeders gehad. Fijn gevoel. Dat ik mijn steentje kan bijdragen aan de pregnyl spuiten. Zelf gelukkig niet nodig gehad. Maar hoop er heeeeel veel dames mee te helpen!

10. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Marleen wanneer heb jij je eerste echo meis

11. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Super marleen heel fijn!! Had het ook graag gewild , maar helaas niet te doen :(

12. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    @deniced 23 mei!

@tinkertje heb geen idee hoelang ik het ga doen hoor :)
    Ik zie wel!

Balen dames. Morgen weer slecht weer :(
    Nog leuke plannen met Pinksteren dames?

13. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja helaas wordt het slechter weer. Ik ben het weekend jarig dus staan leuke dingen op de planning! En jullie?
    Fijne pinksterdagen!

14. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    #514 Twinkk, 14 mei 2016
    Laatst bewerkt: 14 mei 2016
    Pffff dames.... gewoon weer wit die test hier. Dus dan weer iui te vroeg gehad denk ik, want dan is vandaag niet mn nod. Betekend ook dat we komende maand waarschijnlijk niet mee kunnen doen omdat we waarschijnlijk dan net op vakantie zijn wanneer mn eisprong is. Moet dat Nog even overleggen in het ziekenhuis wat ze daar van vinden.

Moest wel vandaag testen, eerst volgende mogelijkheid is pas donderdag.

Mailey , mij help je bijvoorbeeld wel ivm de pregnyl.

15. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Awhhh nee twinkk toch wat rot dat je een negatieve test had. Gaat het een beetje met je? Zou het kunnen dat je toch iets te vroeg was?
    Hoe kan het dat ze de iui te vroeg doen? Doen ze dit niet na de pregnyl spuit en zijn ze er dan niet zeker van dat je eisprong komt? Want zou toch echt balen zijn als ze het te vroeg doen.
    Ja ben inderdaad benieuwd hoe dat gaat met vakantie .
    Is bij jou ook de fertiliteitspoli dicht in de zomer?
    Dikke knuffel voor jou twinkk.
    Xxx

16. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Bloem fijne verjaardag!!!

17. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ach lieve twinkk toch! :(, wat balen!.. Ik heb weinig verstand van iui maar meid ik zoi zeker wel even nagaan hoe dat kan dat ze dan eerder een iui doen.. Sterkte lieverd!

@bloem wat leuk! Fijne bday!!

Ik werk komende 5 dagen :( ..

Xx

18. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah twinkk balen:( word je altijd op dezelfde dag ongesteld? Of hoe zit dat dan precies? Je mag toch hopen dat zo'n gyn het juiste tijdstip kiest voor ee iui:( hoe vaak mag je dat eigenlijk?? Of daar geen regels aan?
    Sterkte meid!!!

Bloem van harte meid!!!!

Deniced hoever ben jij nu?
    En Femme?

19. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    #519 Twinkk, 15 mei 2016
    Laatst bewerkt: 15 mei 2016
    Dank dames... immiddels gistermiddag ook echt ongesteld geworden. Gaat even niet zo goed. Heb echt geen hoop meer dat het ooit gaat lukken. En met zn tweetjes overblijven heb ik ook geen vrede mee.

Bij iui kijken ze met echo's hoe het eitje (of meerdere) groeit. En als ie zo groot is dat ze denken dat ie gaat springen dan krijg je pregnyl en over het algemeen springt ie dan binnen een x aantal uur. Maar ja.... vorige keer zat er toch 4 dagen tussen. Blijft een gok. Ieder lichaam is anders en iedere poging zelfs (de eerste keer sprong ie al na een dag). Maar nu valt het mee met het te laat zijn. Gezien ik netjes gisteren ongesteld werd.
    Over het algemeen mag je testen 14 dagen na iui.
    Volgende keer wacht ik wel een week extra ofzo.

En eigenlijk moet ik morgen de eerste spuit zetten van de hormonen maar wilde eerst overleggen ivm de vakantie van ons. Maar ja... pinksteren he.... afdeling dicht.... pffff ik werk ook gewoon met pinksteren... maar goed.

Ik bedoelde trouwens onze eigen vakantie over 2 weken. Hoe het in zomer vakantie gaat heb ik eigenlijk nog niet nagevraagd.

Mogen trouwens 6 keer iui in het totaal dus nog 3 te gaan.

20. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de felicitaties.

Wat vervelend voor je twink, sterkte!

ik heb zonet getest helaas negatief, vandaag 9/10 dpo. En ook nog met de extra vroege test van kruidvat, ik had het zo gehoopt.

xx

Deel Deze Pagina