Wauw bloem!!!!! Gefeliciteerd meissie!!!! Super super super leuk!!! ( aaarghhh waar zijn die leuke emotiocoons van de whatsapp!!!) haha... Heerlijk meis geniet er maar lekker van!! Xxx
Gefeliciteerd bloem! Gezien de hoeveelheid zwangere dames hier. Ik vraag me af hadden jullie in de laatste maand(en) voor je zwanger werd dingen die je anders deed. Qua voeding, beweging of therapie of wat dan ook. Deze maand mogen we niet mee doen ivm onze vakantie. Gaan maar 5 daagjes weg, maar ja. Ergens vind ik het niet zo erg. Ben er helemaal klaar mee. Denk regelmatig, van mij hoeft dit zo niet meer. Weet niet of we zelf heel hard aan de slag gaan. Daar heb ik echt geen vertrouwen meer in gezien ze bij iui steeds willen zeggen hoe moeilijk mn baarmoeder mond te vinden is en dan zit er weer iets voor. ..
@bloem JA! wat leuk gefeliciteerd!! @twink Oh balen zeg begrijp wel dat je de moet een beetje begint te verliezen. misschien is het wel fijn om een maandje te proberen er wat minder mee bezig te zijn en lekker van je vakantie te genieten(al weet ik ook goed dat niet er mee bezig zijn eigenlijk niet gaat) @tinkertje Ooh het is wat he ben ook nog steeds zo moe heb ook nog medicatie maar begin ook weer steeds meer te spugen bah! mja als ik dan hier weer lees hoe de dames zich voelen(zoals ik me kort geleden ook nog voelde) weet ik dat ik niet mag klagen. Oh en die mannen die snappen er soms echt niks van haha. Ben nu aan het bedenken hoe en wat ik met de babykamer wil. Wel leuk hoor zo rond kijken overal. @Marleen Vervelend dat je nu ook last van kwaaltjes krijgt! hopelijk valt het mee. nu lekker aftellen na je echo he geniet ervan!! @deniced zag dat iedereen ze leeftijd ook doorgeeft dus bij deze: ik ben 26. Jij inmiddels alweer op het wachtbankje? zal weer duimen deze maand! succes weer allemaal! groetjes Mailey
Dankjulliewel! Ik kan pas 6 juni bij de gyn terecht, dus voorlopig wachten! Zal ik ook vast een afspraak bij de verloskundige maken? En misschien een domme vraag maar kan ik die gewoon zelf uitkiezen? Wat vervelend twink, hoop dat je deze week wat rust krijgt en kan genieten van je vakantie! Ik vind het zo jammer voor je. Ik heb verder niks anders gedaan qua voeding en bewegen. Deniced ik duim voor je de komende weken! Xx
@bloem, ik zou het nog even niet doen, zoals ik al eerder vertelde hier hadden wij dat ook gedaan de gyn en vk, maar bleek onnodig omdat je gezeur kan krijgen met je verzekering, de 1e en 2e echo is meestal bij gyn daarna mag je kiezen of je bij de gyn blijft of over stapt naar de VK, als goed is krijgen wij die keuze volgendr week bij de 2e echo .. Zou dus echt ng even wachten meis!.. Nu geduld tot 6 juni en vooralllll GENiETEN!! woehoeeeee!!! Leukleuleukk @ lieve twink ik snap je heel erg goed!, meid neem even de rust en de tijd geniet samen even van de vakantie en doe wat voor jullie goed voelt, belangrijk is nu wel om echt even te genieten van de rust en jullie samen, gun je lichaam ook heel even de rust.. Als jullie beslissen later weer alles op te pakken dsn heb je alleen maar baat bij de rust die je lichaam gehad heeft. Sterkte meissie en geniet vd vakantie! Dikke knuffel
Hoi meiden Ik kom net uit het ziekenhuis en ik begin aanstaande menstruatie met iui in combinatie met gonal f en pregnyl. Ik ben even aan het verwerken wat er allemaal gezegd is vooral omdat mijn arts eigenlijk ivf voorstelde. Dit voelde voor mij als een eindstation dus daarom vroeg ik of ik toch eerst iui mag. Dit ga ik nu 3 maanden doen en dan hopen dat ivf niet nodig is.
@deniece pff das indd even veel info en heftig nieuws, ik wens jou en je vriend heeelveel sterkte in deze traject!, we sleuren je er gewoon weer doorheen meid! Veel sterkte x
Hoi iedereen, kom hier graag meelezen. In november 2014 bevallen van ons eerste wondertje na 1 jaar clomid. Eind 2015 besloten wij voor een tweede wondertje te willen gaan. In februari testten wij al na 2 rondes clomid dolgelukkig positief voor een tweede wondertje. Helaas hebben we niet lang mogen genieten. 9 mei hebben wij de 12 weken echo gehad en helaas geen goed nieuws gekregen, het vruchtje was waarschijnlijk al met 9 weken gestopt met groeien 😔 Op 11 mei de miskraam gekregen na gebruik van cytotec. 6 juni hebben wij weer onze eerste afspraak in het ziekenhuis om te bespreken hoe verder met clomid. We zijn overgestapt naar een ziekenhuis dichterbij ivm reistijd. Ik hoop dat de begeleiding hier prettig zal zijn. Ook hoop ik dat ik het allemaal weer een klein beetje los kan laten en hoop kan hebben voor de toekomst dat een tweede wondertje ons gegund mag zijn.het bewijs dat mijn lichaam het kan is tenslotte ons lieve eerste wondertje. Daar probeer ik aan vast te houden.
@deniced oh dat is wel even heftig nieuws ja! Veel succes en sterkte! Blijf voor je duimen hoor! @MJ1984 welkom! Wat erg van je laatste zwangerschap! Veel succes met de clomid!
@mailey: dank je Ik schrik ervan hoe vaak het eigenlijk voorkomt. Zodra je erover gaat praten in je omgeving kom je erachter dat veel mensen er te maken mee hebben gehad. Erg verdrietig hoor Gelukkig hebben we ook een succesvolle zwangerschap gehad en daar houden we maar aan vast.
@mj1984 welkom! Heftig zeg! Maar we gaan voor een goede zwangerschap nu, je lichaam heeft bewezen dat het er klaar voor is! Succes meid! Ik heb volgende week de termijn echo mey 9+5, vind het erg spannend Meiden fijne avond gewenst! Hier weer avonddienst
Oh wat erg MJ! Hopelijk kan je snel weer verder met clomid. Zoals je zegt het komt zo vaak voor, ben er ook echt bang voor. Veel succes en leuk dat je hier mee kletst. Succes met werken Tinkertje!
Thanks dames!! Vandaag een super goede dag op het moe zijn na dan! Happy me !! Thanks to my medication!! Haha
Hallo allemaal, Ik lees al een tijdje mee op dit forum en nu trek ik toch de stoute schoenen aan met de vraag of ik deel mag nemen aan dit forum. Mijn vriend en ik (beide 26 jaar) zijn nu ruim een half jaar onderweg in ons traject, nadat is gebleken dat ik PCOS heb (en traagwerkende schildklier). In de eerste instantie moest ik 7 kilo afvallen, voor ik aan de clomid mocht. Dit is gelukkig binnen 3 maanden ruimschoots gelukt, waardoor ik nu op cyclusdag 17 zit nadat ik eindelijk kon starten met 50mg Clomid (na een 12-dagen kuur primoluut). Inmiddels heb ik jullie gedeelde ervaringen gelezen en zie ik bij jullie dezelfde vragen en gedachten die bij mij ook constant spelen. Ik hoop dan ook dat het mij en wellicht ook jullie helpt om mijn ervaringen te delen. Daarnaast hoop ik natuurlijk dat we uiteindelijk allen zwanger mogen raken. Fijn om te lezen dat er hier in ieder geval al dames zijn waarbij dat is gelukt, dat geeft hoop!
@tinkertje: gefeliciteerd! Spannend de termijnecho. Probeer ook lekker te genieten @bren89: spannend he, het beginnen aan het traject. Hopelijk heeft de clomid effect en groeien er goede eitjes bij je. Heel veel succes en sterkte in deze spannende tijd
@MJ1984 Zeker spannend! Ik word ondertussen al een beetje gek van mijn eigen gedachten. Ik krijg (nog) geen echo's, dus weet nu niet of er al iets groeit door de 50mg. 10 juni pas weer een belafspraak met de gyn. Dus of ik word ongesteld en kan door met de 50, of het wordt daarna weer 12 dgn primoluut en vervolgens op naar de 100mg. Ik ben bang dat de 50 nog niet aanslaat (merk er namelijk verder niks van..). 6 juni is helaas ook nog even afwachten.. Geduld is een schone zaak zeggen ze, maar onzeker maakt het wel!
@bren, welkom! Schuif maar aan hoor is prima haha, Het is een spanennde tijd! Maar indd zoals je zegt er zijn al dames zwanger met gebruik van clomid ( ik 1e ronde) dus geef de moed niet op hoor meid want het kan echt!! Veel succes!.. @Mj thanks!! Ja vind heel spannend en dood eng, ik wil wel genieten, maar soms denk ik maar wat als!?.. Weet je wel.. Maarja komt goed moet ik denken