Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @bren: ja klopt inderaad dat het zeer belangrijk is. je zal gelijk opgehoogd worden en regelmatiger bloed moeten prikken ter controle zodat ze je waarden goed in de gaten kunnen houden.

Levothyroxine heeft dezelfde werkzame stof als thyrax zeggen ze. Ik lees alleen op internet dat mensen door deze overstap echt heel veel bijwerkingen hebben. Dat is wel raar dan he als ze zeggen dat het hetzelfde is. Ik luister maar na het advies en trek wel aan de bel als ik me niet goed voel ;)

Zeker spannend weer de eerste afspraak 6 juni. Schiet gelukkig ook al weer op. Wil stiekem gewoon weer graag starten om weer hoop te hebben op een nieuw wondertje.

2. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,
    hier alles goed :) Het zag er top uit en heb een kloppend hartje gezien :D Super blij..

3. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Bloem heb je al besloten of je het je familie verteld deze week?

Bren spannend! Afwachten dus.. hopelijk slaat het goed aan!

Marleen wat fijn!! Dat moet toch een hele geruststelling zijn om het hartje te zien kloppen!

@hier even een weekendje rust gepakt, vandaar dat ik dit weekend ook niks gepost had. Sinds de diagnose heb ik van afspraak naar afspraak geleefd dus ik had even een paar daagjes tijd nodig om gewoon met m'n gezin bezig te zijn.
    Vanochtend de 2e follikelmeting gehad, op cd 14. Nog steeds geen groeiende eitjes en een heel dun baarmoederslijmvlies. Ik moet donderdag (cd 17) weer terug, maar ik heb er een hard hoofd in. De fertiliteitsarts zei ook al dat t best kan dat ik niet reageer op de 50 mg en een verhoging nodig heb. Daar ga ik voor nu maar gewoon van uit.

4. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh super Marleen, wat fijn voor jullie! Nu lijkt het me nog veel echter, heerlijk genieten.

Nee ik weet het nog niet of ik het ga vertellen, ik denk dat ik het pas beslis als ik daar ben, ook al denk ik dat mijn man het sowieso niet voor zich kan houden haha!

Oh Femme wat jammer dat er nog niks gegroeid is, ik hoop voor je donderdag en anders met de 100 mg! Veel succes x

5. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @marleen, super, gefeliciteerd! Lekker genieten 😊

6. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @femme: balen zeg, klein kansje alsnog voor de volgende echo en anders duim ik voor je dat er een mooi eitje gaat groeien bij een hogere dosis.

7. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @marleen goedzoo goed nieuws top!!! Lekker genieten nu!!

@fem aaahw balen zeg!!, hopelijk meteen hogere dosis zodat je eitjes goed kunnen gaan groeien! Ik duim keihard voor je!!

@hier, alles gaat zn gangetje gister slechte dag gehad vandaag wel oke, dagelijks erg moe en nergenst zin in, maar met de medicatie verder de misselijkheid en maagzuur wel te doen.

Vrijdag de termijn echo 9+5, ben toch best wel wat gespannen, vind het best ff eng, maarja, hopelijk is ons wondertje nog levend bij ons..
    Verder deze week druk, morgen in de vergadering vertl ik het me collega's, woensdag en donderdag van 730 tot 1700 werken dus lange pittige dagen (lang leve de zorg met onregelmatige tijden -_- )

Fijne avond meiden!

8. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dames een vraagje ik lees op internet namelijk zoveel verschillende dingen, ik ben gek op kaas, brie, camembert, mozzarella enzo mag ik dit gewoon eten zolang er gepasteuriseerde melk op staat? Koop het altijd gewoon in de supermarkt dus niet vers ofzo!

Oh wat een lange dagen Tinkertje het is wat met onregelmatige diensten ik weet er alles van. Veel succes!

9. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Heeej bloem!

Uhm net als brie en camembert enz rade mijn verloskundige af, de gewone hollandse kazen ( jong/oud/ belegen etc) mag wel gewoon..
    Mozzerella weet ik niet..

Ja zeker lange dagen! Maarja vrijdag dan nog een ochtenddieat en dan 2 welen vakantie :)

10. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @tinkertje: dat snap ik die spanning, probeer er maar aan vast te houden dat de kans heel klein is dat het niet goed is

Net zo'n drukke week gaat de tijd wel lekker snel en kun je des te eerder je wondertje weer bewonderen :)

@bloem: opletten of er 'au lait cru' op staat, dan mag je het niet. Mozzarella mag volgens mij wel

11. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    @ Marleen; super! Echt genieten!

@ femme; dat is balen! Ik ben bang dat ik bij deze dosis 50 nog geen follikelgroei heb, maar ik krijg helaas nog geen echo's om dat te zien.. Afwachten dus en anders volgende x samen starten met 100 en hopen dat dat werkt!

@tinkerje; snap wel dat je gespannen bent, maar hopelijk kun je er daarna lekker van genieten als je eenmaal weet dat alles erop en eraan zit! En fijn dat de medicatie enigszins werkt.. Lijkt me wel lastig om met misselijkheid etc een zwangerschap voor collega's te verbergen!

12. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @mj thanks meis!, jaa is we zo maar toch stiekem in jr achtehoofd dwareld die gedachten, maar indd time flies met deze dagen! :)

13. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @bren, ja is heeel lastig maar werkt goed goddank!.. Ja absoluut als we deze echo maar gehad hebben dan kunnen we daarna genieten, want dan is de kans nog zooo klein dat het mis gaat..

Voor jou heeel veeel succes !! X

14. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel ladies :)

Fem en bren ook bij mij sloeg de 100 pas echt goed aan en daarmee zwanger geworden dus succes ladies houd hoop!

15. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mijn eerste zwangerschap was met 75 clomid

De tweede zwangerschap met 50 clomid (MK)

16. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Heej meiden,
    Mijn ochtend begon ietss anders dan ik dacht... Ik heb sinds gisteren ochtend net vlagen flinke buikpijn een buikpijn die voor mij onbekend is, ik heb vanmorgen vroeg meteen de gyneacoloog gebeld voor uitleg en eventueel wat informatie, maar hij vertrouwde het niet en wilde me meteen zien.. Dus hup ik naar het ziekenhuis totaal overdonderd haha..
    Echo was goddank goed! Kleine groeit lekker en voor het eerst het hartje gehoord! Alles zag er goed uit..
    De oorzaak van de klacht is nu niey bekend, kan veel zijn, maar niets in en om de baby aldus de gyn..
    Moet het even aan kijken anders terug bellen dan gaat hij in overleg met mijn huisarts..

Dus voor nu gerust gesteld en hopen dat de buikpijn minder wordt!

Fijn dat hij zo snel wilde en kon handelen, stelt ons gerust!..

Kan ik in iedergeval mey een gerust hart vanmiddag mn collega's het baby nieuws vertellen, zijn nu 9+2 :)..

Fijne dag meiden!

17. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje tinkertje wat schrikken zeg. Gelukkig is alles goed, wat een opluchting!

Lekker genieten van je mooie echo!

18. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @mj jaa zekers was ook echt goed bang!.. Maar gelukkig is alles oke met de kleine frummel! Dankbaar!!

19. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje Tinkertje, gelukkig gaat het goed en wat fijn dat je zo snel langs kon komen!! Succes met je laatste werkdagen en dan lekker genieten van je vakantie!

20. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @bloem dankje wel!!

Mn collegas reageerde hysterishe!!! Ze waren zoo blij!!! Echt super leuk!!! :D ...
    Kan niet wachten tot na mn vakantie, ga het dan mn clienten vertellen hihi

Deel Deze Pagina