Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @tinkertje: ow wat leuk voor je! :D

En lekker vakantie. Heerlijk hoor.

2. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @mj jaaaa heerlijk kan niet wachten tot vrijdag middag 1200, vakantieeeeee

3. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @tinkertje: ga je ook weg of blijf je lekker thuis?

Hier bijna 2 weken na de miskraam net een licht positieve zwangerschapstest. Volgende week maar even herhalen om te kijken of het hcg dan genoeg gedaald is om negatief te zijn. Dan weten we iig dat we hopelijk richting een eisprong/menstruatie gaan en dat de 'boel' weer gaat werken en we er weer voor kunnen gaan. Evene spannend nog hoe alles weer verder zal gaan met cycle e.d.

4. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @mj, nee hoor blijven lekker thuis misschien nog wat daagjes ergenst in nederland maar vooralsnog even lekker thuis..

Pfff zeker spannend zeg!!! Hopelijk begint alles snel weer te werken zoals het hoort meid!, ik duim en hoop voor je!!

5. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @tinkertje: thuis is ook fijn natuurlijk. Lekker even niks moeten :D

Dank je, we wachten maar even af, hoe moeilijk ik dat ook vindt ;)

6. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    @marleen oo wat fijn! Nu lekker genieten!

@tinkertje oo dat was even schrikken dus gelukkig alles goed!! Nu lekker genieten van je vakantie!

@fem balen hopelijk krijg je meteen een hogere dosis en gaat het dan meteen goed!

@bloem als iets met rauwe melk gemaakt is staat er au lait cru ofzo iets op de verpakking. staat het er niet op mag je het gewoon hebben. Ik vind het soms ook moeilijk hoor wat nou wel en niet mag.

Hier gaat het redelijk ben nog steeds misselijk en overgeven. Gister avond had ik in het ziekenhuis centrury pregnancy dat is een soort Amerikaanse manier van zwangerschap consult in groepsverband je hebt heel even persoonlijk tijd met een gynaecoloog voor een medisch onderzoek waaronder een echo en heb nu andere medicatie voorgeschreven gekregen voor de misselijkheid (emesafene). De rest van de tijd heb je een groeps consult met in dit geval nog 3 andere zwangere die ongeveer even ver zijn. Het duurt in totaal 2 uur en is 1x in de 4 weken dus je krijgt heel veel informatie. En alles was weer goed dus dat is weer heel fijn.

Hoe gaat het met de rest?

Liefs mailey

7. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @mailey, ja was echt schrikken ! Hopelijk zakt de buikpijn af dan is er niets aan de hand!...

Aaah balen meis dat jeje zo verrot voelt!:( ik slik ook emasefene werkt perfect bij mij..

Zo bijeenkomst met andere dames hebbeb wij hier ook aangeboden gekregen, maar dan ipv de bezoekjes bij de vl, wij hebben gekozen om bij de vk te blijven met alle gesprekken enz..
    Maar zo groepsbijeenkomsy lijkt me ook weer hartstikke leuk!.. Ben benieuwd hoe het jou bevalt!..

Hoop dat jeje snel beterder voelt meis!!
    X

8. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Wauw even schrikken tinkertje, maar gelukkig alles goed! Leuk dat je collega's ook zo enthousiast reageren, dat maakt je dan nog trotser dan je al bent (denk ik!)

Geeft wel hoop om te lezen dat 75 of 100 clomid wel aan heeft geslagen bij een aantal van ons! Ik tel nu de dagen af tot de dag dat ik ongesteld zou moeten worden.. Maar vind t ergens ook eng om te gaan testen als ik dan nog niet menstrueer.. Als er dan neg staat bevestigd het mijn gevoelens wel, maar toch teleurstellen dat zo'n eerste dosis nog niets voor je doet! Afwachten nog maar!

9. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    @tinkertje ja ik was zowieso niet bij vk moest in het ziekenhuis onder controle blijven nu zijn die groeps consulten ook mijn enige controles. Op de belangrijke echo's zoals 20 weken na. Heb wel afgesproken als het niet bevalt dat ik altijd terug mag naar gewone controles. Maar de eerste keer is me best goed bevallen.

@bren ja snap je teleurstelling goed hoor valt allemaal al niet mee en als het dan niet meteen aanslaat al helemaal. Wie weet gaat het de volgende ronde beter succes..!

10. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @mailey super toch!! Lekker doen, kan veel waard zijn al die info en tips!top!

@bren, ja maakt je indd nog iets trotser en vrijer om te kletsen en jezelf te zijn ook in verrote dagen!

11. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Tinkertje, hoe gaat het met je buikpijn? hoop dat het over is!

Deniced, hoe gaat het met jou ? Al een tijdje niks van je gehoord, wanneer mag je testen ?

Femme en Bren weet niet precies hoe ver jullie nu zijn in de cyclus, is het wat te doen met de clomid?

Succes meiden x

12. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @bloem, heej jep sinds vanacht geen buikpijn meer gehad gelukkig!! Hopelijk blijft dat zo!
    :)

13. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    Boekhoudkundig Medewerker
    NULL
    Hoi meiden! Ik heb van alles gemist zie ik.
    Hoe is het met jullie?

Ik zit vandaag op 9dpo en heb vandaag de prinkinstructie gehad in het ziekenhuis.
    Mijn vriend gaat de prikken zetten dus dat hoef ik gelukkig niet zelf te doen. 31 mei begint me menstruatie en dan begin ik op dag 3 met spuiten. Dag 10 moet ik dan voor de eerste fm komen. Dan gaan ze kijken of ik moet bij spuiten of juist moet verminderen.

Sorry dat ik niet op iedereen gereageerd heb ik zal morgen weer even een bijgewerkt lijstje maken.

Hoe is het met de zwangere dames?

Bren wanneer verwacht jij je menstruatie? Las ik dat bij jou dat je ook de eerste keer clomid geen controles krijgt?

Xxxxx

14. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend deniced, wel fijn om te weten hoe het nu verder moet!

Hier alles goed ik heb vakantie en ben nu een paar dagen in Friesland, heb het vandaag een vriendin en mijn vader verteld! Ze reageerde zo enthousiast, echt zo leuk! Morgen nog mijn oom/tante en nicht, het is genieten. Toch maar besloten om het de belangrijkste mensen te vertellen.
    Voel me verder goed alleen wel regelmatig pijn/ raar gevoel in mijn onder buik, lijkt op menstruatiepijn en wat sneller moe.

Succes allemaal, ik gun jullie dit allemaal zo erg.

15. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Spannend deniced, ben benieuwd hoe je het spuiten gaat ervaren! Ik heb natuurlijk nog geen idee of de medicatie werkt, maar het is nog '5 dagen tot de menstruatie' volgens mijn app (die ik voor het gemak maar even op een cyclus van 29 dagen heb ingesteld).. Merk wel dat dat wachten vervelend is, ben al een week niet te genieten en daar heb ik zelf nog het meeste last van, irriteer me aan alles en iedereen.. Het verkeer, werk etc. Zo'n glazen bol zou stiekem fijn zijn!

Hoelang duren jullie cyclussen gemiddeld met clomid of andere medicatie??

16. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Hoi bloem, wat leuk dat iedereen zo leuk reageert!! Echt leuk.

Hoi bren hahhaha ik heb daar ook last van hoor komt inderdaad vooral omdat het wachten ook zo lang duurt.
    ik had de eerste 2 rondes precies 28 dagen en de derde 33 dagen. Wel gek dat ze niet de eerste ronde volgen om te kijken of het aanslaat. Je hoeft dus ook geen bloed te prikken voor progesteron?

17. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Nee.. Helemaal niks. Gisteren alleen bloed geprikt omdat ze nog willen checken of ik niet ooit chlamidia heb gehad?! Ondanks dat je zelf voor 99,9% weet dat dit niet zo is, hoort dat blijkbaar bij het protocol.. Als de 50 mg niet aanslaat ga ik bij de volgende ronde wel echo's vragen, want iets weten is beter dan niets denk ik dan! Voor nu de 5 dagen maar even aftellen.. Al kan een cyclus ook 35 dagen zijn, dus 10 juni pas belafspraak omdat dan wel duidelijk moet zijn of er een menstruatie is geweest of niet.. Hoop maar dat die 50 aanslaat, anders gaan er weer weken voorbij voordat je met een hogere dosis kan beginnen. De tijd kruipt dan in zo'n traject!

18. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Hahahaha ja klopt deden ze bij mij ook!!
    Ik heb ook 3 rondes thuis gedaan vond ik ook heel lang duren. De eerste ronde leefde ik van moment tot moment zeg maar zo gaat het toch wat sneller allemaal. Nu is het inderdaad maar afwachten steeds me eisprong voel sinds de clomid en ik altijd direct na me eisprong pijn in me borsten heb precies tot aan me menstruatie. Het enige voordeel met het thuis proberen is dat je niks hoeft te regelen op je werk! Ik hoop dat het deze ronde gewoon is aangeslagen voor je meid

19. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja de reacties zijn zo fijn!

Bren ik had rond cd 18 een eisprong dus een cyclus van 32 dagen.

Wanneer gaan jullie testen deniced en Bren?

20. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    @ deniced wel fijn dat je nu een beetje weet hoe de volgende stappen zijn. En wat fijn dat je vriend gaat prikken lijkt me fijner dan zelf doen hoor. heel veel succes!

@bloem wat leuk he al die reacties! lekker genieten nu!

@bren ja ik moest ook zo'n test haha ik vond het wel heel fijn dat ze met echo's alles volgde nu was dat met mijn werk geen probleem omdat ik vaak smiddags vrij ben, zou het zeker vragen volgende ronde als het mogelijk is voor jou.

Verder gaat het hier wel goed heb het idee dat de nieuwe medicijnen wat beter werken gelukkig! Verder druk bezig met rond kijken voor het kamertje en kinderwagen etc... ook heel leuk natuurlijk.

Succes weer dames en een fijn weekend!

liefs Mailey

Deel Deze Pagina