Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt mailey.
    Fijn dat de medicijnen werken, hoop dat je wat meer kan genieten dan. Succes met alles uitzoeken, zo leuk hè. Komen er jullie met de naam ook al een beetje uit?

2. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Heeej meiden!, sorry ff stilletjes geweest vanuit mij, super drukke week geweest, nu eindelijk mn laatste ochtenddienst gehad dus vakantie!!..

Spannend meiden hopelijk een hoop clomid babytjes erbij!! Ik duim me verloren voor alle meiden die nog bezig zijn! Tis jullie zo gegund!!

@mailey fijn zeg dat de medicatie werkt ( ik zweer ook bij de emasefene!) lekker genieten.. Whaha jaaaaa zeker leuk spulletjes uitzoeken ( hier ook al begonnen erg he!) ahahha..
    Geniet ervan meis!

Ik ga me opfrissen en klaar maken voor de termijn echo straks.

Knuff van mij!

3. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Iedereen fijn weekend (fijne vakantie)

Lekker genieten zwangere dames :D

En ik duim nog steeds voor 'ons' voor een mooie positieve test!

Ik hoop dat hier een dezer dagen toch een eisprong komt, lijk wat steken te voelen maar ondertussen maak je jezelf en je lichaam weer gek natuurlijk :cool:

4. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Hier een super termijn echo gehad!! We zijn vooruit gezet ipv 9+5 zijn we 10+2 !! 21 december uitgerekend! Kleintje doet het goed!

5. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Mailey wat fijn dat de medicatie werkt en toch weer een paar dagen verder dan gedacht tinkertje! Wie weet wel een kerstkindje!

Weet niet zo goed wanneer te testen eigenlijk.. Bij een cyclus van 28 dagen zou ik maandag al kunnen testen.. Maar ben een beetje bang voor wat het antwoord dan wellicht kan zijn en dat het dan toch nog 10 dagen duurt voordat ik de gynacoloog weer spreek.. Terwijl het anderzijds natuurlijk wel weer duidelijkheid geeft over het wel / niet aanslaan van de medicatie. Ik ben echt een twiifelaar (niet voor niets een sterrenbeeld weegschaal) dus daar kan ik al uren over nadenken haha!

6. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    Boekhoudkundig Medewerker
    NULL
    Fijn mailey leuk om.van je te horen!!

Tinkertje wat leukkkk misschien idd wel een kerst babyy

Bren hihi lastig he
    Sowieso mag je cyclus max maar 35 dagen duren geloof ik anders heeft het niet goed aangeslagen als ik het goed had begrepen.
    Wij lopen dus iig gelijk op nu wat grappig. Ik mag ook maandag testen dan zit ik op cd 30. Ik zit nu volgens mij temperatuur op 11 dagen na me eisprong. Maandag dus op 14.

7. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Mailey wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend?

8. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Haha inderdaad Deniced! Hoe doe jij dat met testen, doe jij meteen altijd de 28e dag, dus maandag als je nog niet menstrueert?

9. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Het hangt er een beetje van af. Als ik in me temperatuur me eisprong heb kunnen vinden tel ik vanaf die dag 14 dagen en dan test ik. De meeste meiden hebben hier geloof ik al vroeg positief getest op 9 of 10 dagen na de eisprong maar dan test ik nooit omdat ik dan al verdrietig word en dan ook weer als me menstruatie doorzet.

Ik hoop dat de clomid is aangeslagen!!

Xxxxx

10. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    #650 Mailey, 28 mei 2016
    Laatst bewerkt: 28 mei 2016
    @bloem naam wil nog niet lukken haha gelukkig hebben we de tijd.

@tinkertje js ben ook heel blij met de emesafene voel me eindelijk wat beter! Wst fijn weer een goede echo he! En weer paar daagjes verder leuk! Fijne vakantie!

@deniced oh zo spannend weer voor jou he! Ik ben 12 november uitgerekend.

@bren oh moeilijk he vond het ook zo moeilijk om te wachten. Hier ook een weegschaal en herken dat twijfelen heel erg haha. Maar wat Deniced zegt is ook weer zo dan heb je kans op 2x een teleurstelling. Gewoon doen waar je je goed bij voelt!

Succes weer allemaal hoop op Veel goed nieuws vanuit hier gun het jullie zo erg!

Liefs mailey

11. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Super van je echo Tinkertje! Nu lekker genieten.

Succes dames met testen deze dagen, ik hoop het zo voor jullie!

12. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Heeej meiden, kort berichtje vanuit hier!.
    Zijn nu nog in groningen in het hotel, alle opa,s en oma,s reageerde echt super op het nieuws! Oma heeft het gelijk aan haar zussen verteld op et feest dus die kwamen ook gelijk naar ons toe haha leukk!!..
    Verder leuk feestje gehad!,
    En zolang ik de medicatie slik gaat het goed!, straks ontbijten en dan dan het hele pokke eind weer terug naar huis! (3,5 uur)..

Meiden weet je wat ik ineens heb!?? Zit echt helemaal onder de puisten echt ik zie dr niet uit mn gezicht borst en rug echt heel erg veel! :(... Zwangerschap is daarin tegen niet echt leuk als je er zo bij loopt :(

Fijn weekend nog meiden!
    X

13. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Fijn zulke reacties tinkertje! Maaaar die puisten zijn inderdaad minder!!! Vaak wordt zwangerschap geromantiseerd (betrap ik mezelf tenminste op; als ik ooit zwanger ben dan voel ik mij zo blij/mooi etc), maar zal je net zien dat je dingen krijgt waar je niet op gerekend had en die het toch net iets minder romantisch maken dan je van tevoren denkt. Maaar; je neemt het voor lief. Alles voor de kleine! Fijne zondag! Ik ga mezelf zo weer even naar de sportschool slepen voor de afleiding, zou morgen kunnen testen maar ga het denk ik woensdag doen, maar voor het woensdag is moet ik de vrije dag vandaag de afleiding maar even opzoeken voordat ik de test toch al uit de kast pak haha!

14. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Leuk hè Tinkertje die reacties!!

Wat knap Bren dat je kunt wachten met testen, daar wad ik nooit zo goed in.

Het was hier even genieten bij familie en gaan vanmiddag weer naar huis. Ik heb sinds vanacht steeds kramp in mijn ouderbuik, de steken enzo die ik eerst had werden de laatste dagen steeds minder. Maar dit voelt weer zo eng, lees op internet overal dat het niet erg hoef te zijn maarja. Daarnaast nog steeds geen klachten, wel minder eetlust.

Hoe gaat het verder met iedereen ?

15. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeyy dames,

ik heb weer wat berichten gemist hier :) hier ook een flinke beroerde week achter de rug, het lijkt dit weekend wat beter te gaan. Als ik maar genoeg slaap krijg snachts haha.

maar spannend dames deze ronde. hoop dat er wat dames een positieve test hebben. het liefst natuurlijk allemaal :)

tinkertje even een tip: bel de huisarts!
    ik had ook erg veel last van puistjes toen ik een bepaalde pil slikte, of toen ik er juist mee stopte. het is echt hormonaal. heb toen een stinkende lotion gekregen haha. maar dit mag ook tijdens de zwangerschap. je huid wordt er wel wat droger van maar het werkt echt!

16. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Thansk meis! Denk dat ik dat indd maar even doe vd week... Vreselijk!!!

17. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @tinkertje: vervelend die pukkels, herken het wel helaas. Bij mij ging het vanzelf over na de eerste tijd. Als de dokter er iets voor heeft is dat natuurlijk helemaal fijn.

18. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @mj hoop zo dat ze snel verwijndn zijn er echt heel veel! Schaam me echt!..maarja houden hoop!

Hier inmiddels het bericht op facebook gezet soooodeju joh facebook ontploft bijna allemaal berichten !! Hahaha... Wel leuk dat wel!!

19. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Haha klinkt ook erg leuk tinkertje!
    Ik kon het even niet meer houden, dus net een test gedaan en helaas negatief.. Nu dus afwachten of ik wel nog ongesteld wordt en als dat niet zo is heeft de clomid 50 dus nog niets voor me gedaan.. Dat wordt dan dus weer 12 dagen primoluut tot ik met 100 clomid kan beginnen. Misschien dat ik komende week zelf maar vast contact opneem met de gynacoloog ipv wachten tot vrijdag de 10e (waarna ik waarschijnlijk pas maandag weer primoluut kan halen). Bah.. De eerste clomid teleurstelling is binnen😕

20. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dat is balen bren89 :(

Echt heel jammer. Hopelijk gaat de 100 beter voor je werken.

Deel Deze Pagina