Oh jammer Bren, test over een paar dagen nog een keer en anders hoop ik dat de 100 goed gaat werken voor je! Deniced jij al getest ? En Femme hoever ben jij nu ?
Bij mij is de buikpijn wat minder aanwezig, het heeft plaats gemaakt voor de misselijkheid. Wat is dat toch een rot gevoel, gisteren en vandaag nog bijna niks gegeten, word al misselijk als ik ergens aan denk. En ik ben zo moe! Ik heb het zo met jullie te doen die dit al veel langer hebben. Krijgt je die medicatie alleen als je veel overgeeft of ook tegen misselijkheid? Succes allemaal x
Ahw bren balen meis. Ga je nu vragen of je controle kan krijgen zodat je volgende ronde zeker weet of het wel of niet is aangeslagen? Hopelijk volgende ronde beter nieuws! Hier; vandaag moet ik ongesteld worden en dat ben ik nog niet maar heb al flink wat menstruatie pijn meestal wordt ik het in de avond en zoals het nu voelt komt het eraan 😣 Bloem balen dat je nu misselijk bent, wel fijn om te weten dat de hcg dus lekker door je lichaam giert! Hopelijk kan jij dan ook medicatie krijgen als het echt vervelend wordt.
Pff balen meiden als het deze ronde niet lukt bij jullie zou het echt rot vinden voor jullie!.. @bloem, dacht alleen bij veel spugen, maar ben ik niet heel zeker van.. Tis indd een rotgevoel hoop dat het bij jou al snel beter wordt! Gelukkig is de buikpijn minder!, fijn!!! Sterkte dames !! X
Ja ben ik inderdaad wel van plan Deniced. Had eigenlijk pas 10 juni mijn belafspraak maar heb hem kunnen verzetten naar komende vrijdag. Als er dan nog geen menstruatie is kan ik zaterdag hopelijk de primoluut en nieuwe dosis weer ophalen zodat ik zondag tenminste weer meteen met de primoluut kan beginnen.. Die 12 dagen duren dan weer lang genoeg om alsnog ongesteld te worden en weer met een dosis clomid te kunnen starten. Nog weer even afwachten dus. Merk wel dat het even ontmoedigend is, al dat gewacht.. Ga je vanavond nog afwachten deniced?
Bren dat is balen. Had het de 2e ronde ook hoor meis. Ook echt een teleurstelling. Als eerst alles maar weer eens werkt he. Dan kun je er voor je gevoel pas echt voor gaan! Bij mij was het de 1ste ronde 100 raak. Dus duim met je mee meid. Hopelijk krijg je er dan wel echo's bij want dan zie je veel eerder dat het niet aanslaat. Nu heb je anders een hele mnd voor niets gewacht. Maar goed het kan nog... Even afwachten dus. Deniced balen meid. Hoop dat je gister niet ongesteld bent geworden maar als je al zo'n sterk voor gevoel had. Dus nu moet je over op spuiten? Bloem balen van je misselijkheid. Tip: ga op tijd naar bed. Ik merk dat als ik meer rust/slaap ik minder last heb. In die week lag ik ook geregeld middags even op bed. Het lijkt hier al iets beter te gaan. Maar had dan ook alleen last van misselijkheid en niet overgeven. Kleine beetjes over de dag eten en af en toe een glas cola. Tinkertje hoe is het met je puistjes? Dokter nog gebeld?
@marleen heej meid!, ja nog even gebeld, hij zei dat ik beter even een aantal weken kan wachten, aangezien het soms ineens kan verdwijnen ( hormonaal probleempje)hihi, dus wacht nog even aantal weken af, verder heb ik andere reinigings melk en lotion gekocht wat duurder merk en voor een gevoelige huid, misschien helpt dat ook wel iets, sinds gister mee begonnen dus ben benieuwd
Tis wat met die kwaaltjes he heb ook last van puistjes maar niet zo erg maar eerst had ik dat nooit nu ook hele kleintje in me hals zeg maar. Ben natuurlijk super blij om zwanger te zijn maat vind ook wel dat het geromaniseerd word hoor. Verder gaat hier alles goed al bijna 1 week niet meer gespuugd haha dat is heel wat. Balen dames bij wie het deze ronde weer niet gelukt is blijf voor jullie duimen hoor! ! Succes Xxx
Hier vandaag nog een heel heel licht streepje op de zwangerschapstest, bijna 3 weken na de miskraam. Hcg lijkt dus goed af te nemen. Raar om naar een negatieve test toe te werken iig. Dat je lichaam zich iig weer klaarmaakt voor nieuwe cyclus Afgelopen dagen ook flink wat steken rechts in de zij gevoeld dus hoop eigenlijk op een eisprong. Dat zou wel heel bijzonder zijn omdat ik daar normaal toch gewoon de clomid voor nodig heb.
Hoi Meiden, hier de menstruatie doorgekomen. Dat betekend dus dat ik donderdag begin met prikken. Ik voel dat ik elk moment in huilen kan uitbarsten maar ben op me werk dus hou me sterk. Hopelijk gaat deze dag gewoon snel voorbij. @MJ dat lijkt me inderdaad ook heel apart om naar een negatieve test toe te werken. Hoelang duurt het normaal voor dat alle hcg eruit is? @mailey fijn dat je al een week niet gespuugd hebt!! @tinkertje, hopelijk helpt de nieuwe lotion een beetje xxxxx
@deniced: hopelijk is het snel tijd om naar huis te gaan en lekker op de bank te kruipen met een dekentje. Iig begint er een nieuwe ronde met een nieuwe kans. Hopelijk gaat dit wel voor jou werken! Geen idee hoe lang dat duurt, dat verschilt ook per persoon en hangt af van hoe ver je zwanger was. Stiekem hoop ik dat het gewoon weer gaat stijgen en ik gewoon weer zwanger ben/raak maar die kans is natuurlijk maar heel klein. Moet proberen mezelf daar niet gek mee te maken. Maandag weer de eerste afspraak in het ziekenhuis in ieder geval.
Samen met vriendlief de stad in geweest voor wat kleine hebbedingetjes die we nodig hadden, heb maar meteen besloten om 2 zwangerschapsjeans te kopen hihi, aangezien mn broeken savond vooral wat strakker zitten.. Moet zeggen als je dan zo broek aan doet dan voelt het wel ineens bijzonder hoor!.. En appart zo broek met zo band haha lijkt dan net alsof die van je kont zakt ( wennen!!!) haha.. Voor de rest mezelf lekker verwend bij mn favo winkel ( rituals), en cadeautjes enzo geshopt voor verjaardagen die eraan komen.. Tussen de middag lekker geluncht samen, enorm groot glas verse sinaasappelsap erbij om het af te maken haha, had daar ineens zoooo zin in!!!! Ik zeg heeerlijk genoten!, nu op de bank want ben KAPOT haha ff uurtje slapen.. Fijne dag meiden
Balen deniced! Wel fijn dat je nu meteen door kunt. Oh wat leuk Tinkertje dat is echt genieten. Fijn ook dat je nu vakantie hebt. Mijn vakantie is alweer bijna voorbij kan me bijna niet voorstellen dat ik kan werken als ik zo moe en misselijk blijf. We zullen zien, maandag eerst de echo, kan niet wachten dan weet ik waar ik het allemaal voor doe! Hopelijk krijg jij maandag ook wat meer duidelijkheid MJ.
Lijkt me inderdaad ook gek MJ om naar een negatieve test te werken ipv positief. Ben benieuwd hoe je afspraak bij de gyn gaat verlopen. En Deniced, wat een baler.. Nu hopen dat het spuiten aan gaat slaan! Gelukkig ben ik morgen een dagje vrij.. Even tijd voor mezelf! Donderdag en vrijdag werk ik toevallig thuis dus ook fijn aangezien de gyn vrijdag na half 4 belt om te evalueren.. Hoop dat de begrijpt dat ik bij de volgende ronde(s) echo's wil. Zwangere dames; lekker genieten! Zo'n zwangerschapsbroek lijkt me ook bijzonder. Merk dat ook bij 2 collega's die zwanger zijn.. Maar daar komt nu steeds meer de gedachte; waar is mn oude lichaam (zijn beide 24 weken). Blijkbaar is jezelf naakt in de spiegel zien naarmate de zwangerschap vordert steeds minder prettig...
Ja is inderdaad heel bijzonder!, en oooojaaaaa ik geloof heel erg dat je naarmate de zwangerschap vorderd je echt gaat afvragen whats happend !!!!.. Ben erg benieuwd hoe het zal gaan... Uiteindelijk alles voor het goede doel!!
Meiden hoe gaat het met jullie? Hier even niet zo goed, sorry voor jullie die graag zwanger willen worden en me misschien vinden zeuren. Maar moet het even kwijt. Ik lig nu 3 dagen op bed, ik ben zo moe dat ik de hele dag wel kan slapen. En zo ongelooflijk misselijk en buikpijn er kan echt geen eten en drinken in, alsof ik over vol zit ofzo terwijl ik al 3 dagen bijna niks heb gehad. Ik weet het even niet meer..
@bloem23: zo vervelend, ik ken het gevoel van mijn zwangerschappen, zo verschrikkelijk beroerd zijn en je gewoon daarover schuldig voelen omdat je zo niet echt kan genieten. Probeer je er niet schuldig over te voelen Heb je de ha of Vk al om medicijnen gevraagd? Emasafene werkte hier niet maar Primperan wel. De medicijnen kunnen goed helpen of iig de scherpe randjes eraf halen. Hou jezelf wel goed in de gaten dat je niet uitdroogt. Eten is minder belangrijk maar drinken wel! Sterkte meid! Ben zelf ook niet op mijn best de afgelopen dagen. Voel me best down en verdrietig. Lijkt wel of mijn hormonen opspelen terwijl die toch af zouden moeten nemen Misschien komt er een menstruatie aan. Ik weet het niet.
Bedankt voor je reactie MJ. Je hebt gelijk maar het is zo dubbel. Drinken is belangrijk maar ook dat lukt alleen met kleine slokjes, ik heb nog niet om medicatie gevraagd ik heb maandag afspraak bij de gyn ik probeer daarop te wachten maar als het morgen nog erger is bel ik de ha denk ik, ik vermoed alleen dat je alleen medicatie krijgt als je veel over geeft en dat is bij mij nog niet zo, zit op het randje. Wat vervelend je zo down voelen maar kan het me goed voorstellen. Hopelijk krijg jij maandag ook wat meer duidelijkheid!!
Hoi bloem, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! maar denk dat je lichaam ook echt moet wennen aan die hormonen. ik heb zelf het idee dat het nu bij mij al beter gaat. (sinds eind vorige week) dus misschien moet je het even door. Blijft het zo trek dan vooral aan de bel bij de huisarts!! Succes Mj1984, wat dubbel dan he, dat je eerst een negatieve test moet afwachten. hoelang kan zoiets duren? en hoe kan het eigenlijk dat die test nog steeds positief aangeeft? hcg gaat dus niet ineens weg? deniced succes met de volgende ronde meid. super vervelend voor je maar hopelijk mag het je snel helpen. weten mensen om je omgeving dat je al een tijdje bezig bent of niet? het lijkt me zo frustrerend om iedere maand weer ongesteld te worden terwijl je van jezelf toch eigenlijk mooie cyclussen hebt. sterkte meiss!
@bloem ach meissie toch!, snap je heeeeel erg goed! Ik heb me zo ook 2 volle weken gevoeld!, ik zou even de ha bellen voor de emasefene etc, bij mij hielp datheel erg goed!, gewoon doen, niet wachten!... @deniced pff meid klote!, hopelijk deze ronde mee geluk mijn duimen draaien voor je meid!! @mj damn wat een ellende eej!, heel veel succes en geluk komende ronde !! X