Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @tinkertje: dank je voor je lieve reactie

We hopen erop en en wachten dan af hoe het uitpakt. We hebben goede hoop omdat ik de tweede zwangerschap zo snel zwanger was. We zullen zien. Geduld is helaas een schone zaak :D

Fijn weekend allemaal!

2. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    Boekhoudkundig Medewerker
    NULL
    Hoi meiden,

Hoe is het?

Hier ben ik al.3 dagen aan het testen met ovulatietesten.
    Helaas nog geen hele donkere streep. Hij word wel steeds donkerder. Morgen dus helaas nog geen iui.
    Vind ik wel lastig want nu had ik vrij genomen en moet ik die dag dus weer intrekken en dan afwachten wanneer ik nu moet.. weet iemand of het invloed Heeft op de ovulatietest Als je bijvoorbeeld heel kort hebt geslapen?
    En doen jullie deze test vroeg in de ochtend?
    Hoe is het met jullie meiden?

Xxxx

3. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @deniced: hier sinds maandag elke avond rond half 8 getest en eigenlijk elke dag 2 dezelfde strepen (de controle streep donkerder als de test streep)

Denk nu eigenlijk wel dat ik mijn piek gewoon heb gemist :( We hebben wel om de dag gevreeën dus dat zou goed moeten zijn

Ze zeggen ook dat je met 2 testen per dag betere resultaten hebt maar dan gaan die testen wel weer heel hard

Vroeg in de ochtend met je eerste plas schijnt weer niet goed te zijn en teveel drinken vooraf ook niet.

Lastig hoor

Hopelijk komt je piek snel zodat je voor IUI kunt

4. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Hoi MJ,

wat gek he dat je je piek kan missen, had weleens iets gelezen over een korte LH piek, dan zou je dus inderdaad 2 keer per dag moeten testen maar ik gebruik de testen van ovulady en die vind ik niet echt goedkoop!! Gelukkig heb je om de dag gevreeen, moet idd dan goed zijn zo!

hier nieuws, vandaag een positieve ovulatietest en dus morgen de IUI!! vet spannend de eerste keer. ben echt benieuwd.

5. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Wauw spannend denieced!! Success !!!

Indd 2x daags met ovu testen is beste ik heb dat toen ook gedaan ( gebruikte van zwangerenkids redelijk goedkoop! Hier kon ik elke keer goed positief mee testen!..
    Smorgen na 10uur is beste testen of 2 uur nadat jr wat gedronken heb ( zeggen ze) ik heb me daar altijd wel aangehouden..
    Blijft altijd eng en onzeker die ovutestjes😞, maarja wie niet waagt...

Succes meissies!!

6. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Dank je wel tinkertje!! je bent de 12 weken voorbij!!!
    Hoe voel je je?
    goed om te weten dat die het ook goed doen, voortaan die maar halen dan.

7. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @denieced jaaaa :D woensdag 13 weken woeehoe!! Voel me goed!! Ben vd medicatie af, alleen nog in extreme rot dagen neem ik nog 1 tablet maar die zijn zelden!.. Energie ook weer een beetje terug!

Avondeten is nog een drama!! Maarja komt ook wel goed, ben allang blij dat ik me wat beterder voel! :)

Jaa werkte prima bij mij! En betaalbaar haha

8. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend morgen deniced! Ben benieuwd.
    Ik kocht ze altijd online bij sensitest die zijn erg goedkoop en werkte bij mij goed, gyn zei meteen zo goedkoop mogelijk doen.

Hier gaat het nog niet echt, heb me helaas weer ziek moet melden voel me erg beroerd vergeleken met vorige week. Heb mijn collega's maar op de hoogte gebracht want 3 weken buikgriep geloofd niemand haha. Ze reageerden heel leuk. Gebruik nu geen medicatie meer alleen op dagen dat het echt niet gaat.

Fijn dat je je goed voelt Tinkertje!

9. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @deniced: gebruik hier ook sensitest, redelijk betaalbaar

Fijn een positieve test. Spannend zeg! Heel veel succes morgen!

Vandaag wat licht bloedverlies en een opgezette buik. Enorm rommelende darmen en duidelijk een steek aan de linkerkant gevoeld.

Ik zou er een innesteling in kunnen herkennen maar probeer mezelf maar niet gek te maken. Het gaat immers nog wel een tijdje duren voordat we daar antwoord op hebben. Zou wel echt heel bijzonder zijn als het zo snel en helemaal op de natuurlijke manier zou lukken.

10. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Succes vandaag denieced!!!

@mj dat zou geweldig zijn! Ik duim en hoop voor je !!

Hier hebben we a.s donderdag de 12 weken echo en maandag de 20e hebben we de geslacht bepaling !! :D :D

11. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal heb weer veel gemist zie ik.

Spannend vandaag Deniced succes!

Fijn dat je je beter voelt tinkertje!!

Bloem wel fijn dat je meestal zonder medicatie kan.

@ mj ook weer spannend he bij alles wat je voelt denk je toch zou het?

Hier inmiddels al ruim 18 weken. Helaas kan ik nog niet stoppen met medicijnen voor de misselijkheid, en voel ik me nog steeds niet goed en veel moe en weinig energie maarja ik heb het er graag voor over! Maandag heb ik weer zo'n groeps consult en die vrijdag erop 20 weken echo. Dus dat zijn weer leuke dingen om na uit te kijken!

12. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @ tinkertje: spannend zeg! Heel leuk, lekker genieten!

@mailey: vasthouden aan de leuke dingen inderdaad. En al bijna 20 weken echo!

Hier vanochtend zelfs wat misselijk en gewoon echt heel warm en zweterig, net een opvlieger.

Ben mezelf al weer aardig gek aan het maken met symptomen zoeken en herkennen. Moet echt proberen het een beetje van me af te zetten want kan toch voorlopig nog niet testen. Maar dat valt niet mee hoor :)

13. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat vervelend mailey dat je nog steeds zo beroerd bent. Ben je nog wel aan het werk?

MJ ik hoop het zo voor je, dat zou toch erg bijzonder zijn.

Succes vandaag deniced.

14. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Het gaat inderdaad snel met alle berichtjes als je even niet kijkt! Maar dat de misselijkheid bij een aantal dames zo aanhoudt is niet fijn!

Mj; ik ben erg benieuwd! Zou super zijn als het zo mag zijn!!

En Deniced, begrijp ik goed dat de IUI vandaag was? Hoe was het?!

Ik moet nog t/m zondag primoluut nemen om ongesteldheid weer op te wekken om daarna pas weer te starten met 100 clomid, dus probeer me maar even op werk te richten.. Blijft balen dat die 50 niks deed. Probeer hoop te houden dat de 100 gaat werken dus wat mij betreft mag de komende anderhalve maand omvliegen zodat ik daar het antwoord op heb!!

15. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @bren: snap het helemaal, kon je soms de klok maar vooruit zetten :cool:

Vandaag ook nog wat bloedverlies. Herken dat niet zo van eerdere zwangerschappen maar wat ik op internet lees kan dat wel bij innestelingsbloeding.

We moeten maar geduld opbrengen en duimen ons intussen dan maar gek ;)

16. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    @bloem ik werk 27 uur per week en ben nog steeds gewoon aan het werk. Dat kost me w veel energie waardoor ik thuis bijna nergens aan toe kom maar me vriend helpt en ik heb een hele lieve moeder die me altijd wil helpen.

@deniced Hoe is het gegaan vandaag?

17. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Heeej meiden!

12 weken echo gehad alles was goed met de frummel!! :D goed gegroeid en behoorlijk bewegelijk! Haha, ennnn hij/zij was weer vrolijk het zwaaide weer even haha leuke foto's!

Uitgerekende datum is vast gezet op 23 december!..

Maandag weten we ( als goed is als het mee werkt) het geslacht!!!!

18. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Hoi meiden!!

@mailey wat vervelend meis dat je je zo blijft voelen, hopelijk wordt het snel beter.
    @bren nou ik hoop dat je snel ongesteld wordt dan kan je lekker verder! en dan duimen dat de 100 wel aanslaat.
    @MJ spannendde dagen dus!!!!!!
    @tinkertje wat fijn om te horen!!! ben heeel benieuwd of het een jongetje of een meisje wordt!! spannend hoor.

Hier is de IUI dinsdag goed gegaan, het was echt 2 tellen werk! daarna nog 15 minuten blijven liggen en toen ben ik door gegaan naar het werk. je voelt er helemaal niks van. Ik hoop dat het deze maand eindelijk raak is! Wat wel vreemd was dat we na het schoonmaken van het zaad nog 4.5 miljoen over hadden, dit is goed voor de iui maar we hadden een groter aantal verwacht omdat we met de semenanalyse op 60miljoen zaten. (althans hij:p ) het was wel maar van 1 dag opgespaard omdat we een beetje aan het zoeken waren met de dagen omdat ik niet precies wist wanneer me ovulatie zou komen. volgens de arts kon dat er goed mee te maken hebben. ik weet niet hoeveel het was voordat het werd schoongemaakt. ik heb het vaker hoor, dan heb ik zoveel vragen maar achteraf pas!!! ik hoop zo dat het deze maand eindelijk lukt!!! nu de ellendige wachtweken weer.

19. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @deniece!! Meid wat goed dat het gelukt is! En wat is het spannend !!!!!!... Ik duim keihard dat het meteen gelukt is deze keer meid!!
    En kwa aantallen... Uhh geen idee hoe dat zit..

Meid spannend! Nog even geduld !!

20. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat het gelukt is deniced, nu 2 weken wachten? Ik duim voor je.

Oh super leuk voor je Tinkertje een goede echo, ben benieuwd maandag!

Knap dat je gewoon werkt mailey.
    Ik zit nog steeds ziek thuis, hoop het morgen weer te kunnen proberen.

Kom net bij de verloskundige vandaan, omdat ik zo misselijk blijf en overgeef moest ik mn urine laten testen. Er is een spoor van kentonen gevonden maar valt dus nog mee, als dit volgende week meer word betekend het dus dat ik uitdroog. Oh ik hoop zo dat dit snel overgaat. Wat doen jullie om genoeg vocht binnen te krijgen ??

Deel Deze Pagina