super fijn dat het spugen een eind over is Bloem hopelijk de misselijkheid ook snel weg!. jaaaa joh duurd zeker lang! elke dag denk je damn wat duurd dat lang zeg! ik mag toch verdorrie hopen dat de kleine wurm er nu wel goed voor lig anders WEEER wachten hahah.. we gaan ervoor!! nog 2 dagen! en dan is het om 20.15uur zover hihi. Fijn weekend meiden!!
Ik ben weer ongesteld geworden. Super pijnlijk. Hebben bezoek maar ik hield het niet meer om normaal te doen :s. Dus zit nu boven in bed. Ik weet niet of dit oke is. Ik bedoel lichamelijk dan. Maar ook psychisch hoor, had toch weer hoop, hate myself for that! Is ook veel te vroeg..... zit pas op 11 dpo, dus mocht donderdag pas testen. Snap dit niet, meestal ben ik te laat. Maar ja wel eerste ronden met puregon nu. Is wel een sneltrein ronde.... sowieso heeft deze cyclus maar 22 dagen geduurd.
Hoi allemaal, @deniced, balen dat de iui officieel mislukt is, hopelijk volgende ronde beter ! Probeer de moed erin te houden! Sterkte! @bren lijkt me idd vervelend zo zonder echo's... fijn dat je er toch met collega's over kunt praten. Ik had ook 1 collega die er vanaf wist en dat is bij al doe teleurstellingen zeker fijn! Succes! @secretangel probeer maar lekker van je vakantie te genieten. Hier is het rot weer! Zou idd ook even bellen als je terug bent en er is niks veranderd. @tinkertje mooi geschreven je ena laatste berichtje helemaal mee eens! Spannend morgen he ven benieuwd! Geniet ervan! @bloem fijn dat het overgeven gestopt is! Nu hopen dat de misselijkheid ook snel stopt. Leuk een goede echo! Wok hebben wel een combinatie test gedaan vooral ook omdat mijn vriend meter zei ja doen we. Achteraf weet ik niet of ik het zou doen want 1 op 500 noemen ze al verhoogd risico dan ga je verder onderzoeken en dan ben je al zo ver in de zwangerschap dat ik niet dacht dat ik er dan nog iets mee zou willen doen. Maar het kan geen kwaad natuurlijk bij ons was gelukkig alles goed. @twinkk ah snap dat je verdrietig bent. En dat is heel normaal hoor! Sterkte! Hier woensdag 20 weken echo gehad en hij is helemaal goed gekeurd! echt mooi wat ze allemaal zien. Hartje, longen, nieren maag, slagaders,Hoe zijn bloed stroomt. En alles zit waar het hoort te zitten dus dat is super. Verder ben ik de medicatie aan het afbouwen van 2 tabletjes naar 1 per dag en dat lukt wel. Al heb ik sindsdien wel weer 2x over gegeven maar dat in 1 week is niet zo erg. Het gaan langzaam maar gelukkig wel steeds een stukje beter. Ik voel hem nu wel an en toe nog niet heel vaak en heel duidelijk maar dat kan komen omdat mijn placenta aan de voorkant licht. Nou fijne avond nog allemaal. Liefs mailey
Heeej mailey!! Wauwwww wat goed!!! Super fijn dat alles goed gaat met de kleine man!! Hahaha ja gek he dat ze dat zien! Wonderlijk!!!.. Ik ben ook op dir manier van de medicatie afgekomen, dus heb goede hoop voor je!, ging echt precies zo!.. Ik voel ook steeds meer vd zwangerschap, mn baarmoeder voel ik dagelijks behoorlijk goed ( vooral savonds), en steeds meer jeuk/kriebels aan mn onderbuik hihi.. Ben zooo benieuwd waneer die kleine gaat aandienen! Ben echt benieuwd hoe dat voelt! Zoooo benieuwd naar morgen hoop echt dat hij/zij mee werkt! Hahah @twink aaahw meissie sterktee!!!
Hier weer een berichtje van mij. Sinds zaterdag zijn we weer terug van vakantie helaas. Ben wel weer een beetje uit mijn dipje gelukkig. Al was het niet echt fijn dat een collega vandaag vroeg wanneer ik ook al weer was uitgerekend Vandaag dag 16 dus we doen weer ons best. Nog geen verandering te zien op de ovulatietesten. Probeer er nu 2 per dag te doen en hopelijk een eisprong te vinden. @ tinkertje: spannend, weten jullie nu het geslacht? @ mailey: wat een mooi nieuws! Genieten weer, fijn dat je ook aan het afbouwen bent @ twinkk: wat erg meid, sterkte! Ik voel met je mee @bloem: fijn dat het beter gaat, nu zo doorzetten hopelijk 😊
Wat een mooie echo mailey! Fijn dat alles goed is. En gelukkig dat de misselijkheid minder is. Oh nog spannend MJ, ik had volgens de ovulatietesten pas rond dag19 eisprong dus wie weet komt het nog. Wat leuk een dochtertje tinkertje, zoals je al een beetje dacht!! Super. Ik ben sinds het weekend weer halve dagen aan het werk en gaat redelijk. Sochtends nog wel overgeven maar knapt in de middag wat op dus als het zo blijft ben ik helemaal blij. xx
@tinkertje: leuk!!! Nu kan het shoppen echt beginnen @bloem: ja herinner mij van eerder ook dat het later kon zijn dus we wachten af. Fijn dat je weer halve dagen werkt. Rustig opbouwen nu
hoi dames! hier ook weer even een berichtje van mijn kant! Inmiddels 13 weken en alles gaat goed. Ben ook erg benieuwd naar het geslacht, maar twijfel een beetje om dit vanaf 15/16 weken te doen. Komt wel goed uit, want dan kunnen we in onze vakantie al mooi een beetje shoppen. Maar wat als ze het geslacht fout hebben? Iemand ervaring mee? Tinkertje wat leuk een meisje!!!! super joh, gefeliciteerd!!hoeveel wkn ben jij nu? kan het aan je banner niet zien. en maley wat een mooie foto vd echo zeg! geniet er lekker van! Bloem fijn dat het iets beter gaat! Hopelijk verdwijnt de misselijkheid snel! Twinkk wat k*t zeg en wat een korte cyclus had je dan nu. Hoe gaat het nu verder? Deniced hoe is het met jou? Ook een domper dat je weer een nieuwe ronde in moet meid. Maar hopelijk mag het nu met spuiten wel snel raak zijn. Mj hoe is het nu met jou? jij mag er weer helemaal voor gaan nu toch? hoop snel een goed bericht meid!!!
Vanochtend leek het toch wel erg op een positieve ovulatietest. Vanavond nog een keer testen en natuurlijk klussen. Klussen jullie dan de volgende dag ook nog een keer of wachten jullie weer een dag?
Oh zo leuk lekker shoppen Tinkertje. De naam waren jullie al uit toch ? MJ dat is fijn een positieve ovulatietest, savonds nog steeds positief? Nee bij ons was het wisselend, soms deden we het 2 dagen achter elkaar en dan weer dagje niet gewoon hoe het uit kwam. Als je het wat afwisselt en 3/4 x per week seks hebt zit je wel goed.
hoi meiden, ik ben al een tijdje niet geweest, ik krijg normaal altijd mailtjes als er iemand wat plaatst maar heb nu niks ontvangen?! apart he?! @ Lieve twinkk, dikke knuffel voor jou vind het zo rot om te lezen. Weet je wat ik heel erg heb?! dat ik in plaats van hoopvol te zijn steeds aan het doemdenken ben. ik vind het ook psychisch heel zwaar, het is een eenzame weg die je moet bewandelen met heel veel vallen en opstaan en zonder garanties... blijf vooral de hoop vasthouden meis, ik weet dat dat moeilijk is want dat vind ik ook. krijg elke keer ook zo een gevoel dat me lichaam het gewoon niet kan niet weet wat het moet doen echt verschrikkelijk. heb zelf nog bijmezelf gedacht misschien helpt zo een pregnyl spuit wel omdat me lichaam dan weet wat voor hormoon het moet aanmaken om zwanger te worden. het klinkt ook heel stom als ik het zo schrijf. ik prober heel gezond twee keer per dag fruit te eten en dan vooral de superfoods. vorige week heb ik ook heel geergerd me fruit weg gegooid op het werk toen ik ongesteld werd. Eergister was ik zo moe en was in bed tv gaan kijken, schrok ik ineens, drie kwartier te laat voor me gonal f!! ik voelde me zo schuldig. hoe kun je nou iets wat zowat je leven overneemt vergeten! ik heb hem meteen alsnog gezet maar goed. ik heb deze ronde erg veel last van hoofdpijn, zelfs de paracetamol heeft een beetje moeite om dat te herstellen. vrijdag heb ik de follikelmeting eerste van deze maand, volgende week is het lasting voor mij om heen en weer te gaan op het werk, dus ik ga proberen om met de ovulatietesten te doen en dan alleen voor de IUI heen en weer te gaan. ik hoop dat je weer snel de kracht bij mekaar hebt verzameld om toch door te gaan! we moeten mekaar er maar doorheen slepen! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx @ tinkertje, wat leuk!!!!!!!!!! een dochtertjeeeeeee. gefeliciteeerd tinkertje! wat heeerlijk dat shoppen. @mailey, leuk om weer van je te horen en wat een prachtige echo! ik ben zo blij te horen dat alles goed zit meis! Geniet er lekker van. @marleen, wat gaat het snel!!! 13 weken alweer, de tijd vliegt echt. Ja wat jij zegt, stel ze hebben het verkeerd? daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. het shoppen is natuurlijk wel hartstikke leuk!! anders begin je vast shoppen voor de basic dingen @mj - fijn dat je hebt genoten van je vakantie en dat je beetje bent opgeknapt. ook super dat je positieve ovulatietest hebt! ik heb eigenlijk nooit eerder met ovulatietesten gedaan alleen nu en dan krijgen we iui ( dus moeten we officieel van te voren "onthouden" ) @bloem, fijn dat het wat beter met je gaat! hopelijk kun je straks volop genieten. ik hoop dat ik niemand ben vergeten. xxxxxxxxxxxxxx
@bloem: s avonds was hij nog beter met 2 dikke strepen. Misschien dat het s ochtends te vroeg was om te testen maar dat kon even niet anders. Vanochtend was het weer wat lichter. Ben benieuwd wat het straks is. We hebben gisteren iig geklust en denk dat we dat vanabond voor de zekerheid nog een X doen.
Ohh wat fijn MJ. Dan is de kans wel groot dat vandaag je eisprong is. Voel je hem niet? Vooral doen waar je je goed bij voelt! X
Tinkertje gefeliciteerd!! En fijn dat het bij dr andere zwangere dames ook goed gaat! Zou ook twijfelen hoor bij een geslachtsbepaling na 15 weken, maar de je nieuwsgierigheid onder controle houden is ook lastig! Ik zit inmiddels op cd 16 na gebruik van 100 mg clomid, maar nog geen positieve ovulatietest tot nu toe.. Blijf de komende dagen nog testen, maar moed zakt met de dag weer wat meer in mijn schoenen.. Als 100 niet werkt blijft alleen de 150 nog over wat de pillen betreft.. Maargoed; proberen mijn angsten nog even onder de tafel te stoppen! 28 juli weer de volgende belafspraak en weet ik ook of het geholpen heeft of niet.. Dusss we gaan maar weer afwachten! Vandaag maar even geshopt om mezelf op te vrolijken 😁!
@bloem: heb vanmiddag wel wat steken gevoeld ja maar of dat ook de eisprong was weet ik niet. Afwachten maar 😊
Mj spannend hoor hoop dat het idd je eisprong was! @bren ik snap dat de moed je in de schoenen zakt ik hoop dat je snel een eisprong krijgt en anders gaat de 150 vast ze werk doen!!! En dan krijg je echo's? Dat is ook fijn. Hier; vanmorgen een follikelmeting gehad, links een ei van 10 mm en rechts 1 van 10.5 mm. Ze waren dus een beetje klein vorige maand zat ik al op 15.5 op cd 10. Nu is het dus nog even afwachten wanneer de iui zal plaats vinden. Maandag moet ik terug komen om te kijken of die groeit. Volgende week is me laatste week voor de vakantie dus is beetje lastig met vrij nemen dus ik hoopte dat ik gewoon vandaag weer op 15mm zou zitten. Deze maand zal me cyclus dus wat langer zijn. De arts ging proberen of ik maandag voor het werk terrecht kan dat zou onwijs schelen. Hoe is het met de rest van de meiden?