Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Helaas vandaag lijkt het te zijn begonnen.

Uitjanken en weer opnieuw beginnen zullen we maar zeggen :(

Ik heb wel altijd dramatische timing met menstruatie. Bloedheet en het is weer feest :)

2. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Ooh MJ wat onwijs vervelend!! Schiet nog niet op... Hier zit ik nu op cyclusdag 29.. Maar deze maand ovulatietesten gedaan na 100 mg clomid te hebben gebruikt en helemaal niks! Dus nu wachten tm dag 36, dan heb ik weer een belafspraak en ga ik door naar 150 mg clomid waarschijnlijk. Heb zelf erg het gevoel dat het bij mij ook tot spuiten aan gaat komen, maar eerst maar weer afwachten, zal toch de procedure zoals het lumc het bedenkt moeten volgen. Volgende ronde met 150 krijg ik wel echo's, tot nu toe niet gehad.. Echo's lijken me erg fijn, kan ik tenminste zien of er iets gebeurd!

Heb net even bij moeten lezen en soms raak je inderdaad even het spoor bijster.. Maar wel goed om te lezen Dat de IUI goed is gegaan Twink! Hoe is het nu?

En secretangel, vervelend die bijwerkingen. Ik heb mega haaruitval van de clomid, echt niet leuk meer. Ga dat bij mijn belafspraak wel aangeven, maar ben bang dat ik het moet accepteren..

Deniced hoe is het nu met jou?? En zwangere dames, hoe gaat het in dit warme weer en de misselijkheid?!

3. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh wat balen MJ. Misschien wel fijn om te weten dat het weer aangeslagen is en je door kan naar de volgende ronde!! Succes.

Bren dat is jammer, het wachten is ook zo lastig. Heb je niet getest ? Hopelijk is het toch aangeslagen en anders nog kans met de 150. Niet opgeven elke lichaam heeft een andere hoeveelheid nodig dus wie weet!!

De laatste dagen gaat het redelijk hoop dat het zo blijft maar ben nog steeds bang dat het gewoon een paar goede dagen zijn. Nog wel misselijk maar af en toe en minder overheersend. Ik ga volgende week een weekje op vakantie naar mijn man die een paar maanden in het buitenland zit en hoop me dan gewoon ook goed te voelen!

Hoe gaat het verder met iedereen? Geniet van het mooie weer x

4. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!
    @mj balen weer zeg! Gewoon even verdret hebben hoort erbij hoor!

@ twink spannend dat afwachten

@Deniced Hoe is het met jou?

@seceet angel spannend vrijdag je echo!

Wat vervelend dat sommige zo'n last hebben van de clomid

Hier maandag weer controle gehad en alles was weer goed:D. Begin me ook eindelijk wat beter te voelen zelfs zonder medicatie. Heb niet veel last van het warme weer op het vocht vast houden na en noet teveel doen natuurlijk.

Nou probeer allemaal maar te genieten van het lekkere weer.

Groetjes mailey

5. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Sorry dames... zit op mijn mobiel dus even niet in de mogelijkheid om te reageren op vorige berichten.

Even dikke stress hier. Ben onderweg naar werk, kom ik er achter dat ik de foliumzuur/ etos zwanger worden tabletten ben vergeten in te nemen! En ben pas om half 12 thuis. Wat neem ik mezelf dat kwalijk zeg. Sowieso bij ieder dingetje denk ik dat ik het vast weer verpest heb. Als ik zit te stressen om iets bijvoorbeeld, of te hard werk. Heb het gevoel helemaal zen te moeten zijn constant. En dat lukt niet. Net op het station in paniek naar de etos. Hadden ze ze daar niet. Dus maar gewone foliumzuur gehaald. Stond op het punt om in tranen uit te barsten daar.

Ook hoorde ik gisteren dat iemand zwanger is die ik het absoluut niet gun. Of ja, haar wel, maar hem niet. Ben ik niet van maar laten we zeggen dat ik er goede redenen voor heb. Ik weet nog dat ik 2 en een half jaar geleden met hen sprak over mijn kinder wens en dat we begonnen waren. Zei vertelde toen dat ze niet wisten of ze wilden en iig voorlopig nog niet enzo. Had ik dus ook echt niet verwacht dit. Zal wel weer snel gegaan zijn...

6. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @twinkk: he wat een klote situatie zeg. Probeer jezelf niet schuldig te voelen over 1 dagje. Dat zal echt het verschil niet maken hoor meid!

Hier vandaag weer begonnen met eerste tablet clomid 50. Maandag 1 aug eerste echo op dag 13. Ik ben benieuwd. Hopelijk weer een mooie eisprong en een nieuwe goede kans

7. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Grrrrr had ik een heel bericht getypt, wil ik hem plaatsen zegt de site dat ik niet ingelogd ben…. Zucht…. Poging 2 dan maar.

Balen MJ dat je ronde niet gelukt was, maar zo te zien ben je al vol goede moed met de volgende begonnen. Succes weer!

Wat voor ovulatietestjes gebruik je Bren? En mogen we met je meekijken? Ik heb deze maand voor het eerst de clearblue digital ovulatietestjes gebruikt. Wel erg duur, maar heel duidelijk. Ik was bang dat ik te vroeg was begonnen, maar mijn laatste was gelukkig positief.
    Op welke dag zit je nu? En wat gebeurd er dan op cd36? Moet je dan je menstruatie opwekken of kun je daar op wachten? Wel fijn dat je bij de volgende ronde echo’s krijgt. Misschien heb je zelf je piek gemist en heb je er toch een eisprong gehad? Ik hoop het voor je. Haaruitval weet ik nog niet. Na ik dat van jou gelezen had ging ik er natuurlijk gelijk op letten en dacht ik dat het iets meer was. Maar kan ook zijn omdat ik er nu ineens op ga letten. Hopelijk heb je nog genoeg over en stopt de uitval snel. Misschien heb je iets aan biergisttabletten?

Wat fijn dat je je wat beter voelt Bloem! Hopelijk heb je volgende week een goede week. Lijkt me best lastig als je man zo lang in het buitenland zit. Zeker als je je niet fijn voelt. Maar volgende week dus lekker een weekje samen? Waar ga je naartoe?

Super dat je je ook beter begint te voelen zonder medicatie Mailey, datn kun je toch meer genieten van het zwanger zijn he? Helpt het dat het ietsje koeler is? Al is het natuurlijk nog steeds wel heel warm. Inderdaad lekker rustig aan doen.

Niet zo stressen hoor Twinkk, je kunt best een dagje missen. Het gaat erom dat je een bepaalde spiegel in je bloed hebt. Daarom raden ze je ook altijd aan om een maandje van tevoren te beginnen. Maar als je het een dagje vergeet, of pas ’s avonds inneemt kan dat echt geen kwaad hoor. En zo te zien heb je het nog opgelost ook. Rustig aan ;) En je de hele tijd zen voelen, lukt denk ik niemand hoor. Of je moet net op vakantie zijn. Maar ook als je niet zenn bent kun je zwanger worden hoor. Ik zat bij mijn dochtertje echt in een rotperiode op het werk, net een burn out gehad enzo. En toch zwanger geworden. Dus blijf erin geloven, het komt goed! En als het niet lukt deze ronde, komt het echt niet door een pilletje meer of minder of jouw state of mind. Lastig dat ze zwanger zijn terwijl je het hem niet gunt. Ik zou proberen om je er niet te druk om te maken en erboven te staan. Hoewel dat makkelijk gezegd is dan gedaan natuurlijk, want ik ken jouw verhaal met hem niet.

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad, dat was teleurstellend. Er waren nog geen eitjes gegroeid. Mijn baarmoederslijmvlies was 6mm, dus ook nog niet klaar voor een eisprong. Eenmaal uit het ziekenhuis had ik echt een onwijze dip. Natuurlijk wist ik dat het kon gebeuren, sterker nog, ik had zelf het idee dat dit het niet ging doen. Maar omdat ik zo’n buikpijn had gehad, had ik gehoopt dat het toch wat had gedaan. Nu heb ik op woensdag opnieuw een echo. Dan zit op
    cd16, ik ben heel benieuwd of er dan wel wat te zien is.

Wanneer stoppen ze met een ronde?
    En wanneer weten ze of je clomid resistent bent?

Pfff mijn hoofd zit vol met vragen. Ik schrok wel van mijn eigen reactie. Moet echt nog een modus vinden om hier mee om te gaan. Heb maar gelijk een parkeerkaart gekocht bij het ziekenhuis. Ga daar vast nog wel vaker komen. Fijn weekend allemaal!

8. Nouk2016

Nouk2016 Lid

21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben onlangs ook begonnen met Clomid 50 vanwege zwangerschapswens icm pcos.

Mag ik me in jullie post mengen?
    Vind het wel fijn om ervaringen te delen. Eigenlijk niemand in mijn omgeving is namelijk op de hoogte.

Groetjes Anouk

9. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Nouk, tuurlijk mag je je hier melden. Welkom! Jammer dat het nodig is natuurlijk. Wat is je verhaal? Hoe lang zijn jullie bezig en wat heb je allemaal al meegemaakt?

MJ, succes weer deze ronde!

Thanx Secret angel! Dat is wel geruststellend! Als ik het tegen mijn vriend zeg dan zegt ie steeds dat ik gewoon sowieso niet zo moet stressen.... :S. Dat helpt mij niet echt :p.
    Mja die persoon, die maakt mij het leven zo zuur dat ik gewoon echt een hekel aan hem gekregen heb. Dat heb ik niet vaak. En vanavond zie ik ze ook nog op een feest. Waar ik ze dan natuurlijk moet feliciteren, officieel weet ik nog niet van hun zwangerschap. En daar komen sowieso heel veel zwangere mensen en mensen met kinderen. Echt geen zin in :(.
    Ah en wat balen zeg dat het nog niet aanslaat. Misschien komt het later of moet je een hogere dosis. Is even een frustrerende periode van uitproberen wat werkt voor jou maar er zijn nog genoeg methodes. Ik was in het begin op dit forum allemaal aan het panieken over hormoon injecties maar nu ben ik helemaal fan. Wie weet wordt dat het wel.

10. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Hooi

@secret angel, zit nu op dag 33 en heb de hele maand ovulatietesten van clearblue gebruikt. Werkte wel erg prettig.. Als ik de 27e weer een gynacoloog spreek wil ik overleggen of ik mag gaan spuiten ipv ophogen naar clomid 150.. Geloof niet dat die pillen bij mij het werk doen, naast de haaruitval... Wat kunnen biergistpillen doen eigenlijk? Nog nooit van gehoord... En wat bedoel je met meekijken? Bedoel je onder je berichten een soort tijdlijn, want ik heb nl nog niet uitgevonden hoe dat moet en waar je dat kan aanpassen!

@twink, wat vervelend ook he zulke situaties.. Herken t wel een beetje hoor en die eicellen lijken soms wel te koop bij de jumbo.. Zwangerschappen komen ook in mijn omgeving als paddestoelen uit de grond zonder dat het enige moeite lijkt te hebben gekost... Succes dit weekend!!

@nouk, welkom! Ben ook erg benieuwd naar je verhaal en goed dat je meepraat, voor mij is het heel helpend! 😊

11. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Oh heb het gevonden geloof ik.. Nu kunnen jullie bij de berichtjes zien hoe de zaken er bij mij voorstaan haha!

12. Marleen92

Marleen92 Actief lid

13 okt 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!
    weer even een berichtje van mijn kant. Hier gaat alles goed. Inmiddels te horen gekregen dat we een meisje krijgen. Helemaal blij.

Tegelijkertijd tegenstrijdig om dit hier te plaatsen. Waar meiden nog hard hun best doen om zwanger te kunnen raken. Maar, en dat kan ik hier wel zeggen geloof ik, ik had er vooraf en in het traject meer moeite mee van meiden waarbij het lijkt alsof alles zo maar aan komt waaien.

Het is en blijft zo apart dat de 1 wel zwanger raakt en de ander maar niet. Nu had ik overduidelijk pcos zonder cyclussen. Maar bij sommige vrouwen is er een onverklaarbare reden. Hoe dan ook lastig.

Twinkk ik las je verhaal over de etos pillen. Probeer daar inderdaad rustig onder te blijven meid. Je hebt waarschijnlijk nog genoeg van die stofjes in je lijf. Dus dit komt wel goed. Ik heb voordat ik aan het traject startte van alles geprobeerd, maar deze pillen hielpen niet. Ook een duurder potje van iets. Ben de naam even kwijt. Maar ook dat hielp niet. Afvallen, accupunctuur. Noem maar op!

Toen de clomid 50 niet meer aansloeg ben ik me eens in de voeding gaan storten. Ik ben echt van mening dat veel vrouwen tegenwoordig pcos hebben omdat in en over allerlei voeding tegenwoordig wel rare troep gespoten wordt. Hoe kan het immers dat er nu veel meer vrouwen pcos hebben dan vroeger?
    Wij zijn hier thuis biologisch gaan eten, en heb melkproducten aan de kant gezet.
    In deze maand sloeg de clomid 100 aan en werd ik zwanger!!

Ik zeg niet dat het hier door komt, maar ben nog wel sterk van mening dat al die rare troep wat er in voeding wordt getopt EEN reden kan zijn waarom ik geen cyclus heb.
    Heb me nu dan ook voorgenomen om na de zwangerschap me aan te melden bij een hormoonadviseur speciaal gericht op voeding in sport.
    Want in de tijd dat ik geen cyclussen had ben ik ook echt zoveel aangekomen :(

Of ik ooit weer aan de pil ga is de vraag, want ook dit is in principe troep. Aan de andere kant, iedere maand een menstruatie doet voor mijn gewicht blijkbaar zooveeel!!

maar goed, voor mij iets wat even in de ijskast kan "gelukkig"

maar wilde toch graag even mijn verhaal doen :)

Ik wens alle dames die nu vollop in het traject zitten enorm veel succes!! Ik houd deze pagina in de gaten en hoop echt binnenkort weer iemand te kunnen feliciteren!
    Ook alvast een hele fijne zomervakantie gewenst. Wie weet wat dit voor goeds mag meebrengen!

13. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #833 Bloem23, 24 jul 2016
    Laatst bewerkt: 24 jul 2016
    Welkom Nouk! Ben benieuwd naar jou verhaal.

Twink het is echt niet erg als je de vitaminepillen af en toe een dag overslaat. Je hebt genoeg reserves!

Ohh Marleen wat leuk een meisje!! Nu kun je gaan shoppen wat een heerlijk idee.

Mailey wat fijn dat je je wat beter voelt, geniet ervan! Ik heb morgen de eerste keer centering pregnancy, dat doe jij ook toch ? Ben erg benieuwd!

Bren ik hoop dat de 150 mg aan gaat slaan, het zou kunnen elk lichaam heeft een andere hoeveelheid nodig en anders inderdaad vragen wat verder mogelijk is.

Succes woensdag secretangel hoop voor je dat er dan eitjes zijn gegroeid!
    Ik ga woensdag naar Iran mijn man is daar dan ook even heerlijk 10 dagen samen zijn, kan niet wachten!! De misselijkheid blijft wisselend maar nog steeds minder overheersend dan in het begin gelukkig! Tinkertje Hoe gaat het met je?

Deniced Hoe gaat het met jou ?

Het lukt me even niet om alles terug te lezen, had zo gehoopt weer is iemand te kunnen feliciteren. Hou hoop meiden!!

14. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    #834 Twinkk, 24 jul 2016
    Laatst bewerkt: 24 jul 2016
    Hahaha ja echt he bren, alsof ze in de aanbieding zijn haha. Ik heb het gelukkig kunnen vermijden! Ze waren niet op het feest :).
    Goed idee van je om met de gyn te gaan overleggen. 150 is inderdaad wel best hoog, en als je nu al zo veel bijwerking had. Ik heb nu met de puregon injectie eerlijk echt veel minder bijwerkingen. Maar het is wel qua planning wat lastiger, als je weg wil enzo, niet altijd practisch en je gebruikt het langer, ik meestal bijna 10 dagen.

Marleen, wat leuk! Een meisje :). Ik vind het inderdaad een ander verhaal te horen van iemand waarbij het is gelukt die er ook moeite mee had. Voelt niet zo oneerlijk dan wanneer er iemand super snel zwanger raakt. Geeft ook wel weer wat hoop, zeg maar. Maar biologisch eten doe ik al heel lang trouwens ;)
    Ik deel je mening over de pil ook. En andere hormoonrommel ook. Het liefst ga ik helemaal nooit meer iets van hormonen voor anticonceptie gebruiken. Alleen ze geven steeds het advies om ivm endometriose dan wel de pil te slikken. Zodat je die kan doorslikken zodat je zo min mogelijk menstruaties hebt en er zo min mogelijk endometrioseweefsel kan opbouwen. Maar ja... ik denk dat ik me daar niets van aan ga trekken.

Ja en Deniced?! Waar ben je?!

15. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    Boekhoudkundig Medewerker
    NULL
    @twinkk
    Wat fijn dat je twee eitjes had deze maand! ik herken me zo in wat jij schrijft.
    Ben het eens met de andere meiden dat het geen kwaad kan als je een pilletje begint te slikken.
    Ik voelde me zo onwijs stom dat ik bijna de gonal was vergeten, dat je denkt hoe is het mogelijk, je bent er toch constant mee bezig. Voelde me echt schuldig.
    Begrijp ik trouwens goed bij jou dat jij nog een echo krijgt voor de IUI?
    wat vervelend al die zwangerschapsaankondigingen he,
    het blijft pijn doen en dan helemaal bij bepaalde personen, zo had ik dat heel erg bij 1 van me “gezelschapsvriendinnen” inmiddels hebben we gehoord dat ze een meisje krijgt, ik kan gewoon niet blij voor haar zijn. Hoe erg dat ook klinkt.
    Die verjaardagen met alle zwangeren vind ik ook echt niet meer leuk. Merk aan mezelf dat ik laatste tijd toch minder zin heb in sociale contacten.
    Op welke cd zit je inmiddels?

@mailey , fijn om te horen dat je je beter voelt! Ben blij dat het goed met je gaat.
    @bren spannend de 27ste, hopelijk mag je over op spuiten als je daar een prettiger gevoel bij hebt.
    ik moet zeggen dat ik sinds het spuiten geen tot weinig bijwerkingen meer heb.

@secretangel, ik heb ook 3 maanden zonder controle clomid geslikt.
    Vond ik best lastig omdat je niet echt weet waar je aan toe bent, ben wel blijven temperaturen!
    Wat vervelend dat er nog geen eitjes gegroeid waren, hopelijk dinsdag wat meer te zien!
    ik weet ook niet precies hoe dat zit eigenlijk, wanneer ze het gaan afbreken omdat het te lang gaat duren.

@MJ wat vervelend meis! Ik hoop dat het volgende ronde wel raak voor je mag zijn.
    Snap dat de teleurstelling onwijs groot voor je is.

@nouk Welkom meid! Wil je wat over jezelf vertellen?

@marleen , wat leuk een meisje!!!! Krijgen alle zwangere dames nou een meisje hier??!
    Wat leuk iig lekker shoppen nu!!!

Hier; ben een tijdje afwezig geweest ook omdat ik het de laatste week op me werk onwijs druk had voor de vakantie en daarna een weekje ben weg geweest.
    vrijdag 15 juli heb ik de IUI gehad, woensdag 13 had ik 1 eitje die gegroeit was tot 18 mm, toen moest ik ovulatietesten doen. Donderdag ochtend had ik een hele donkere test zo goed als net zo donker als de controlestreep maar toch twijfelde ik. Beetje aan andere gevraagd en die zeiden allemaal nee hij is net zo donker dus heb toen gebeld dat ie positief was. Achteraf twijfel ik of ik niet te vroeg was nu omdat ik geen temperatuursverhoging kreeg pas maandag. Ik hoop dus niet dat we te vroeg waren nu
    L ik heb gebeld en ze gaf aan dat het er allemaal goed uit zag en dat ze tijdens de iui opmerkte dat ik veel slijm had dus dat ik me niet zo druk moest maken.
    Na de iui zit ik nu op cd9. Ik voel helemaal NIKS. Ik zal nu weer lekker bijhouden wat iedereen schrijft, hoop dat ik alles goed heb terug gelezen en niemand ben vergeten.

Knuffel hier vandaan xxxxxxxxxxxxxx

16. Nouk2016

Nouk2016 Lid

21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Ik zelf ben in september 2015 gestopt met de pil, sindsdien niet meer ongesteld geworden. Toen ik dus eind mei bij de huisarts was kwamen we eigenlijk tot de conclusie dat ik nog nooit vanuit mezelf ongesteld ben geweest, de eerste keer was ik 18 toen ik aan de pil ben gegaan.. Dus constatering van PCOS was eigenlijk al meteen duidelijk, toen eigenlijk direct doorverwezen naar het ziekenhuis voor diagnose. PCOS is toen inderdaad geconstateerd en op 28 juni ben ik begonnen metde Primolut (5 tabletjes) en Clomid 50mg (5 tabletjes).

Ondertussen ook een traject ingeslagen met sporten omdat mijn BMI net te hoog is (32), en afvallen zou ook positiever uit kunnen vallen.

Zit nu op cyclusdag 20, vanmiddag moet ik weer terug naar het ZKH voor mijn 4e echo. Tot op heden nog niets veranderd.. Alleen de baarmoedermond (?) was groter geworden.

Ik weet niet hoe jullie het doen, maar ik ben net begonnen en vind het allemaal maar super spannend..

En ze zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn, hoe doen jullie dat? Want ik denk er steeds aan, en na iedere echo afspraak zakt de moed steeds een beetje verder weg ook al ben ik net pas begonnen en kan er nog vanalles gebeuren..

17. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Wat een verhaal Nouk! Is ook niet niks zeg! Jammer dat het nog niets doet bij je! Ze zijn natuurlijk nog maar net begonnen dus nog op zoek naar de juiste dosis. Misschien heb je net wat meer nodig.
    Er niet mee bezig zijn vind ik ook onmogelijk.

Deniced, ja ik krijg idd een echo voor de iui. Volgens mij gaat het bij jou veel anders dan bij mij :O?! Vreemd steeds he. Je kreeg wel pregnyl toch? En dan moet je ook nog met ovu testen?
    Bij mij doen ze echo's tot het eitje een bepaalde grootte heeft bereikt. Dan zet ik pregnyl in de avond en dan 2 dagen daarna heb ik de iui. Vlak voor deze iui doen ze nog een echo (maar dan zonder het glijmiddel, niet heel prettig). Dit is om te kijken of ze er nog zitten en of ze de goede grootte hebben en of er niet iets gek is gebeurd zoals te veel eitjes ineens ofzo.

18. Nouk2016

Nouk2016 Lid

21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Twinkk: jij hebt zelf ook Clomid gebruikt maar dat heeft niet gewerkt?? Die IUI is dat iets soortgelijks? Ik ben er (gelukkig) allemaal nog niet mee bekend. Maar zo te zien ben je ook al een tijdje bezig zonder resultaat helaas!?

19. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Wauw meiden wAt een berichten!...

Wat ongelofelijk klote (ja zeg het gewoon even plat!) dat er nog zoveel meiden hier zijn die aan het strubelen zijn met het zwanger worden, doet me verdriet! :(. Lees dat er verschillende behandelingen en dosissen gestart zijn bij de dames... Wat een tegenslagen elke keer weer meiden!, zou zo graag willen dat ik jullie kon helpen!..
    Maar niet opgeven meiden echt niet opgeven!!!
    Het is ontzettend moeilijk en heftig deze trajecten maar ik houdt hoop en moed voor jullie!
    Het klinkt vanuit een zwangere dame misschien heel makkelijk en luchtig!, maar dat is het absoluut niet!, vergeet niet dat wij ook lang hebben moeten wachten, maar dat de clomid bij ons zn werk wel goed deed, wil niet zeggen dat het bij jullie allen niet gegund is of iets! Want het wordt jullie absoluut gegund!!

Ik heb in deze week 2 vrienden dichtbij hun verhaal horen vertellen van een kinderwens, beide zijn ze al 2 jaar bezig, beide met andere trajecten, maar ook bij hen elke keer geen goed einde :(, maar zei geven nog niet op! Dat mogen jullie ook echt niet doen meiden!!

Hier inmiddels 18+3 dagen zwanger, de kleine meid lijkt het goed te doen (buik groeit enorm!) we hebben 12 aug de 20 weken echo vind dit heel erg spannend en eng, maarja we gaan er maar het beste van maken.
    Van de week beginnen we met haar kamertje schilderen (althans mijn vader), hopelijk is hij over paar weekjes klaar ( hij doet het in stukjes ivm zn eigen werk ernaast), zodat we alle meubels naar boven kunnen brengen, ik alles kan gaan wassen en strijken en inrichten..
    Voel me goed, vermoeiheid blijft maar verder prima te doen!

@marleen wat leuk een meisje !!!! Join the club hahah! Hier ook!

@mailey wat goed zeg dat jeje beter voelt super !!!!! Lekker genieten nu!!!

Meiden keep hope! Ik duim hoop en wens met jullie mee!, ik steek een kaarsje aan en doe een wens voor jullie!!..
    Sterkte meiden!!

20. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Lief van je Tinkertje, en super fijn dat het zo goed met je gaat!

Nouk, alleen maar mooi dat je er nog niet zo in thuis bent :). IUI is een behandel methode in het ziekenhuis. De bevruchting zeg maar. Net als IVF maar dan veeeeeeeel simpeler, bevruchting vind nog steeds in je eigen lichaam plaats. Ik had clomid omdat ze bij mij 2 eitjes wilden hebben in verband met de iui. Als extra hulp zeg maar. Nu heb ik hormoon injecties eigenlijk gewoon om eens wat anders te proberen. En clomid gaf bij mij wel erg veel bijwerkingen.
    2 jaar en 4 maanden zijn we nu al bezig, en het medische na een jaar zelf proberen. Erg klaar er mee eigenlijk.

Deel Deze Pagina