Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Wauwww denieced wat zie/lees ik nou!!!!!! Gefeliciteerd meissie !!!!!!!! Wat goed zeg!!!!
    Nu eindelijk genieten!!!!, ik zou morgen nog een testje wagen ( is gaaf om te zien hoe dat oploopt) had ik ook! Super meissie!!!
    Geniet er lekker van!!

Voor vele dames hier zal het ongetwijfeld veel hoop geven!! Dit gaat nog meer dames lukken daar geloof ik in!!!

Xx

2. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    Boekhoudkundig Medewerker
    NULL
    Hoi meiden bedankt allemaal super lief het is voor mij nog steeds heel onwerkelijk. Ik heb geen symptomen.
    Ik kan gewoon niet geloven dat ik echt zwanger ben! Vanacht lag ik vanaf 4 uur wakker omdat ik zo graag weer wou testen gewoon voor de bevestiging. Heb er vanmorgen 2 gedaan en allebei hartstikke zwanger.
    We zijn zo onwijs blij na al die jaren mogen wij het eindelijk ook zeggen!!

Hoe is het met de rest van de meiden?

Dikke knuffel hiervandaan.

Bijgevoegde bestanden:

3. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha deniced ik begrijp het helemaal, ik bleef ook testen omdat ik het niet kon geloven pas toen in de eerste echo had gehad en het hartje zag kloppen geloofde ik het helemaal. Ik had geen klachten alleen de eerste weken "menstruatie pijn" maar schrik dan niet want dat kan er gewoon bij horen. Probeer er van te genieten, het is zo bijzonder!

Marleen ik voel nog niks, alleen dat ik me nog steeds regelmatig beroerd voel haha. Mijn buik begint nu wel echt te groeien!!

4. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Hahaha goedzoo denieced!!!! Zo warn ze bij mij ook!!.. Super zeg!!!
    Lekker van genieten!!! En rustigjes Aan!!
    X

5. Fozzie108

Fozzie108 Lid

28 jun 2016
    65
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Dongen
    Dat zei mijn huisarts in eerste instantie wel en ik moest maar eens info gaan opzoeken op internet :( Maar mijn gyn zei dat ik geen PCOS heb..
    Ik word niet meer gevolgd met echo's. De clomid sloeg aan en mijn gyn zei dat het niet meer nodig was om op controle te komen.
    Vandaag moet ik terug naar de gyn, omdat ik eigenlijk veel te laat bruin bloed ben gaan verliezen (vandaag, maar ben zelf sniet zeker hiervan). Met Clomid zou je regelmatig moeten zijn. Ik wordt er super onzeker van..
    Maar je we houden maar weer vol:)

6. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Hoi Fozzie!

hmm het klonk idd een beetje als pcos.
    Hoe was je afspraak eergister?

@twinkk, hoe is het met jou meis?

@ de andere meiden, is er al iemand bijna op ze nod?

Hier; nog steeds onwerkelijk, behalve af en toe wat zeurderig gevoel in buik en gevoelige borsten nergens last van. de gevoelige borsten heb ik normaal ook altijd voor me menstruatie dus die ben ik inmiddels wel gewend.
    Vanavond komt moeders voor moeders.;)

7. Fozzie108

Fozzie108 Lid

28 jun 2016
    65
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Dongen
    Hoi DeniCed,

Al die kwaaltjes zullen vast nog wel komen;) Geniet er maar van!

De gyn zei dat de tabletten waarschijnlijk deze maand niet gewerkt hebben. Dus ze heeft mijn dosering verhoogd naar 150mg.
    Ik hoop heel erg dat dit wel weer een ei oplevert.
    Voor de zekerheid maar wel ovulatietesten gekocht.

Heeft iemand ervaring met die van de kruidvat eigen merk?

8. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Gaan ze je nu niet opnieuw volgen met de 150?
    ik hoop dat deze aanslaat!
    Hier geen ervaring met ovulatietestenvan kruidvat ik had die van ovulady( die ik veel te duur vond )
    Ik heb wel ervaring met temperaturen. Dat werkt altijd bij mij! Heb je voor je eisprong niks aan maar kan je iig wel zien wanneer die geweest is.

9. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Deniced ! ! Hoe was MvM? Heb je zo'n fijne omslagdoek gekregen?

Wat vreemd Fozzie dat je niet gevolgd wordt.

Hier inmiddels weer aan de Clomid, 100mg dit keer. Vanmorgen met innemen ging het een beetje mis, ik had te weinig water waardoor een van de pilletjes in mijn keel bleef 'plakken'. Dat is boes! !!! Rillingen lopen weer over mijn rug. Mijn ontbijt kwam er dan ook gelijk weer uit. Wel rot want ik moest dus vandaag terug naar het ziekenhuis voor een nieuw recept. Krijg ik weer 10 tabletjes, terwijl ik er toch echt maar 2 nodig had. Ben benieuwd of het nu gaat aanslaan. Volgende week woensdag weer voor een echo. Mijn menstruatie was dit keer wel heeeeeel weinig. Herkennen jullie dat na de Primolut/provera?

10. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Heb even druk gehad en geen goed Internet dus vandaar dat ik een paar dagen nier gereageerd heb. Even wat terug gelezen maar moeilijk om op iedereen te reageren.

Voor de nieuwe in iedergeval welkom!

En Deniced wat super!! Ben zo blij voor je! Gefeliciteerd!

Ik heb nu lekker vakantie ben al weer bijna 27 weken en het gaat heel goed.

Ga het vanaf nu weer proberen bij te houden allemaal.

Liefs mailey

11. Fozzie108

Fozzie108 Lid

28 jun 2016
    65
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Dongen
    Ik wordt nu weer 1 keer gevolgd, dus moet op dag 12 terugkomen voor een echo. Dat is vrijdag de 19e. Ik hoop dat het wat wordt.

12. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Oooh wat een verhaal secretangel! Nou gelukkig is het wel weer allemaal te regelen en hopen dat het goed gaat deze maand!

En fozzie, hopelijk slaat de 150 aan!
    Ik ben vandaag ongesteld geworden na primolut, wel erg buikpijn deze keer (normaal niet echt).. Sowieso ben ik het ook nooit veel/lang, dus hopelijk morgen minder. Zaterdag weer beginnen met 150 clomid, 22 augustus eerste echo om te zien of er wat gebeurd.. Gelukkig dan net vakantie dus hoef ik qua werk niets te regelen bij het volgen van de cyclus.. Ik ga echt hard duimen dat deze dosis het wel doet!

Fozzie wij lopen dan bijna gelijk, benieuwd hoe de 150 het bij jou doet!

13. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Hoi meiden!

@mailey ; dank je wel meis, fijn dat het goedmet je gaat en wat gaat het snel he jeetje. Geniet lekker van je vakantie!

@secretangel ; ik heb geen ervaring met provera of die andere dus ik heb geen idee. Ik hoop dat het deze ronde aanslaat!

@fozzie ; fijn dat je nu wel gevolgd wordt dan is het toch allemaal wat prettiger, althans dat vond ik. Spannend dus de 19e, ik ga duimen voor een ei!!

@ Bren; spannend nieuwe ronde! Fijn dat je vakantie hebt dan hoef je idd niet zo veel te regelen dat bleef bij mij ook een "dingetje".

Hier; alles goed, gister mvm geweest een hele mooie duidelijke positieve test en dat in de avond! Vanmorgen moet ik zeggen dat het toch een beetje tegen viel om het flesje open te draaien en plas bij te gieten. dat ruikt toch niet zo erg prettig maar oke even neus dicht en dan komt het wel goed.

xxxxx

14. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Toch awesome dat je het doet Deniced :). Je weet waar je het voor doet he :), scheelt misschien. Genoeg meiden heir die er heel veel baat bij hebben ;).

Fozzy, ik gebruikte die van de kruidvat en wel goede ervaringen mee :). Vind ze makkelijk in gebruik en gaven het goed aan.

Hier is het nu voornamelijk wachten. voel me vrij beroerd maar dat is wel eens vaker :p.

15. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Hoi Deniced, wel super dat je het doet hoor! Weten hier allemaal hoe waardevol het is dat andere moeder ons kunnen helpen! En ik voel de trots gewoon met je mee over die positieve testen, lijkt me zo heerlijk! Al stiekem iets gekocht of kun je je inhouden tot de echo???

16. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Hoi twinkk op hoeveel.dpo zit je nu meis?
    En twinkk en bren ja absoluut voor een goed doel dus ik ga het ook zeker blijven doen! Hoop dat ik er veel dames mee kan helpen.

Bren ik heb nog niks gekocht hahaha wat knap he. Ik wil het wel heel graag hoor!! Heb van me moeder het 9 maanden boek gekregen dat is echt super leuk.
    Donderdag de echo en die dag ben ik ook vrij miss dat ik dan even de stad in ga om iets kleins te kopen😀

17. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Haha super knap Deniced.. Weet niet of ik me zo in zou kunnen houden.. Ik zou donderdag stiekem toch even gaan shoppen na de echo😉😊!

18. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Ooh Deniced die geur ja! Ik ben ook erg mijn best moeten doen om het vol te houden vooral omdat ik van die geur nog misselijker werd dan ik al was toen haha wel eens een plasje over geslagen hoor. Maar voor het goed doek toch tot 16 weken vol gehouden. Succes haha . Spannen dat wachten tot volgende week@

19. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Oh spannend Deniced! Dat is al bijna :)

Ik zit nu op 6 dpo. Lijkt weinig maar vorige keren werd ik op 10 of 11 dpo al ongesteld. Maar nog steeds vind de gyn dat 16 dpo pas een dag is om een test te doen..... :p

20. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Die geur.... Ja brrrrr... Die is niet fijn. Ik heb het op een gegeven moment in de badkamer gedaan, daar kon ik een raampje opendoen en had ik minder last van de lucht. Het is jammer dat ze daar niks op kunnen verzinnen. Maar super dat je dat doet!

Spannend Twinkk, die wachtdagen duren altijd zo lang. Mijn duimen draaien voor je.

Fozzie en Bren, spannend die 150 mg. Ben benieuwd of jullie ook meer bijwerkingen voelen.

Ik begin nu weer 'eierstokpijn' te.voelen. vorige keer was ik heel hoopvol, want dan moesten er wel eitjes groeien, nu wacht ik het maar af.
    Op mijn werk begonnen ze ineens moeilijk te doen over de dag van de echo. Of ik dat niet even kon verzetten. Zucht. Morgen braaf even het zkh bellen, maar ik ga niet hard m'n best doen. Heb bewust open kaart gespeeld en dan nu dit.

Welk dagboek heb je gekregen Deniced? En lekker wat kopen hoor!

Deel Deze Pagina