Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    Boekhoudkundig Medewerker
    NULL
    Twinkk vinden ze je luteale fase niet wat kort? of is dat echt bij 9 dagen pas kort. bij mij zeiden ze inderdaad ook 16 dagen.
    spannend weer deze maand. ik hoop het zo voor je.

@secretangel ik heb het Oei, ik groei! Negen maanden dagboek gekregen. Super leuk.
    Jeetje wat vervelend dat je werk zo lastig doet, het blijft gewoon vervelend, het gaat je ook steeds meer tegenstaan dan om vrij te vragen. Lelijk ook van ze om te vragen aangezien je afspraken worden gemaakt n.a.v. jouw cyclus dus verzetten kan heel vaak niet. nou moet ik wel ook zeggen dat het wel wat fijner was als ze de echo tijden in het ziekenhuis op wat betere tijden hadden kunnen doen. bij ons waren de echo's tussen 10 en 12. dan zit je net op je werk kan je weer weg. makkelijker was geweest tussen 8 en 10 of 7 en 9 denk dat het voor heel veel mensen wat zou oplossen. ik hoop iig dat er een mooi ei voor je groeit!

2. Nouk2016

Nouk2016 Lid

21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nou vandaag mn eerste echo gehad na het slikken van de 100mg Clomid. Helaas ook nu weer geen enkele verandering, er groeit maar niets.. maandagmiddag moet ik weer terug..

Bren en SecretAngel hoop dat jullie meer succes hebben deze ronde!

3. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje nouk wat balen,:( hopelijk maandag toch iets te zien.

4. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Nouk wat balen nou😣 ik hoop dat er maandag toch nog iets zit. Gaan ze anders de menstruatie opwekken en door op 150?

5. Nouk2016

Nouk2016 Lid

21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vorige keer heb ik 4 echos gehad. Dus als er maandag nog niets is gebeurd zal ik donderdag en de maandag erop nog een keer terug moeten voor een echo. Dan nog niets dan inderdaad weer een dosis omhoog.. Hoop dat het niet nodig zal zijn!

6. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Pfff balen Nouk! Ik ga vandaag beginnen met 150.. Hoop echt fat er dan de 22e eindelijk wat te zien zal zijn.. Maar als dat niet zo is hoop ik dat ze wel snel door kunnen pakken zodat ik door kan met spuiten, duurt allemaal een eeuwigheid!!

Laat je ons weten hoe de volgende echo gaat?! Ga duimen voor je!

7. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Nouk ik hoop ook dat het niet nodig hoeft te zijn! Ik zal voor je duimen.

bren succes deze ronde!

8. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Dank je secret angel :).
    Wat slecht van je werk dat ze nou moeilijk gaan doen, vaak kun je er weinig aan veranderen wanneer die echos moeten. En het is niet dat je het voor je lol doet ofzo.

Ja deniced dat vraag ik hen dus ook steeds, of het niet te kort is, maar zij vinden van niet. Maar wel iets wat ik in het komende gesprek ook (nogmaals) ga vragen.
    Wow en die echo tijden van je ziekenhuis, wat slecht!
    Bij de mijne is het vanaf 7 uur/half 8(ze zijn wel flexibel daarin, als je perse morgen moet komen en het zit vol, plakken ze je er vooraf nog bij. En dan tot een uur of half 5. Weet je wat ik handig zou vinden? Als het 's avonds kon. Ik ga nooit graag daarna meteen door naar mn werk omdat ik me eerst wil opfrissen, voel me altijd wat vies erna. En omdat ik niet in mn werkkleding wil komen, dan ben ik net een attractie :p.

Ah balen zeg nouk! :(
    Wat erg lijkt me dat!

9. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Oh balen nou hopen dat het er maandag beter uit ziet.

Hier ook altijd rare tijden toen voor die echo's. Ik had geluk met mijn werk maar vind het nog steeds vervelend dat er kwam tijden zo weinig mogelijk is als je in het ziekenhuis onder behandeling bent.

@twink hen even gemist Hoelang luteale fase is. Bij mij was die ook kort tussen de 6a8 dagen. Ik heb daar toen wel medicatie voor gekregen en met succes...
    Maarja bij elk ziekenhuis huis doen ze het weer anders en voor iedere persoon is natuurlijk ook weer anders wat het beste is.

Succes weer allemaal !!!

10. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik lees dat er weer veel aan een hogere dosis clomid zijn begonnen, ik hoop dat het bij jullie aanslaat en dat er snel positieve testen komen!!
    En ook voor de rest die weer op het wachtbankje zit weer veel succes deze ronde!

Hier gaat het goed, mijn buik begint nu echt te groeien en voel me een klein beetje beter.
    Tinkertje heb jij je 20 weken echo inmiddels gehad ? Hoe voelen jullie je mailey en Marleen ?
    Succes donderdag deniced met de echo, het is zo bijzonder om dan al een kloppend hartje te kunnen zien! Geniet ervan.

11. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Heej meiden!! Wauw jeetje weer veel gebeurd lees ik!!! Damn meiden wat een gedoe allemaal met het ophogen en de niet leuke echo's!😢...
    Hoop zo dat jullie eens wat meer geluk krijgen!, tis jullie zo gegund!!
    Sterkte lieve meissies!!

Hier vrijdag de 20 weken echo gehad!, goddank alles goed!!!!! Moest smiddags nog extra keer terug omdat madame niet goed wilde draaien hahaha zoooooo eigenwijs!!!.. Ze lag elke keer verkeerd om de niertjes/blaas/ etc te kunnen bekijken, dus weer terug smiddags ik voelde haar halverwege draaien dus had goede hoop, en jahoor ze lag indd compleet de andere kant op dan smorgens haha..
    Alles dus gelukkig goed met haar!.. Ze is iets kleiner dan gemiddeld kindje maar dat is geen probleem ( wij zijn beide echter ook vrij klein 😄)..
    Mn buik groeit en groeit en voel me goed,
    Wel helaas vaak last van bandenpijn gekregen 😞, dus ietsss rustiger aan doen met mn werk etc, maar nog steeds werk ik mn volle 24 uur:)..

@bloem aaaah super fijn dat jeje beter voelt!! leuk he dat je het zo ziet groeien!!! 😃

12. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Hier is de menstruatie weer begonnen.... Of ja, bruin bloed, maar zo begint het altijd dus zal vanavond of morgen wel weer los barsten.

Ik ben er nog helemaal niet uit of ik nog verder wil met de iui. Omdat vorige keer zo vervelend liep. Maar ja om door een verwarring van haar maar er mee te stoppen is ook weer zoiets misschien.....

13. Nouk2016

Nouk2016 Lid

21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Twinkk, wat is de vorige keer verkeerd gegaan met de IUI? En als je daarmee zou willen stoppen wat moet/kan je dan doen?

@Bren89 bij jou heeft de 50mg en 100mg Clomid ook helemaal geen effect gehad? Ik hoop voor je dat er nu met de 150mg eindelijk wat gaat gebeuren.

Ben gisteren voor de 2e echo weggeweest, er was wel een eiblaasje al ietsjes groter maar zo als ik het begreep niet groot genoeg dat er verder iets mee zal gaan gebeuren. Dus maar afwachten tot vrijdag..

14. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Ooh twink, flink balen weer! Snap dat je twijfelt, maar ben ook benieuwd wat je opties dan zijn? Wellicht toch nog een ronde proberen en hopen dat die vrouw niet meer zo warrig is of je een ander hebt die wel het juiste dossier erbij pakt!

Nouk, 50 en 100 hebben inderdaad niet gewerkt. Morgen de laatste 150 innemen en dan wachten tot de eerste echo op de 22e.. Voel nog niks en merk dat ik weinig vertrouwen heb, maar we gaan het zien!

15. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hè wat balen Twinkk! Ik zou het nog een keer proberen hoor. Desnoods van te voren even aangeven dat je het vervelend vond zoals het vorige keer ging?

Nouk, spannend weer zeg. Hopelijk groeit het eitje toch door. Ik moet donderdag voor een echo, maar heb er weinig vertrouwen in. We gaan het zien. Ik vraag me ook af waarom een driedubbele dosis dan eventueel wel iets zou doen. Eerst maar weer eens braad wachten. Zucht...

16. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Vandaag op cd 12 een eitje van 9 en een van 12 mm. Beter dan niks, maar groot genoeg is het nog niet toch? Maandag moet ik weer terugkomen om te kijken of ze door groeien. Ben benieuwd..

17. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @secretangel: gelukkig groeien er nu 2 eitjes

In principe groeien ze 2 mm per dag

Bij mij springen ze soms pas als ze 24 mm zijn

18. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Oh met 24 pas... dan ben ik benieuwd of ze het dan af gaan wachten of afbreken. En op welke dag heb jij dan een eisprong?

19. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    Rond dag 17 de laatste cyclus

Helaas vandaag weer ongesteld geworden. Heel de week al weer symptomen denken te herkennen. Rugpijn, hoofdpijn, misselijk, rommelende darmen, enorm opgezette buik :( ik maak mezelf dus gewoon gek

Krijg wel meer dan een week voor nod al wat bruinverlies en daarna zelfs een veeg rood verlies met afvegen, elke dag dus wel iets variërend van bruin tot rood. Vraag me af of dat wel goed is. Voor de miskraam had ik daar geen last van. Maak me dan soms wel zorgen of het nu wel goed zit vanbinnen. Al is alles na de miskraam gecheckt en was het gewoon schoon.

Nu maar weer opladen voor een nieuwe ronde met hopelijk een nieuwe kans.

Ik hoop dat ik het deze ronde wat beter kan gaan loslaten want deze 2 afgelopen wachtweken waren echt heel erg vervelend. Bijna niet vol te houden hoe gek ik mezelf maak. :(

20. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    NULL
    Hoi Meiden

jeetje twink wat ontzettend balen meis. dikke knuffel voor jou iig.
    ik snap dat je twijfelt maar miss voelt het als je niet doorgaat als een verloren maand?

@secretangel; gelukkig groeit er wat! ik begreep dat ze tot aan 14 mm langzaam groeien maar daarna een stuk sneller! spannend nu. ben benieuwd.

@nouk balen zeg:( hoe was je echo vandaag?

@mj ook een dikke knuffel voor jou ik vond de wachtweken ook altijd zo lang duren. echt hels.

hopelijk aankomende ronde wat positievere berichten!

@tinkertje; goed nieuws meis! fijn dat alles goed is. wat grappg dat je haar voelde draaien.

hier; gister de echo gehad, het is er 1 en nog heel iniminie ( ik kon er nog niks in herkennen ) 7.4 mm met de grootte dachten ze dat ik 6 weken en 4 dagen was. we hebben geen hartje gehoord omdat ze daar niet de juiste apparatuur voor hadden. maar wel zien bewegen.
    over 2 weken mag ik nog 1 keer terug om te kijken en daarna zelf een verloskundige zoeken. inmiddels ben ik misselijk geworden maar het spugen is voornamelijk een beetje maagzuur en kokhalzen. op het werk vind ik lastig omdat het bij ons op kantoor redelijk klein is en ik het nog even stil wil houden.

ik duim voor jullie meiden.
    xxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina