Hoi meiden, houden jullie wel temperatuur bij? ik kan heel duidelijk zien wanneer mijn eisprong is in me temperatuur, de dag dat ik ga menstrueren zakt mijn temperatuur ook altijd. ze hebben bij mij bloed geprikt omdat ik voorheen waarschijnlijk wel een eisprong kreeg maar geen goede? te lage progesteronwaarden in het bloed. met de clomid heb ik een "goede" eisprong gehad. inderdaad in elk ziekenhuis werkt het weer anders. ik heb nu bijvoorbeeld 3 maanden geen controle maar ook geen bloedprikken helemaal niks.
Welkom huismusje! Goed dat je zo naar je gevoel hebt geluisterd. Meestal weet die het toch het beste! Nou ja ze wisten het allemaal niet. Ik moest maar gewoon wachten tot ik ongesteld wordt en als dat te lang duurt (ze zei 2 a 3 weken maar ik hou liever 4 aan, mijn normale cyclus) dan willen ze een menstruatie opwekken met medicijnen :S.
Heey, Hoe gaat het met jullie? Iemand al wat wijzer geworden ? Hier gaat het wel goed geen bloedverlies meer gehad. 29ste eerste echo wat duurt dat lang zeg ik ben zo onzeker! Succes allemaal ik duim voor jullie!
Hoi meiden! Ik zit op cd12 vandaag, heb sinds afgelopen donderdag echt mega buikpijn, zaterdag heb ik er de hele dag paracetamol voor moeten nemen, vorige ronde had ik dit niet.. verder gaat alles goed hier! Wat fijn mailey dat je geen bloedverlies meer hebt gehad geeft je toch een prettiger gevoel! kan me heel goed voorstellen dat het zo lang wachten is tot de 29ste!! Hoeveel weken zou je de 29ste zijn ong?
Hoi Dames, vanochtend om 9uur de gyn gebeld, jammeer genoeg een waarnemer assistent naam de telefoon en deed vrij moeilijk over een afspraak (volgens haar moet ik tot volgende week vrijdag wachten en dan bellen voor een afspraak voor de week daar op). Een heel lange verhaal kort maken... Ik heb morgen om 16uur afspraak met de gyn. Zojuist met mijn werk geregeld dat ik morgen vrij krijg. Ik vind het echt spannend.
Hoi mybigwish! Op welke cd zit je nu? Spannend hoor! fijn dat je morgen terecht kan, wat gaan ze morgen doen? ik had afgelopen maand ook zo een hoge progesteronwaarde, helaas heeft het bij mij niks gedaan ondanks dat we op het juiste moment hadden geklust en mijn man 3x boven het gemiddelde scoorde. snap je toch niet waar het dan mis gaat he Ik ben heel benieuwd morgen voor je!! laat je ons weten hoe het ging? ik zal voor je duimen voor goed nieuws.
Haai, Ik ben net ongesteld geworden cyclus dag 28. Ik baal er echt van want we dachten dat het echt raak is. wanneer moet jij testen??
Aahhh nee balen mybigwish wat erg. Wat een teleurstelling weer he😟 gaat het een beetje met je? Ik was flink van slag afgelopen maand. Ik zit nu op cd12 pas dus heb ook nog geen eisprong gehad. Moet dus nog even. Xxxxxxx
Ik heb een paar traantjes in de wc weggepinkt Ik ben nu op werk dus genoeg afleiding maar ik denk zodra dat ik bij manlief ben dat we beiden even gaan jammeren en zeuren Het doet gewoon pijn dat het niet raak is want ik wilde niet nog een keer aan Clomid beginnen. Je weet percies hoe ik me voel Ik duim voor je dat deze keer voor jullie raak is.
@mybigwish ah vervelend he blijft zo een teleurstelling steeds he! @deniced de 29ste zou ik 8 weken zijn denk ik. Zondag weer wat bloed verlies gehad pff wel weer weinig en oud bloed maar dat maakt je nog onzekerder natuurlijk. Jij ook nog spannende weekjes nu he ik duim voor jou! Liefs mailey
Ik snap het meis, het doet gewoon pijn... hoop dat het beetje met je gaat. Moet jij nu aankomende maand ook clomid gebruiken zonder controle?
Och meis ik snap je onzekerheid echt, kan me heel goed inbeelden hoe het moet voelen. Een echo krijgen en dan toch wat zien geeft al een veel beter gevoel! Vorige maand had ik me eisprong op cd 14 dus ben benieuwd of dat deze maand weer zo is, dat zal dan morgen zijn.
Heeej goedemorgen meiden! Kwam dit groepje tegen, wilde me graag bij jullie aansluiten. Zal een korte intro geven. Ik ben november 2014 gestopt met de pil, omdat we graag voor een kleintje willen gaan. Het duurde 4 maanden tot ik eindelijk ongesteld werd! Daarna kwamen hele onregelmatige cyclussen met veel symptomen en ellende.. Uiteindelijk zijn we nov 2015 (jaar verder dus) naar de huisarts gegaan, hij deed er heel rustig over en zei dat we nog maar verder moesten proberen want we deden het goed ( tempen en ovulatietesten etc gedaan).. Nou dan ga je naar huis.. Maar met een rot gevoel.. Januari dit jaar toch weer terug naar de arts gegaan die stuurde me eindelijk met aandringen door naar de gyn, dus hup vriendlief en ik naar de gyn yes!! Gyn vond mn ovulatietesten niet goed, klopte niets van veel te laat mn ei ( volgens die testen), hij zei dat kan niet.. Inwendige echo en daar was goddank alles goed, ik moest laten bloedprikken op vanalles en nog Wat en mn vriend zn zwemmers inleveren.. Nu zijn we vorige week donderdag voor de uitslag gegaan en alles wS in orde met ons! Wel zijn mijn hormonen aan het klieren 👎🏼... Nu moeten wij met Clomid 50 mg beginnen, (slikken van dag 3 tot 7 dan op dag 10 echo om te zien of het aanslaat. Vinden het heel spannend!, heb vele vehalen hier over gelezen en gehoord. Heb iemand die dicht bij ons staat die ook via clomid een kleintje heeft gekregen. Ik ben vanmorgen ongesteld geworden, begin dus donderdag met de clomid en 24 maart heb ik een afspraak bij de gyn voor echo Voor ons dus ook alles helemaal nieuw! Zou het super vinden om alles met jullie te delen en elkaar te kunnen helpen en steunen met alles wat wij dames nog allemaal te wachten staat.. Greetz x P.s whoeps toch nog wat langer geworden dan ik dacht hahaha sorry!!!
hoi Tinkertje, welkom! Gezellig dat ook jij met ons mee wilt kletsen. Hihi heerlijk zo een lang verhaal. Fijn dat jullie gaan beginnen nu en dat de zwemmers van je mannetje goed zijn. wat duurt het dan allemaal lang he! Wat gaven ze aan mbt je hormonen? Spannend eerste ronde clomid, ik zit nu in me tweede ronde clomid en heb afgelopen maand ook een hsg onderzoek gehad. hier was alles goed. ik zit nu op CD13 dus hopelijk morgen een eisprong. Ik heb nu 3 maanden zonder controle en mocht dit niet lukken gaan wij over op spuiten. ( na deze ronde dus nog 2 rondes clomid ) hopelijk hoeft het natuurlijk niet zo ver te komen. vind het ook allemaal heel spannend. de eerste ronde heb ik een geode eisprong gehad met de clomid, helaas geen zwangerschap. ik had geen last van bijwerkingen, deze maand heb ik last van opvliegers en buikpijn, heel veel buikpijn. xxxxxxxxxx
Heej! Nou echt veel heeft hij daar niet over gezegd, hijvermoed dat ik vaker geen eisprong heb gehad dan wel.. Verder nog weinig bekend ben erg benieuwd hoe en wat verder Moest voor vanalles bloed laten prikken maar dat was allemaal goed Neee joh! We gaan er vanuit dat clomid ons allemaal goed gaat helpen!.. Duwtje de goede kant op! Positief blijven! Houden elkaar op de hoogte! Ga duimen voor jullie allemaal! X
Zooo dames! terug van weggeweest. Mijn excuses voor mijn late reactie. Ik zit eigenlijk gewoon in de wachtstand, dus heb eigenlijk niet zoveel te melden Deniced heb jij inmiddels je eisprong gehad denk je? Ik verwacht hem dit weekend, maar gaan maar alvast aan het klussen. Klussen jullie rond de eisprong dagelijks of ook gewoon om de dag? Twijfel toch wat het beste is. Snap overigens dat meerdere keren per dag juist tegenstrijdig is hoor haha. Tinkertje welkom bij de club! Er is dus eigenlijk niet iets van pcos bij je vast gesteld maar toch is er iets met je hormonen. Ik hoop dat clomid je mag helpen en je snel zwanger mag zijn! Hier dus ook in de tweede ronde, en ik loop bijna gelijk op met Deniced. Alleen mn eisprong is iets later. Maley hoe issie met jou?!?!
@Marleen, Leuk dat je er weer bent! Hoe is het met je? Ik had eigenlijk mijn eisprong al verwacht maar aan me temperatuur te zien is die nog niet gekomen.. Vorige maand had ik hem stipt op dag 14. Wij doen het altijd om de dag maar soms twijfel Ik ook. Ik heb ook gister iets gelezen over dat als de vrouw klaarkomt dat de baarmoedermond sluit dus dat je pas na je man moet klaarkomen. Ik kom altijd klaar voor hem.. hebben jullie hier een idee van? xxxxxxxxxxxxxxx
@marleen dankje wel!, dat klopt er is nog niets verder vast gesteld, ik denk dat verder onderzoek straks na 1e echo komt ofzo, geen idee maar ben al heel blij dat we hiermee mogen/kunnen starten ( vandaag 1e pil genomen).. Spanennd voor jullie meiden!, leuk dat jullie beetje gelijk lopen zeg!😃.. Wij sexen om de dag, elke dag is niet goed zegt men overal.. Indd klopt wat je zegt Deniced klaar komen na je man is beter, precies om de reden wat of jij zegt. Dat heb ik es nagevraagd bij een gyn. Ze zeggen ook dat je na de sex met je billen omhoog moet liggen dat dat beter is, maar dat is ook allang achterhaald, belangrijkste is dat je een poosje op je rug blijft liggen en niet gaat plassen meteen. Ik deed dat dus wel altijd hup billen op een kussen, maar dat is dus ook achterhaald ( goede vriendin 3x het bewijs van) haha.. Succes meiden!!
hihi fijn dat jij het al is hebt nagevraagd, kan ik dat altijd nog proberen! Hahaha ja dat heb ik idd ook weleens gehoord, plassen probeer ik ook niet meer te doen idd na de daad spannend vandaag je eerste pilletje! Wanneer heb je een FM? Ik zal voor je duimen deze maand!
Haha ja weet je er wordt zoveel gezegd en zoveel gemeend etc, maar de helft is niet waar.. Ik wilde daar ook alles van weten haha.. Haha nou ik geloof nooit dat het deze ronde meteen raak zal zijn hoor, gebeurd volgens mij bijna nooit.. 24 maart om 8.30 moet ik weer bij de gyn wezen. Genieten van de sex meis, en probeer maar eens na hem jou hoogtepunt te hebben, na een kwartiertje ongeveer kan je wel gaan plassen ( is juist goed) ivm bacterieén enzo Ik duim voor jullie!! Jullie slikte beide 100mg?