Jeetje bloem dat duurt nog wel even dus voor de normale eetlust terug komt😅 ik heb 22 september een afspraak staan bij de verloskundige dan ben ik iets over de 11 weken als het goed is. Hebben jullie toen een uitwendige echo gehad gewoon? Bren spannend dat je nu gaat prikken. Ga je het zelf doen of je vriend? Ik had met de gonal f zo goed als geen bijwerkingen meer in tegenstelling tot de clomid. Ik had een goed gevoel bij het overstappen op het prikken toen! Ik ben begonnen toen met 50 spuiten. Ik hoop dat je menstruatie snel komt zodat je lekker door kan!
Mooie echo Deniced! Vervelend dat je misselijk bent maat dat gaat gelukkig over. Goed idee van het lijstje want ik ben het overzicht helemaal kwijt. Mijn eetlust is ook echt een stuk minder en moet erg opletten dat ik niet teveel eet want dan word ik snel weer misselijk. Ik bem alweer bijna 30 weken? Afgelopen maandag weer begonnen met werken dat viel wel een beetje tegen maar wil proberen tot 36 weken foor te blijven gaan. Ik kan een wiegje van mijn schoonzus lenen dus dat js wel fijn en ga het toch maar proberen. Als het niet bevalt ligt die zo in zijn eigen bedje. Ik zal morgen foto's maken van het kamertje Groetjes!
Wat fijn denieced dat alles goed gaat, jajaa kleintje groeit heeel snel!!! Jeps heb ook inwendige echo gehad niets vreemds aan was het al wel gewend met het traject 😂...Balen he die misselijkheid ken het echt helemaal!! Nu sinds week 14 geen last meer van goddank!!.. Mailey wauw wat gaat het hard he 30 weken!!!😱, ik vandaag 24 weekjes dus 6 maandjes pff kan nie snel genoeg gaan hahaha Leuk zeg dat je het wiegje probeerd! Ik ben ook erg benieuwd hoe het zal bevallen, anders indd hup zo eigen bedje in hahahaa.. Jaaa maak maar es wat fotoss ben benieuwd😂.. Meiden fijne dag vandaag en alvast een goed weekend ( ik werk weekend maar goed zondag eindelijk vakantie 2 weken!! Xx
Inderdaad Deniced! Ik had met 6,5 weken een inwendige echo bij de gynecoloog en toen met 10 weken een uitwendige echo bij de verloskundige. Die doen eigenlijk altijd uitwendig na 8 weken alleen als er iets is of bloedverlies oid dan inwendig. Nu 1,5 week de 20 weken echo dat duurt echt zo lang na 10 weken... spannend. Wat gaat het snel 30 weken mailey, half november uitgerekend? Zo leuk! Ja ik ben ook benieuwd naar een foto van de babykamer. Fijn weekend allemaal! En succes maar weer voor iedereen die geduld moet hebben.. Twink hoe gaat het met jou ? Lang niks gehoord...
Vandaag heb ik een telefoontje gehad van de gyn en mijn ei is deze maand wel gesprongen, dus nu maar weer afwachten of het gelukt is! Ik zou het 12 of 15 augustus moeten weten. Als het deze maand niet gelukt is slik nog 1 keer de 150mg clomid. Dan ga ik proberen om over te stappen naar de spuiten, omdat ik echt hele erge bijwerkingen heb van de Clomid. Ik hoop dat de gyn het daar mee eens is.
@deniced; ik ga het zelf spuiten, maar van mn 4e tm mn 25e heb ik altijd groeihormoon gespoten dus voor injecties ben ik niet bang en is voor mij dus geen probleem.. De Gonal is een iets andere injectiespuit maar werkt hetzelfde als wat ik altijd al gewend was dus kom maar op😉! Werkte de 50 al meteen bij jou of moest je ophogen en zo ja tot hoever? Blijf het gek vinden dat de werkwijzen zo verschillend zijn.. Bij mij willen ze echt op het laagste starten terwijl er blijkbaar toch ook wel gestart wordt met 50.. Naja, lange adem hebben maar tot ik straks op de juiste dosis zit!
Hey mailey jeetje wat gaat het hard he!! jaa leuk ben benieuwd hoe de kamer eruit ziet. @bloem spannend de 20 weken echo, duurt het super lang he die 1,5 week. @fozzie , goed nieuws dat je toch een eisprong hebt gehad!! spannend zeg afwachten nu maar. @bren ; ooo dan is het idd een eitje voor jou de spuit zelf zetten! ja wat gek he dat het overall zo anders is. ik heb niet hoeven ophogen gelukkig maar bij mij werkte de clomid 50 mg ook al prima. kreeg wel maar 1 ei steeds. spannend hooor!
Tinkertje: Fijne vakantie! Fozzie108: Mooi dat je een eisprong hebt gehad; in ieder geval een kans op. Nu maar afwachten. Hopelijk kom je je wachtweekjes goed door. Ga je (op tijd) testen of wacht je gewoon af? Bren89: Spannend hoe je gaat reageren. Succes! Hier een heel druk weekend gehad, dus eigenlijk geen tijd om me heel druk te maken over alles; voel ik wat groeien, voel ik niks, doet de clomid 't deze maand wel of niet... Morgen zullen we 't zien; heb er wel een goed gevoel over. Qua uitkomst bungel ik wat tussen 'na een jaar zal het toch dichterbij zijn dan ooit aangezien alles goed is/lijkt; we hebben gewoon steeds pech gehad' en 't kan toch niet zo zijn dat er verder niks aan de hand is; dan had het toch al wel raak moeten zijn'. Gelukkig afgezien van dit getobt weinig last van de clomid deze maand.
't Bleek 'vandaag zullen we het zien', want ik keek nog even in de agenda en bleek dat ik een dik half uur later in het ziekenhuis moest zijn Dag 10, 14,5 mm rechts 1 follikel, links 12 mm. Donderdag weer even kijken.
Eind weekend/begin volgende week denk ik. Bij mij groeien ze altijd heel lang door voor ze daadwerkelijk springen. Even ter illustratie: vorige cyclus had ik op dag 11 een meting:18,5 mm uiteindelijk had ik 5 dagen later pas mijn LH piek, dus 6 dagen na de meting van 18,5 mm een eisprong. Zijn er meer dames hier die dat hebben?
Poeh, dames. ik krijg jullie even niet bij gelezen! Even geen zin gehad in forum weer. Ik wil wel even een update geven dat ik toch nog een iui heb gehad en dat ik 3 eitjes had (we hadden nog gebeld en mochten toen uiteindelijk nog een klik meer spuiten). Nou was alleen de score van mijn vriend erg laag. dus spannend weer. Was eigenlijk wel erg hoopvol na al die eitjes maar mijn vriend had ineens 1,5 miljoen, zo laag is het bij ons nog nooit geweest. Vanaf een dag na iui heb ik met regelmaat een flinke steek in mn buik. Paar seconden akn ik dan even niks maar vervolgens blijft het weer een uur of meer weg. Belde het ziekenhuis om te vragen of dat normaal is, bij google kwam ik zoveel tegen. Nou wil ze me langs laten komen vanmiddag. Wordt daar wel bang van
Ik denk dat ik ga afwachten, is wel heel spannend en ik heb weinig geduld Bij mij is het inderdaad ook zo dat mijn ei vrij groot wordt. Op dag 15 is hij 17/18mm maar springt pas rond dag 19.
Jeetje Twinkk, wat spannend. Hoeveel dpo ben je nu? En hoe laat moet je er zijn? Hopelijk kunnen ze je geruststellen. Hier weet game over. Gisteren bloed laten prikken en een paar uur daarna begon het weer. Vandaag tel ik als dag 1. Gisteren wel echt een baal middag gehad. Ik zie best wel op tegen die hoge dosis. Kregen jullie meer bijwerkingen als de dosis omhoog ging?
@Fozzie, wat goed! Nu inderdaad afwachten, erg spannend. Op deze manier geduld hebben is ook erg moeilijk!! @SecretAngel, ik begrijp dat je ongesteld bent geworden? Wat vervelend dat het niet gelukt is Maar dat is best snel al toch? Je hebt dan ook een korte luteale fase?? Ik ben nog in spanning aan het afwachten op mijn ongesteldheid.. hopelijk blijft ie weg..
Twinkk wat een gedoe meis laat je even weten hoe het was? Hoeveel dpo zit je nu? Nouk spannend hoeveel dpo zit jij nu?
Nouk helemaaaaal niet stom. Ik had eerst ook geen idee wat er werd bedoeld😝 het staat voor dagen na je eisprong. Days past ovulation.
@Nouk, op 9 dpo had ik bloed bij het afvegen zeg maar en vandaag iets meer. Nog niet veel, ik vind het altijd lastig om dsn te bepalen wat dag 1 is. Hebben jullie dat ook? Of gaan bij jullie 'de sluizen open'? ☺ Waarschijnlijk krijg ik komende cyclus Utrogestan als ondersteuning na m'n eisprong. Eerst maar eens afwachten wat de gyneacoloog morgen te zeggen heeft. En al die afkortingen moest ik ook aan wennen hoor, gewoon lekker vragen. Wanneer is jouw NOD (niet ongesteld dag)?