Start clomid 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DeniCeD, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bren89

Bren89 Actief lid

13 mei 2016
    115
    2
    18
    Oooh Mailey wat een super leuk kamertje! Ik had het zelf uit kunnen zoeken 😁! Tijd vliegt om zo ook! Succes met de laatste weken en geniet er nog maar even van! En snap dat je eerder stopt tinkertje! Ouderenzorg is toch anders dan bijv op kantoor werken!

Hoe is het met de andere dames? Ondanks dat met al die clomid en spuiten de kans op meerlingen groter is nog niemand zwanger van een meerling he? Iemand van ons moet toch met z'n neus in de boter vallen zou je zeggen😉..

2. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Ohhhhhh super leuk mailen.

Ik ben inmiddels ongesteld en op weg naar vakantie.
    Heel handig... ongesteld in het vliegtuig :p

3. Nouk2016

Nouk2016 Lid

21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Bren89, succes met de Gonal, hopelijk gaat er nu eindelijk wat werken!!

Het is vandaag precies 2 weken geleden dat ik mijn laatste echo heb gehad. Toen werd er aangegeven dat ik mijn eisprong dus ergens het weekend had gehad.

Heb wel al paar dagen af en toe beetje rommelig gevoel in mijn buik, had al eigenlijk wel verwacht dat ik wel ongesteld zou zijn ondertussen maar nog niet dus..

Kreeg stiekem al een beetje hoop maar vanochtend een test gedaan en die was meteen al hartstikke negatief :'(

Dus dan nog maar een paar dagen afwachten tot ik ongesteld wordt?? Of heeft er helemaal geen eisprong plaats gevonden?? Een teleurstelling is het wel.

Hoelang duurt het bij jullie het moment tussen eisprong en ongesteld worden?

4. Fozzie108

Fozzie108 Lid

28 jun 2016
    65
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Dongen
    Helaas, afgelopen zondag ongesteld geworden. Nu probeer ik nog 1 ronde clomid 150mg en als ik weer zulke erge bijwerkingen krijg, dan ga ik over op de spuiten.
    Dat vind ik wel echt heel erg eng, want ik haat spuiten...:( maar goed, je moet er wat voor over hebben.
    Waar moet je die spuiten dan zetten en voel je het goed?

@Nouk2016: bij mijn komt het ongeveer 17 a 18 dagen na mijn eisprong.

Ik ga duimen voor de anderen dat het gelukt is! :D

5. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Fozzie: Jammer dat het deze ronde niet gelukt is. Wel goed dat je voor jezelf grenzen hebt! Ik zit steeds te dubben over deze keuze.

Nouk: Hebben ze je progesteronwaarde niet geprikt dan? Daarmee weet je toch gewoon of je wel of geen eisprong hebt gehad? Een echo alleen lijkt me niet betrouwbaar m.b.t. de kwaliteit van je ei; alleen dat ie er is. Bij mij zit er meestal 14 à 15 dagen tussen eisprong en ongesteld worden.

Twink: Fijne vakantie!

Voor zover ik het kon voelen heb ik gister eind van de ochtend m'n eisprong gehad. Deze keer is het allemaal wat gevoeliger; de 'druk' is er van af in de rechterkant van m'n onderbuik, maar ik heb nog wel een zeurderig gevoel in m'n buik. Beetje vaag en anders dan anders. Vrijdag bloedprikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad. Vrijdag ook weer acupunctuur voor de doorbloeding en betere kans op innesteling. Doen jullie nog iets om de kans op innesteling te vergroten of zijn dat allemaal broodje aap verhaaltjes? Zelf loop ik zo min mogelijk op blote voeten (tip van de acupuncturist) en drink ik meer verse gemberthee (werkt verwarmend) en eet ik wat meer walnootjes dan anders.

6. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb net de 20 weken echo gehad! Alles was helemaal goed en we krijgen een zoontje! Ik ben zo opgelucht.

Mooi kamertje mailey.

Fijne vakantie twink!

Succes voor iedereen weer deze ronde xx

7. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @bloem gefeliciteerd meis goed nieuws! En wat leuk een zoontje!!! Lekker genieten van dit nieuws meis super!!

X

8. Nouk2016

Nouk2016 Lid

21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    @eilandmuts, nee ze hebben niets geprikt daar is ook nog nooit over gesproken bij het zkh..

Ik ga nu nog maar paar dagen afwachten of mn ongesteldheid nog komt.. als het er vrijdag nog niet is ga ik maar bellen met zkh..

9. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    @bren succes met de gonal

@twink fijne vakantie probeer maar lekker te genieten

@bloem fijn dat alles goed is! Gefeliciteerd met jullie zoon!

Voor de dames die weer ongesteld geworden zijn balen! Probeer de moed erin te houden!

Moet nog wat dingetjes ophangen op het kamertje en ben al aan de baby was begonnen dus ik ben er bijs klaar voor ben echt af aan het tellen.

Ik werk als schoonmaakster en het word ook wel zwaar moet ik zeggen valt een beetje tegen maar met wat vrije dagen die ik op moet maken kan ik met 34.5 stoppen met werken en dan gaat vanaf weel 36 mijn verlof in dus dat probeer ik vol te houden.

Succes weer allemaal !

Liefs mailey

10. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @mailey leuk he de puntjes op de i zetten!!😃, ik begin met de wasjes als ik verlof heb ( denk ik) moet me nu al enorm inhouden😂..

Pff ja schoonmaakster zijn is nu ook behoorlijk pittig absoluut!, mn vriendin is nu 34 weken en ook met dr laatste 2 diensten bezig dan ook verlof ( is ook schoonmaakster).. Super fijn dat je met je vrije dagen eerder kan/mag stoppen joh! Het is allemaal zwaar genoeg!!...

Ik moet nog 8,5 week werken dan pas verlof 😑 Lijkt een eeuwigheid te duren hahaha..

@ alle meiden die weer een ronde verder moeten heel veel succes en sterkte weer! Hou vol!!💪🏽, tis zo verrekte oneerlijk allemaal😞..
    Sterkte💋

11. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh mailey en tinkertje het begint voor jullie echt op te schieten!
    Ik moet tot 28 december werken, lijkt nog zover weg. Werk nog steeds maar 21 uur ipv 32 ik werk ook ik de zorg dus was voor mij niet te doen. Wij zitten nu hard na te denken over een naam, we dachten beide dat het een meisje zou zijn haha en daar hadden we al een naam voor, dus dat word nog even nadenken. De kinderkamer begin ik mee na mijn vakantie in oktober.
    Succes deze dagen met het warme weer . Hebben jullie ook nog steeds moeite om goed te eten? De misselijkheid is veel minder maar ik zit meteen vol of zo voelt het.
    Marleen en deniced hoe gaat het met jullie ? Wanneer zijn jullie uitgerekend ?

12. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    @tinkertje was ook mijn planning om er mee te beginnen als ik verlof heb. Maar sinds dit weekend last van nesteldrang ofzo haha ineens paniek om wat ik allemaal nog moet/wil doen dus toen ben ik er aan begonnen . Maarja dat komt goed hoort erbij zeggen ze:D

13. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    @bloem oh spannend he wij vonden een jongensnaam ook zo moeilijk maar het is gelukt dus dat komt goed! Ik vond het Tot 20 weken ook heel langzaam gaan en als ik nu terug kijk is van 20 tot 30 weken wel heel snel gegaan. Ik moet nog steeds uitkijken met eten ja zit snel vol en word ook vlug misselijk, maar ondertussen heb ik wel door dat ik op moet letten. Jij ook succes met deze warmte!

14. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @bloem jaa gaat snel al zijn er momenten dat ik denk.. Hmmm nee mag nog wel sneller gaan hahaha..
    Ik eet ook heel weinig ( maaltijd savonds voornamelijk) zit snel vol, laat vaak dan ook mn vleesje staan en probeer ik iig groenten te eten vlees vaak paar stukjes, nu met dit warme weer is het wel een hel, geen honger, eten dan vaak iets van soep met een broodje of sla ofzo..
    Geen misselijkheid meer hier al weeeekennn niet gelukkig!
    Haha jaaa jongens naam.. Wij vonden het ook lastig maar hadden uiteindelijk voor beide geslacht een naam gevonden😄 Maar bleek een meissie te zijn dus jongens naam niet meer nodig😝, vonden jongensnaam ook echt lastig succes!!😄
    Succes meiden!!

@mailey hahahaha jaaa dat hoort er absoluut bij! Nesteldrang... Ik heb van de week zo gigantische poets tik gehad!, hebben zelfs de buiten kanten van het huis staan schoonmaken 😂... Het wassen vd kleertjes en alles wil ik ook al weken maar beheers mezelf, anders kan ik over paar weken nog een keer alles gaan wassen tis al zoveel whaha
    😂
    Plezier en succes met wassen meid!😍

15. Nouk2016

Nouk2016 Lid

21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Net toch maar gebeld met ZKH, test negatief, nog steeds niet ongesteld, volgende week dinsdag gesprek met de fertiliteitsarts.. Ben benieuwd wat er nu weer tegen zit..

Hoe gaat het met jullie??

16. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Op dag hoeveel zit je nu Nouk?

17. Nouk2016

Nouk2016 Lid

21 jul 2016
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    @eilandmuts, ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest, ergens voor laatste echo van 29/8. Als ik 28e aan zou houden zit ik nu op 17e dag.

Dit is voor mij eerste keer dat ik eisprong gehad zou hebben dus alles is nog nieuw voor mij..

18. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi Nouk, normaal word je ongeveer 14 dagen na de eisprong ongesteld maar natuurlijk heeft iedereen een andere cyclus. Volgen mijn gyn mag een cyclus niet meer dan 36 dagen in totaal duren dan is er geen goede eisprong geweest, dus voor de 36e dag moet je ongesteld zijn geworden of natuurlijk zwanger zijn. Als ik het goed bereken zit jij daar maandag dan op dus opzich logisch dat je dan dinsdag een afspraak hebt. Jammer dat je niet hoefde te prikken, dan had je meer zekerheid gehad. Hoeveel mg clomid gebruikte je deze ronde ? Hoop op als nog goed nieuws voor je x

19. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Doen jullie dat ook wel eens? Google'en op verkeerde onderwerpen?

Op 1 of andere manier ben ik gisteravond gaan google'en of er dames zijn die na 9 maanden nog zwanger worden met clomid en ik vond een topic van een dame die van haar gyn te horen had gekregen dat de kans dat ze zwanger wordt eigenlijk elke maand/elke nieuwe stap die ze zetten in het traject, kleiner wordt. Hoe deprimerend. Nu kan ik alleen maar denken 'dat is voor jou ook zo eilandmuts'. Ik had na maanden van somberheid eindelijk weer de positieve flow te pakken, maar vanacht is daar niks meer van terug te vinden. Ik pieker alleen maar. Nu hebben we de rijkdom dat we al een kindje hebben mogen krijgen, maar het idee dat zij enigst kind blijft en dus geen broertjes of zusjes zal krijgen, maakt me zo intens verdrietig! Ik kan er gewoon niet eens van slapen.

Sorry, het is niet een verhaal wat direct met clomid te maken heeft, maar het is een angst waarmee andere clomid gebruiksters misschien ook te maken hebben. En ik moest het even kwijt....

20. MJ1984

MJ1984 Actief lid

17 mei 2016
    283
    1
    18
    NULL
    NULL
    @eilandmuts: Google is zeker niet je vriend in deze situaties. Ik ben er ook zo 1 die steeds gaat googlen op alles wat ze voelt enzo. En heb me voorgenomen het deze keer noet te doen en te proberen geduld te bewaren. Lukt tot nu toe redelijk 😅

En om een positief verhaal te geven. Ben zelf zwanger geraakt van mijn dochtertje na 10 rondes clomid. We hadden er zelf toen al geen vertrouwen meer in dat het met clomid nog ging lukken en toen is het toch gelukt. Er is dus nog wel een goede kans op zwangerschap anders zouden ze je het niet een langere tijd laten gebruiken lijkt me. Heeft de arts mij ook bevestigd. Dat als je lichaam goed reageert op clomid je het rustig een jaar mag gebruiken

Probeer hoop te houden en op je lichaam te vertrouwen. Je hebt tenslotte al een mooi wondertje 😍

Deel Deze Pagina