@ secretangel, inderdaad pregnyl als er een eitje is om te laten springen. Daar heb ik een instructie voor gehad. Voor de gonal kon ik ook instructie krijgen maar ik heb jaren injecties bij mezelf gehad omdat ik vroeger groeihormoon moest spuiten. Voor mij dus appeltje eitje zogezegd en ik denk dat ik vaker geprikt heb dan de verpleegkundige zelf zowat (van mn 4e tm 25e levensjaar elke dag geprikt). Ga vanavond de eerste zetten, voor mezelf bedacht dat ik hem elke dag rond 22:00u zet want dan ben ik altijd thuis en kan ik daarna lekker naar bed 😊
Welkom trouwens Nanie! Zoals je kan lezen zijn er al een aantal dames zwanger, een aantal dames aan de clomid en ook al wat dames (waaronder ik) aan een traject met injecties begonnen! Wat is jou verhaal? Al lang bezig? Pcos? Beginnen met 50 mg?
Zo, 7 dagen voor nod, 't grote 'mezelf gek maken' kan beginnen/is vanmiddag begonnen met buikpijn... Jullie nog goede tips om die laatste week door te komen?
Wauw wat een bijzondere beesten Tinkertje. Ik kende ze niet. Reed je er zelf ook op? Wat verdrietig dat je hem/haar moest laten inslapen. Was hij of zij ziek? @bren, oh ja dat is waar. Dat had je verteld. Nog een half uurtje voor je 1e. Hopelijk slaat het snel aan! Welkom Nanie. Leuk dat je mee komt kletsen. @eilandmuts, lastig hè ?! Bij mij was op 9dpo vaak al over. Veel afleiding zoeken! En Google uitschakelen 😂. Spreek lekker met mensen af of ga een leuke serie kijken. En af en toe duimen. Dan slepen wij je er verder doorheen. Je kan het!
@secretangel, ja zijn zeker bijzondere beesten, die van ons was ook echt goud waard zo ontzettend lief, nooit geschopt of wat ook, was echt mn beste vriend! We moesten hem vorig jaar laten inslapen omdat de artrose ineens heftig was toegenomen, hij had zware medicatie ervoor maar was er imuun voor, hij had een verleden met kanker helaas waardoor hij veel medicatie en behandelingen heeft moeten ondergaan daardoor dus imuun geworden voor medicatie dus ook voor die van artrose. Het was de moeilijkste beslissingen die ik ooit heb moeten nemen, hij was echt alles voor me.. Heb zoooveel uren met hem in zn stal gezeten en gelegen huilend, lachend, gek doen, alles.. Hij vond het heerlijk om samen te kroelen.. Dat mis ik nog steeds ontzettend en zeker in de moeilijke periodes die een mens mee maakt, maarja voor hem het beste hij hoeft niet meer te lijden.💝 @eilandmuts, oeiii jaaaaa dat zijn de moeilijke dagen he!!! Ik herken het! Heb mezelf ook zoooooooooovaaak gek gemaakt, maar uiteindelijk kon ik dat een soort van uitzetten, deed leuke dingen en zorgde voor afleiding op alle manieren. Daarom had ik ook echt niet verwacht zwNger te zijn die bewuste ronde !.. Succes meiss je kan het!, maak jezelf niet gek met alles wat je wel of niet voelt, het komt waneer het komt.. @bren succes met spuiten! Hopelijk is dit je laatste middel wat je hoeft te gebruiken meid!! Fingerss crosss ✌🏽️
Tinkertje: Gelukkig dagen vol met leuke dingen en werken, dus dat zorgt wel voor enige afleiding Net weer heerlijke les gereden op mijn (jawel...) tinkertje; dus lekker veel rijden komende dagen Bren89: Hoe ging het spuiten voor jou? Nanie: Hoe gaat het? Heb je last van bijwerkingen of valt het mee? SecretAngel: Woensdag moest je weer voor echo toch? Voel je al wat gebeuren in je lijf of blijft het nog een verrassing voor je? Dank je wel voor jullie steun dames! xxx
@eilandmuts oooooooooh nou dan kom Je die dagen wel door! Jeeeeeeej wat leuk ook een tinker!!!😍, ook zo lieverd?, geniet er maar lekker van!! Ik mis hem nog steeds na 1.5 jaar 😞.. Succes met deze dagen meid! En niet teveel aan denken, dan komt het goed!
Hier goed nieuws geen suiker gewoon een grote baby haha. Ik vond de test wel vervelend moest nuchter prikken dan een vies zoet drankje drinken en 2 uur in de wachtkamer op een houten stoeltje wachten om weer te prikken. Maarja gelukkig alles goed. @eilandmuts tja afleiding zoeken is het beste helaas niet altijd makkelijk succes! @nanie welkom! @bren89 lukt het een beetje met spuiten? Succes!
Heeej super mailey! Top!! Jaa smerig is dat he bahhh!!.. Het is gewoon een grote kerel haha😂.. Fijn nieuws top!
@eilandmuts, ik heb inderdaad morgen weer een echo om 8.30 uur. Ik voel nog niks en ook nog geen positieve ovulatietest. Heb er nog niet veel vertrouwen in. Zou je ook midden in je cyclus over kunnen stappen op spuiten? Wat fijn dat je geen suiker hebt Mailey. Scheelt weer een hoop gedoe 😉. Maar zo'n test lijkt me idd vervelend. Zal ik vanavond eens proberen een lijstje te maken met wie wst waar in de cyclus/zwangerschap zit? Alle info die je kwijt wilt is welkom ☺
@secretangel jaa leuk zo lijstje! Handig ook!! Ik ben nu 26weken en 4 dagen zwanger 23 december uitgerekend, verwachten een meisje - wat een ellende meis! Ik duim keihard voor de echo morgen dat er prachtig ei(tjes) te zien zijn! Ik duim duim duim en hooop!!! Succes morgen!!
Secretangel: Een positieve ovulatietest had toch sowieso nog niet gekund o.b.v. je vorige meting? M'n duimen draaien voor je!
Hier derde ronde clomid en vandaag zou ik nod hebben (dag 32) Laatste 2 cycli had ik mijn eisprong dag 17/18. Deze ronde mijn eisprong niet kunnen monitoren ivm weekendje weg. Heb nu dus eigenlijk geen idee of hij misschien later is geweest. Gisteren wel een test gedaan en deze was helaas omo wit. Afwachten dus
��♡Ons lijstje♡�� Ziekenhuisafspraken 21-9 Echo fm - Secretangel 25-9 Echo fm - Bren Nod 20-9-16 MJ1984, 3e ronde clomid, (1e kindje). 19-9 nog een witte test 25-9-16 Eilandmuts, ??e ronde clomid (1e kindje) ?? Secretangel, 3e ronde clomid 150mg (2e kindje) ?? Nanie, 1e ronde clomid (1e kindje). 18-9 met clomid gestart ?? Bren, 3 rondes clomid, nu 1e ronde Gonal (37,5)(1e kindje). 19-9 met Gonal gestart ?? Nouk, 3e ronde Clomid 150mg (1e kindje). 20-9 met Primolut gestart Zwanger Mailey, uitgerekend op??? 32 weken zwanger van een jongetje, gelukkig geen zwangerschapssuiker Tinkertje, uitgerekend op 23-12-16 van een meisje, (1e kindje), eind september suikertest Bloem23, uitgerekend op 24-01-'17 van een jongetje (1e kindje), na 2 rondes clomid 50mg Hier is het eerste opzetje. Wat vinden jullie ervan? Moet er iets bij/af/anders? Laat maar weten. Ook als er info niet klopt of mist. Ik ben ongeveer 10 pagina's terug gegaan, dus nog niet iedereen staat in het lijstje. Als ik nieuwe info tegenkom zet ik het erbij.
@eilandmuts, ik verwachtte inderdaad nog geen positieve ovulatietest, maar hoopte het natuurlijk stiekem (tegen beter weten in) natuurlijk wel. Hoe gaat het bij jullie op je werk met afspraken enzo? Hier leek mijn werk in het begin heel flexibel en meewerkend, nu beginnen ze toch steeds vaker me uit te roosteren als ik naar het ziekenhuis moet, zodat het van mijn eigen uren (tijd voor tijd) gaat, in plaats van kort verzuim. Ben benieuwd hoe dit bij jullie geregeld is. Pfff wat kun je bezig zijn met zo'n echo zeg. Zou er iets groeien? Of niks? Of misschien te veel? En wat dan? Lees me helemaal suf hier op zp (misschien ook niet handig) en heb allemaal vragen in mijn hoofd, die ik waarschijnlijk morgen niet durf te stellen. Ik ga ze zo eerst maar eens op een rijtje zetten, voor als ik morgen een dappere bui heb. Hoeveel initiatief nemen jullie bij de afspraken? Laat je alles over je heen komen? Stuur je bewust aan op bepaalde dingen? Zag net een topic met de vraag of er dingen zijn die je doet of laat als je zwanger wilt worden. Hebben jullie van die speciale dingen (naast de medicijnen van het zkh)? Zo dit was mijn kruisverhoor Fijne avond allemaal!
Secretangel fijn zo'n lijstje. Ik ben 24 januari uitgerekend van ons zoontje, 1e kindje. 2e ronde clomid 50 mg zwanger geraakt. Heel veel succes met de echo morgen, ik hoop dat er wat groeit!! ik heb niks extra's gedaan om zwanger te worden behalve medicatie natuurlijk. Zal eerlijk zeggen dat ik in de meeste dingen niet zo geloof behalve ontspannen enzo! Terwijl ik achteraf in de maand dat ik het het drukste en had zwanger ben geworden. Dusja. Mailey wat fijn dat de uitslag goed was, lijkt me heel vervelend zo'n test.
@secretangel: mijn werk is gelukkig heel begripvol. Daar ben ik ook echt heel dankbaar voor dat ik me daar niet druk over hoef te maken. Soms denk ik Vantevoren al na over vragen als ik hier al een tijdje over nadenk of mee bezig ben. Soms is dat ook niet zo en wacht ik het gewoon af. Doe geen speciale dingen naast clomid eigenlijk. Natuurlijk wel foliumzuur. Het enige wat ik daarnaast probeer is vertrouwen te hebben in mijn lichaam.
@Nanie, welkom, wat is jou verhaal? @SecretAngel, hoe ging je echo vanochtend? Eitje gegroeid? Ik ben gisteren weer begonnen met Primolut, als het net zo gaat als de vorige 2 keer dan kan ik volgende week vrijdag beginnen met de Clomid 150mg. Op hoop van zegen.. Wat betreft werk, ik werk full-time, zit samen met nog een meid op de 'afdeling', ik heb het haar dan ook maar gewoon verteld, had geen zin om zoveel smoesjes te verzinnen. Gelukkig kan ik als zij er gewoon is makkelijk even weg, ik pak die uurtjes (meestal 1u per echo afspraak) gewoon tijd-voor-tijd op, of ik spaar het op tot een vakantie dag. Wel een gedoe vind ik, vooral als andere collega's dan wel eens vragen waar ik heen ga (gebruik standaard dan maar Fysio) maar ik heb er gewoon echt geen behoefte aan om het al verder te vertellen. Hoe zit dat bij jullie? Is iedereen in jullie omgeving wel op de hoogte? Bij mij weet dus alleen mijn directe collega het en een vriendin. Ik slik verder ook foliumzuur en probeer nog wat kilootjes kwijt te raken om misschien sneller zwanger te kunnen worden, BMI was net boven die 30 grens. Ben er gelukkig al 5,5 kwijt
��♡Ons lijstje♡�� Ziekenhuisafspraken 25-9 Echo fm - Bren Nod 20-9-16 MJ1984, 3e ronde clomid 50mg, (2e kindje). 19-9 nog een witte test 25-9-16 Eilandmuts, ??e ronde clomid (1e kindje) ?? Nanie, 1e ronde clomid (1e kindje). 18-9 met clomid gestart ?? Bren, 3 rondes clomid, nu 1e ronde Gonal (37,5)(1e kindje). 19-9 met Gonal gestart ?? Nouk, 3e ronde Clomid 150mg (1e kindje). 20-9 met Primolut gestart ?? Secretangel, 3 rondes clomid, over op Gonal (75) (2e kindje), 21-9 begonnen met Provera Zwanger Mailey, uitgerekend op??? 32 weken zwanger van een jongetje, gelukkig geen zwangerschapssuiker Tinkertje, uitgerekend op 23-12-16 van een meisje, (1e kindje), eind september suikertest Bloem23, uitgerekend op 24-01-'17 van een jongetje (1e kindje), na 2 rondes clomid 50mg